READ ON PROJECTE DE COPROGRAMACIÓ D’ACCIONS DE CREACIÓ LITERÀRIA PER A JOVES A LES BIBLIOTEQUES.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Més enllà de les arts escèniques
Advertisements

El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
SERVEI D’ORIENTACIÓ I ACOMPANYAMENT A LATRANSICIÓ. ESCOLA-TREBALL
Valorem el que mengem! Disseny de projectes de comunicació, i educació ambiental.
Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
ESPORT I CONVIVÈNCIA Fundació per l’Esport i l’Educació de Barcelona Programa Convivim Esportivament Barcelona, 27 d’octubre de 2017.
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Programa de Transició Escola Treball
Xarxa Productes de la terra
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
PAC09 1a Reunió de XARXA Setembre 2010 Presentació
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
Quin futur volem per al Baridà?
Els recursos de la TET. Un punt de partida.
JORNADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Ports Nets: Un model de gestió integrada
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Projecte d’Itineraris Formatius
ESCOLA MUNICIPAL D’EDUCACIÓ ESPECIAL FÀTIMA
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Projecte d’estalvi energètic
VIII Primavera Pedagògica Institut d’Estudis Catalans
JOVE, PARTICIPA A SANTA EULÀLIA
Dispositiu Local d’Inserció
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
Direcció General d’Igualtat d’Oportunitats en el Treball
Presentació Cadena de Valor
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
Ateneu de Dades: Laboratoris ciutadans de dades
Pla local per la inclusió social de Santa Coloma de Gramenet
Biosis Previews® Objectiu i Metodologia
Participació electrònica a:
Projecte riera d’alella
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
Serveis de Formació.
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
Projecte FILS. Espai de families
Projecte d’Itineraris Formatius
Gestió participativa dels projectes de centre
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
Gerència de Serveis de Comerç
la gestió hospitalària a través dels processos
Pla Integral de Salut Mental
I Jornades de Mobilitat Internacional del PAS
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
CRAI: Unitat de Recerca
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
El Treball de Recerca.
Benvolguts pares i mares,
Presentació de resultats
Àrea d’Atenció a les Persones
LA TERRASSA MUSICAL Projecte de recerca WEB.
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Servei Educatiu Baix Llobregat 5 EAP B 07 Cornellà-St.J.Despí
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

READ ON PROJECTE DE COPROGRAMACIÓ D’ACCIONS DE CREACIÓ LITERÀRIA PER A JOVES A LES BIBLIOTEQUES

Iniciar la creació d’una comunitat jove, activa i participativa a les biblioteques. Teixir aliances de territori entre biblioteca i educació en pro del foment del gust lector, la creació i la literatura. Capacitar els bibliotecaris i docents en metodologies de coprogramació amb joves i eines de creació literària. Codissenyar un programa de creació literària entre els joves, la biblioteca i l’INS.

CAPACITACIÓ I PREPARACIÓ PER A LES PROVES PILOT Conèixer els agents i l’entorn. Disseny del cronograma per cada biblioteca TREBALL AMB ELS AGENTS PER ESTABLIR LES SINÈRGIES I IMPLICAR EL TERRITORI CONVIDAR A UN FOCUS GRUP DE JOVES A CO-PROGRAMAR AMB LES BIBLIOTEQUES, UN PROGRAMA DE CREACIÓ LITERÀRIA A LA BIBLIOTECA CAPACITACIÓ I PREPARACIÓ PER A LES PROVES PILOT Diagnòstic de les necessitats i reptes de cada biblioteca Disseny del pla metodològic de coprogramació i de les estratègies de treball participatiu amb els joves PROCÉS DE CODISSENY DEL PROGRAMA Formació del focus grup amb l’aliança dels docents. Sessions de treball amb el focus grup de joves. Codisseny del programa d’accions de creació literària a la biblioteca

ACCIONS LITERÀRIES A LA BIBLIOTECA VALORACIÓ I ADEQUACIÓ ELS NOIS I NOIES DELS INSTITUTS ASSISTEIXEN A LA BIBLIOTECA A LES ACCIONS DE CREACIÓ LITERÀRIA VALORACIÓ I ADEQUACIÓ RECULL DE VALORACIONS PRESENCIALS I ON-LINE, QUALITATIVES I QUANTITATIVES DELS AGENTS IMPLICATS I DELS JOVES ADEQUACIÓ, EN EL CAS QUE SIGUI NECESSARI, DE LES ESTRATÈGIES ACORDADES PROCÉS DE CO-DISSENY DEL PROGRAMA Formació dels focus grup amb l’aliança dels docents. Sessions de treball amb el focus grup de joves. Codisseny del programa d’accions de creació literària a la biblioteca

BIBLIOTECA - Planificació amb l’Institut del cronograma i les accions - Capacitació en coprogramació - Participació a les sessions de coprogramació de focus grup amb els joves - Acollida de la programació decidida amb els joves - Valoració i adequació DOCENTS - Planificació amb la biblioteca del cronograma i les accions - Assistència a les sessions de formació. - Valoració del procés i del resultat JOVES - Un grup de 15 joves formen el focus grup que coprogramarà les sessions - En funció de l’institut entre 25 i 100 joves participaran a les sessions programades a les biblioteques - Valoració del procés i del resultat RESULTAT FINAL: Disseny d’una metodologia de treball oberta i participativa amb la comunitat jove

6 7 9 10 11 1/Conèixer els agents i l’entorn. Disseny del cronograma per cada biblioteca X 2/Capacitació i preparació de la prova pilot Diagnòstic Disseny de pla 3/ Procés de codisseny del programa Formació focus grup Treball amb el focus grup 4/Accions literàries a les biblioteques 5/Valoració i adequació