Funcions i gràfics Full de pautes.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
WEBQUEST: aprenentatge a través d’Internet Rosabel Roig Vila Universitat d’Alacant.
Advertisements

TECNOLÓGIC-CIENTÍFIC
Ens posem les ulleres de la prevenció! Proposta pedagògica en els cicles formatius.
Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
Manejo de ArchivosGuardar documento Word Web Apps manejo de archivos ícono Nuevo.
U2. Expressió Gràfica Tecnologia, 1r d’ESO.
El pare delegat d’aula. AMPA Enric Valor Castalla
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
MANUAL NOMINAPLUS.
Com fer una presentació de diapositives
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Tutorial Aplicació MHM
PER QUÈ LA FILOSOFIA VA AL CINEMA?
TUTORIAL PER TREBALLAR AMB EL MOODLE
FUNCIONS ELEMENTALS.
HISTÒRIA 2n BTL Presentació Professor: Miquel Caelles
PORTES OBERTES Gener-2016.
Ens comuniquem per CEIP Salvador Espriu
Les primeres passes amb el GeoGebra
II SIMPOSI “COMERÇ I CIUTAT”
ACTIVITATS AQUÀTIQUES
El Pla d’autropotecció
Aparell circulatori.
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Una forma fàcil d'obtenir algunes fórmules
COMENTARI DE GRÀFICS.
SORTIDA AL PARC DEL LABERINT
CONCEPTES D'ESTAT I SOCIETAT DEL
EVOLUCIÓ DEL PERFIL D’UNA ÀREA METROPOLITANA
Recursos informàtics i mètodes quantitatius en Història – curs
Tutorial TIMERIME.
Treball i energia. Potència. Calor.
PUZZLETS Com resoldríes el repte? Té solució única?
Recursos informàtics per a la recerca històrica: dels programaris a la xarxa Tractament de textos, bases de dades, fulls de càlcul, gestors bibliogràfics.
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
EL RATPENAT Fet per: Mario Pinto, Raúl García, Kevin Lopez, Coral Moya i Rebeca Lopez.
PROBLEMES DE MATEMÀTIQUES AMB LA CASIO FX 570/991 CLASSWIZ
CIÈNCIES NATURALS CURS
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
EXCURSIÓ AL BARTOLO El dilluns, 30 de Juny vam anar a caminar al Bartolo amb l’escola d’estiu.
Trobadors Intercanviem opinions Formem els nostres grups
Resolució de problemes amb mitjans tecnològics
d'ensenyança-aprenentatge
ECONOMIA BAT1 Presentació Professor: Miquel Caelles
MODIFICACIÓ DE LES DADES DE LA BORSA DE TREBALL
La Perspectiva en el Dibuix Tècnic
Sortir fora de l’escola: Què ens plantegem?
Gestió electrònica del Dipòsit Legal
QUÈ, COM I QUAN ENSENYAR I AVALUAR
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat
Explicació de l’enunciat
ORACIÓ SUBORDINADA SUBSTANTIVA
Quan penses que tot està inventat ….
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
Proves de competències bàsiques als 14 anys
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
TEMA 1.
Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
Com fer un PREZI….
PAUTES D’ACCESSIBILITAT. CRITERIS VISUALS
INTRODUCCIÓ INTRODUCCIÓ INTRODUCCIÓ
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
1 u n i t a t Conceptes bàsics de tècnica comptable.
FUNCIÓ DE PROPORCIONALITAT I FUNCIÓ AFÍ
ART MODERN.
11 LES FUNCIONS LES FUNCIONS. CARACTERÍSTIQUES DOMINI I PUNTS DE TALL
Transcripción de la presentación:

Funcions i gràfics Full de pautes

Activitat 1 Descarregar el software de l’adreça següent: http://www.educaguia.com/Servicios/software/matematicas%20de%20secundaria_.htm

Activitat 2 Fer els exercicis de les activitats:Representació i interpretació de punts. En acabar l’activitat, fer impressió de pantalla per capturar la imatge i descarregar-la en un document Word.

Activitat 3 Fer les activitats de la funció afí i de les funcions quadràtiques. Ídem que l’activitat 2.

Activitat 4 Anar a l’adreça de la calculadora WIRIS: http://www.edu365.cat/eso/faqs/mates/wiris4.htm Escollir una funció afí, una funció quadràtica i una hiperbòlica per representar amb la calculadora. Capturar-les gràfiques i dipositar-les en un document WORD.

Anàlisi de les gràfiques representades: intervals de creixement, màxims i mínims, punts de tall amb els eixos, asímptotes... Posada en comú de totes les activitats realitzades.