Comencem a definir el concepte

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Josep Montané Capdevila
Advertisements

L’AVALUACIÓ EN EDUCACIÓ
Centre concertat per la Generalitat de Catalunya
IES Josep Maria Quadrado
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
1 u n i t a t L’educador infantil.
Què és un pla Individualitzat ?
L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)
Estudi per a la identificació de
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
ESTADÍSTIQUES DELS CF DEL DEPARTAMENT DE SANITÀRIA, CURS 07/08
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
Decret d’autonomia dels centres educatius
APRENENT JUNTS.
FIC: Dinamitzar el treball per tasques a l’aula
Desplegament del currículum competencial i model didàctic
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
Experimentam amb la ciència
El disseny curricular a partir de les COMPETÈNCIES
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
Una visió des de la família. Delegació de Família i Vida
Desenvolupament d’aplicacions mòbils (HTML5 o Windows Phone)
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
La Gestió de l’Aula a Primària
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
Decret d’autonomia dels centres educatius
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Experiència amb el Google Sites
FORMACIÓ DEL PROFESSORAT INTERÍ
El disseny curricular a partir de les COMPETÈNCIES
QUI SOM? ASPAS, Associació de pares de persones amb discapacitat auditiva Missió: Defensar, reivindicar i garantitzar els drets e interessos de la persona.
Projecte d’estalvi energètic
Equips docents: Una forma diferent de fer docència
Seminari d’Educació Especial
El Perfil de l’Educador: El Lideratge a l’aula
Presentació de 1r d’ESO Curs
“EL PALIC, un model per a les illes”
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
“El perfil de mestre i professor”
Projecte “TALK TO ME” febrer de 2018.
Coneixements i idees previs
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
ALIANCES ESTRATÈGIQUES
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
Formació per als equips directius d’educació secundària
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
El currículum a l’educació primària
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
P-5 Curs
Les competències bàsiques TIC
Convivència i Mediació Escolar
EDUCAR AVUI l’Educació en el segle XXI: - Irrupció de les TIC
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
Reunió de famílies 3r d’ESO El 4t d’ESO
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Comencem a definir el concepte Què és L’EDUCACIÓ? Una forma d’aprenentatge Per conviure en societat Creixement Personal Professional Etapa obligatòria Ha de servir per desenvolupar-te Entorn Educatiu familiar

Comparant punts de vista Jordi Llovet Víctor Cuevas S’oposa a l’ús de les TIC a l’aula. Distreuen l’alumnat Defensa la classe magistral Ha de ser amena Recorre a citacions Lluís Vives Erasme de Rotterdam Reinvindica el llenguatge Única via de transmissió L’alumne és l’eix de l’aprenentatge Reinvindica la diversitat El docent innovador Aposta per l’ús de les TIC Considera que l’educació és un projecte de futur S’aprèn en diferents entorns practicant S’ha de valorar el progrés

Idees que haurem de desenvolupar IDEA 1 (Marta) IDEA 2 IDEA 3 IDEA 4 (Montse) (La nostra experiència com a alumnes) s’hauria d’escriure i parlar més rebuig de l’ús de les TIC (reacció d’immigrants digitals) acostumats a l’ensenyament tradicional les TIC són un recurs no el mètode o model el desprestigi social dels docents la formació ? l’avaluació