LA CASTANYADA LITERÀRIA A LA BIBLIOTECA:

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
QUAN ARRIBA EL TEMPS DE COLLIR CASTANYES... TAMBÉ ARRIBA... LA TARDOR... NI FRED, NI CALOR.
Advertisements

QUAN ARRIBA EL TEMPS DE COLLIR CASTANYES... TAMBÉ ARRIBA... LA TARDOR... NI FRED, NI CALOR.
LA CASTANYERA.
EL TREBALL DE CATALÀ.
TESEU Y EL MINOTAURE Pablo José Blasco Mendoza 4ºB.
BLANCANEU I ELS SET NANS 1.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
BAUHAUS, una escola d’art
MARIA VIU AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
Temps era temps, hi havia un pagès molt i molt alt i gros que semblava un gegant.
LA TARDOR Cicle Inicial.
El Pare Claret és un regal per a tots
Hi havia una vegada un lloc màgic, ple de color i aromes on vivia un drac panxa contenta. Era molt simpàtic, rialler i un enamorat del seu país, El Jardí.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
Ens alimentam amb el cos i la sang del Senyor
FESTES DE NADAL Elena Extraviz.
CLASSE DELS POPS CURS
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
ELS COLORS AMB JOAN MIRÓ
PETITS REPORTERS Títol.
Projecte de P-3 4a Part Curs
LA FAULA.
TROBA LA FRASE CORRECTA
Laia Martín Calderón Gerard Redondo Huelín Quique Talabán Martínez
COM VIATJA EL SO? Nenes i nens de 4t de primària IEA Oriol Martorell
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
EL POBLE DE LA FANTASIA.
ULLASTRET.
DIADA DE La pau i la no violència.
Descobrint un tresor amagat
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
EL GAT NEGRE “Història del gat negre” a El lenguaje oral en la escuela. Joan TOUGH, (1987). Madrid:Visor.
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Escola la Sínia Vic 4t curs
EL CONTE DELS TAURONS.
vista pels nens i nenes de 2n
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
DIADA DE LA PAU A SJO.
Alumnes de 3r de Primària Curs 2016 – 2017
Sortir fora de l’escola: Què ens plantegem?
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Hi havia una vegada una família de ratolins.
Holanda Ha sigut una passada!!!!.
Activitats de comprensió
Quina emoció! Què ens voldran dir?
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
XIII a Setmana de la solidaritat
L’Aventura de l’Olinet
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
MOHAMED ELAGOUBI ABRIL 2009 IES OLORDA
Treball efectuat per GUILLEM BIRBA i MARIA JORDANA
En què consisteix? Aquest projecte consisteix en explicar contes catalans o contes inventats a nens i nenes. Els conta contes són grups d’alumnes de l’ESO.
Interacció escola - entorn.
Cavall de Troia Marta Poveda 4rtB 6 juny de 2013.
CICLE INICIAL Visita a la Fundació CRAM
LA PANDILLA.
EL CONTE D’ EN BERNAT L’AMOINAT ESTÀ A PUNT DE COMENÇAR!
Vulneració dels drets socials
HANSEL I GRETEL Hansel i Gretel vivien amb el seu pare un pobre llenyataire i la cruel madrastra. Eren tan pobres que gairebé ja no tenien ni menjar per.
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Sobre l’esforç Anònim 2014 .
Transcripción de la presentación:

LA CASTANYADA LITERÀRIA A LA BIBLIOTECA: ”RONDALLES I CONTES”

ES VA EXPLICAR A TOTS ELS GRUPS DE PRIMÀRIA L’ORIGEN DE LA FESTA DE LA CASTANYADA I DE LA CELEBRACIÓ DE LA FESTA DE DIFUNTS, DES DE QUIN ANY ES VA FER OFICIAL, EL PER QUÈ I D’ON PROVÉ LA TRADICIÓ DE LA NOSTRA FESTA.

EXPLICACIÓ DE “EL GEGANT DEL CASTANYER” I “LA CASTANYERA QUE VA COLLIR CARGOLS AMB BANYES ENLLOC DE CASTANYES” 1RS

ELS NOIS I NOIES DE 1r AJUDEN A LA CASTANYERA A PLEGAR CASTANYES

ELS NOIS I NOIES AMB IMAGINACIÓ AJUDEN A FER CAURE CASTANYES DEL CASTANYER GEGANT

CANTANT LA CANÇÓ DEL “MARRAMEU”

NARRACIÓ DEL CONTE: “LA BRUIXA DELS PANELLETS”, ADAPTACIÓ POÈTICA REALITZADA ESPECIALMENT PER ALS ALUMNES DE 2n DE L’ESCOLA “DE PRÀCTIQUES” 2NS

DINTRE DE L’OLLA HI POSAVEN DIFERENTS INGREDIENTS DE LA BRUIXA PER VEURE QUÈ HI SORTIRIA DE DINTRE

AMB L’EXPRESSIÓ “ABRACADABRA” HI TRANSMETEN LA FORÇA, AMB LES MANS FEIEN MÀGIA PERQUÈ SORTÍS UNA HISTÒRIA BEN MACA DE DINTRE DE L’OLLA BARREJADA

UN ALTRE MOMENT DE L’ESCENIFICACIÓ DE “LA BRUIXA DELS PANELLETS”

“LA BRUIXA DELS PANELLETS” VA SER UN CONTE INTERACTIU EN EL QUAL ELS NENS I NENES VAN PARTICIPAR EN EL SEU DESENVOLUPAMENT. ELS VA AGRADAR MOLTÍSSIM PERQUÈ “LES BRUIXES” EREN LES PROTAGONISTES DE TOTES LES FESTES POPULARS DE CATALUNYA

I QUAN VAM ACABAR, ES VAN EMPORTAR UNA RECEPTA DELS PANELLETS DE LA BRUIXA PER A FER-LA A CASA SEVA.

ESCENIFICACIÓ DEL CONTE “LES CASTANYES TORRADES” 3RS ESCENIFICACIÓ DEL CONTE “LES CASTANYES TORRADES”

ACTIVITAT ORAL I AMB UN POWER POINT

MOLT PARTICIPATIUS

PARTICIPEN BEN A GUST I COM A REGAL ES VAN EMPORTAR LA CANÇÓ DEL “MARRAMEU”

ESCENIFICACIÓ DEL CONTE DE “LA MARIETA” 4TS

ESTAVEN ESPERANT A LA MARIETA I VA SORTIR DEL RACÓ EL FANTASMA DE…

ELS DE 4T MOLT ATENTS ESTAVEN ESCOLTANT

I ELS DE 4T DESPRÉS VAN VEURE I ESCOLTAR UN POWER POINT “L’INDI ERRANT QUE DUGUÉ LA TARDOR” I EN ACABAR ES VAN EMPORTAR COM A REGAL LA CANÇÓ DE “LA CASTANYERA”

ESCENIFICACIÓ DE LA RONDALLA “CAP DE MORT” 5È 5ÈS I 6ÈS

ESTAVEN A L’ESPECTATIVA: A VEURE QUÈ PASSARIA

PER L’AMBIENT SABIEN QUE ALGUNA COSA ESGARRIFOSA PASSARIA

AH! PEL RACÓ DE LA DRETA APAREIX UN FANTASMA!!!

I AQUÍ ACABA LA RONDALLA DE LA MARIETA I EL FANTASMA

I AQUÍ COMENÇA UNA ALTRA VERSIÓ DE LA CASTANYERA

UNA RONDALLA QUE SERVEIX PER A INTRODUIR UN DEBAT POLÍTIC

I ELS ASLUMNES DE 6è A MÉS A MÉS van escoltar la rondalla funerària “LA MORT PER PADRINA” del Programa “La mà de contes” i com a regal el poema “Els arbres es muden de roig i de groc”