Familiaritzar-se amb el qüestionari com a instrument de mesura.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
INTRODUCCIÓ A L’ELECTRÒNICA PRÀCTIQUES D’ELECTRÒNICA BÀSICA. I.E.S. ENRIC VALOR PEGO.
Advertisements

CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Categoría 1 Categoría 2 Categoría 3 Categoría 4 Categoría
Eavaluado PROPOSTA D’ADAPTACIÓ DEL GAME PERFORMANCE ASSESSMENT INSTRUMENT (GPAI) PER AVALUAR LA IMPLICACIÓ I LA COOPERACIÓ EN ELS JOCS DE COL·LABORACIÓ-OPOSICIÓ.
Capítulo 7: Números ordinales 7 7.
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
La politja Una politja és una roda amb un eix central al voltant del qual pot girar i que, a la part exterior, té col.locada una corda o cable.
Elaboració d’un mapa temàtic
1.- L’EMPRESA Per què és necessària l’empresa?
SERVEI DE PETICIÓ DE DOCUMENTS
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
ELS INDICADORS ECONÒMICS: OCUPACIÓ I PREUS
Principis bàsics dels sistemes de transmissió en vehicles
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
Mapa de capacitat acústica de
APRENENTATGE MULTINIVELL
EL CURRÍCULUM A TRAVÉS DE LES TIC
Usos i difussió per al nostre centre
JOC EXPERIMENTAL Parteix de TEORIES DE GOLDSCHMIED
TAP PC(g) - TARDOR Construir sobre el construït Assignatures: Composició i Projectes Professors: Enric Granell, Xavier Perxas   OBJECTIUS.
L’Expressió escrita.
Recordem què vol dir ser adolescent
2ª Qüestió: Quin tipus de mesures cal distingir
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
LA NEGOCIACIÓ 1 – Concepte. 2- Col.lectius de la negociació.
Equivalent Thèvenin d'un circuit de corrent continu
Ordenança de soroll de la Xarxa de ciutats i pobles cap a la Sostenibilitat Control de soroll dels vehicles de motor Montesquiu, 27 de novembre 2008 Maria.
PATINATGE ARTÍSTIC SANT JUST
Tècniques teatrals APLICADES A L’AULA – What ROLE do YOU play?
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
PRÀCTICA D’AULA MEMÒRIA OPERATIVA. AFECTACIÓ DIFERENCIAL DE LA VARIABLE AGRUPAMENT RÍTMIC SOBRE DUES TASQUES DE MEMÒRIA A CURT TERMINI.
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
La Cigarreta Electrònica: Què en sabem?
MARC PER L’AVALUACIÓ DE LA TASCA DOCENT
Els sous de les dones a CATALUNYA
Journal citation report
Pràctica 5.2: Construcció de fluxogrames
REVISIÓ DELS DOCUMENTS DE FONOLOGIA I LLENGUATGE
GIMCANA MATEMÀTICA AL PATI
Pràctica 2.2: Cerca en bases de dades bibliogràfiques per a la investigació en treball social Objectius: Donar a conèixer els recursos bibliogràfics que.
Pràctica 1.2: Hipòtesis i plantejament de problemes
Adrià Briceño Muñoz 4rt B Ciencia aplicada
ERRORS FREQÜENTS A L'EXAMEN DE HISTÒRIA - PAU
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
Els Plans Especials Urbanístics de Protecció del Subsòl Presentació de la figura d’ordenació urbanística Joan Solà i Jordi Montaner GEOSERVEI PROJECTES.
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Pràctica 3.4: Creació d’una matriu de dades amb IBM Statistics
Pràctica 1.2: Hipòtesis i plantejament de problemes
MÀGIA POTÀGIA.
QUI SOM? SOM UNA ASSOCIACIÓ SENSE ÀNIM DE LUCRE, QUE PRETÉN ACOSTAR LA CULTURA MUSICAL A TOTHOM.
Explica amb detall com ho has fet per decidir el tros que pintes.
Pràctica 2.2: Cerca en bases de dades bibliogràfiques per a la investigació en treball social Objectius: Donar a conèixer els recursos bibliogràfics que.
Pràctica 5.3: Construcció d’arbres de problemes i solucions
Concreció de la resposta educativa en el PI
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS
DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS
Explorant la matèria.
ALUMNAT ALTES CAPACITATS Pla Individualitzat
TFC -Accessibilitat Web
El Pla de formació del centre
Convivència i Mediació Escolar
FUNCIÓ DE PROPORCIONALITAT I FUNCIÓ AFÍ
TIG-2 Pràctica 1: test de intel.ligència.
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
TEXT I ORGANIGRAMA Variables bàsiques
Transcripción de la presentación:

Familiaritzar-se amb el qüestionari com a instrument de mesura. Pràctica 3.2:  Nivells de mesura en l’Enquesta Social Europea Objectius: Familiaritzar-se amb el qüestionari com a instrument de mesura. Comprendre l’existència de diferents tipus de variables. Aprendre d’una manera aplicada la noció de nivells de mesura.

Formeu grups de quatre persones. Llegiu per damunt el qüestionari (són 67 pàgines, no cal llegir-lo detalladament, tot i que és aconsellable). El trobareu en: http://www.upf.edu/ess/_pdf/4a-ola/cuestionarios/ESS4cuestionario_principal_spa.pdf Identifiqueu: 10 preguntes que continguen variables amb un nivell de mesura nominal (transcriviu o copieu els enunciats de les preguntes i les categories de resposta). 10 preguntes que continguen variables amb un nivell de mesura ordinal (transcriviu o copieu els enunciats de les preguntes i les categories de resposta). 10 preguntes que continguen variables amb un nivell de mesura de raó (transcriviu o copieu els enunciats de les preguntes i les categories de resposta).

Documents que cal lliurar en la pràctica Document en el qual apareguen les preguntes i les seues categories de resposta classificades per nivells de mesura.