Responsables del projecte Ferran Tolosa. Edicions Cort

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
Advertisements

Valorem el que mengem! Disseny de projectes de comunicació, i educació ambiental.
L’EDAT MITJANA: UN TRESOR DE MIL ANYS.
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
IES Josep Maria Quadrado
XARXA DE DEBAT EDUCATIU
Escola Montserrat Sant Just Desvern
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
Programa de Transició Escola Treball
Xarxa Productes de la terra
Podeu posar una foto del vostre centre
Toca fusta FENT DECORATS
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
1 u n i t a t L’educador infantil.
LA TARDOR Cicle Inicial.
Reflexions al fil de l’Euneos
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
Xarxa Escoles Insubmises (XEI)
FORMES JURÍDIQUES D’EMPRESES
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
MOTIUS AMBIENTALS I SOCIALS
Projecte de P-3 4a Part Curs
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
LA FAULA.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
Projecte d’Itineraris Formatius
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL PLA INDIVIDUALITZAT
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
Jornada Cloenda Esports
DIADA DE La pau i la no violència.
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
Estudi sobre la salut, estils de vida i condicionants acadèmics dels estudiants de medicina de Catalunya La salut de l´estudiant de medicina Carlos Garcia.
PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE
Cercle de comparació d’Esports Jornada de cloenda 15/12/2017
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
La gestió per processos
Projecte d’Acompanyament al Suport Escolar de les Famílies (ASEF)
Xarxa d’Escoles i Instituts per la Igualtat i la No Discriminació
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
INFLUÈNCIA DELS JOCS DE LLUITA I EL JUDO A SECUNDÀRIA
PLA DE SERVEIS INDIVIDUALITZATS
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
Escola Jacint Verdaguer Castelldefels
ENS TROBEM DE NOU.
ELS CONFLICTES ACTUALS Jordi Indiano
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
Treball i aprenentatge en xarxa
BONES PRACTIQUES A L’AMPA Activitats Extraescolars
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
En què consisteix? Aquest projecte consisteix en explicar contes catalans o contes inventats a nens i nenes. Els conta contes són grups d’alumnes de l’ESO.
Introducció Al posicionament Web.
Departamento de Pedagogia Aplicada
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
REUNIÓ DE PARES I MARES CICLE MITJÀ.
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
II JORNADA de SALUT MENTAL
INDICADORS El Sistema d´Indicadors i els factors de qualitat de centre
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
Què és el Projecte Educatiu d’Abrera?
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Responsables del projecte Ferran Tolosa. Edicions Cort ANEM D’EXCURSIÓ LOGO APIMA L’APIMA del CEIP La Muntanya Responsables del projecte Barriada o municipi, amb XXX habitants , nivell sociocultural famílies Bona trajectòria de treball en xarxa per l’abordatge del projecte RESUM/INTRODUCCIÓ Davant la necessitat de fer activitats de trobada per a tota la comunitat educativa, s’organitzaren sortides programades a la natura per a famílies i docents. L’objectiu principal era fer alguna activitat conjunta que ens permetés passar una bona estona i conèixer-nos més entre tots. - ESTRATÈGIES ACCIONS plantejar a l’assemblea de l’APIMA per aconseguir pares que ajudassin a l’organització. Mensualment sortides, alternant els nivells de dificultat. Trimestralment s’organtizà una trobada i dinar, amb dificultat molt baixa. proposar a la direcció del centre i al mestre d’educació d’educació física perquè hi participassin Publicitat al blog i al xarxes socials circulars i els mestres d’EF ho promogueren entre la resta de mestres REFERÈNCIES On anam d’excursió? Ferran Tolosa. Edicions Cort Difusió posterior de fotografies de les sortides RESULTATS S’han fet les sortides programades, excepte els mesos de més fred o plujosos Una mitjana de 10 famílies habituals, entre 5-7 famílies esporàdiques i entre 4-6 mestres participants CONCLUSIONS El treball de la vessant afectiva ha facilitat la participació de famílies que d’altra forma no s’haurien acostat mai a la comunitat educativa Ha millorar el sentit de pertinença a la comunitat educativa, que esperam es noti en la participació i assistència a altres esdeveniments Ha canviat la percepció de l’APIMA per part dels docents i algunes famílies en positiu. JORNADES D’ESCOLA I FAMÍLIA 2015

ANEM D’EXCURSIÓ APIMA CEIP La Muntanya RESUM/INTRODUCCIÓ ACCIONS LOGO APIMA Responsables del projecte Barriada o municipi, amb XXX habitants , nivell sociocultural famílies Bona trajectòria de treball en xarxa per l’abordatge del projecte RESUM/INTRODUCCIÓ Davant la necessitat de fer activitats de trobada per a tota la comunitat educativa, s’organitzaren sortides programades a la natura per a famílies i docents. L’objectiu principal era fer alguna activitat conjunta que ens permetés passar una bona estona i conèixer-nos més entre tots. - ESTRATÈGIES ACCIONS Sortides mensuals, nivells de dificultat alterns Plantejar a l’assemblea de l’APIMA per aconseguir pares que ajudassin a l’organització Trobada i Dinar trimestral, dificultat molt baixa. Publicitat al blog, xarxes socials, circulars Mestres d’EF difusió al claustre Proposar a la direcció del centre i al mestre d’educació d’educació física perquè hi participassin Difusió posterior de fotografies de les sortides RESULTATS CONCLUSIONS El treball de la vessant afectiva ha facilitat la participació de famílies que d’altra forma no s’haurien acostat mai a la comunitat educativa S’han fet les sortides programades, excepte els mesos de més fred o plujosos Ha canviat la percepció de l’APIMA per part dels docents i algunes famílies en positiu. Una mitjana de 10 famílies habituals, entre 5-7 famílies esporàdiques i entre 4-6 mestres participants Ha millorar el sentit de pertinença a la comunitat educativa, que esperam es noti en la participació i assistència a altres esdeveniments REFERÈNCIES On anam d’excursió? Ferran Tolosa. Edicions Cort JORNADES D’ESCOLA I FAMÍLIA 2015