Benvinguts a la Jornada de Portes Obertes

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Advertisements

MONTPELLIER STAGE LINGUISTIQUE.
ESCOLA GRAS I SOLER.
Ponència Una educació per a un nou país.
CÉRVOLS
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
BENVINGUTS I BENVINGUDES
PROGRAMACIÓ Casal 2012 Amàlia Castillo
Reunió famílies Curs 2016/2017 ESCOLA SANT ÀNGEL.
INSTITUTS DE LES FRANQUESES INS LAURO INS EL TIL·LER
Reunió famílies Curs 2017/2018 ESCOLA SANT ÀNGEL.
BENVINGUTS A FORMIGUES!
CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
Reunió de Pares C.P. FERRER I GUARDIA.
Vilafranca del Penedès
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
Antecedents (el context) Centre IATIC
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
BENVINGUTS A ESQUIROLS!
Reunió famílies Curs 2015/2016 ESCOLA SANT ÀNGEL.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
MONTPELLIER STAGE LINGUISTIQUE.
GIRAFES I ELEFANTS CURS 2015/2016
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
BENVINGUTS A P3! REUNIÓ DE PARES CURS ESCOLA CAN LLOBET.
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
S.xx Els trotatemps CURS
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
BENVINGUTS A L’ESCOLA!! 28 de febrer de 2015.
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
19 de Setembre del 2018, Escola Marinada, El Masnou
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
DOCUMENTS D’ASSESSORAMENT
Presentació de 1r d’ESO Curs
Ignasi Melé i Farré Curs è.
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Escola Narcís Monturiol
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
REUNIÓ D´AULA P4 CURS
Inici del curs setembre de 2018
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
LABTRED (LABORATORI DE TRANFERÈNCIA EDUCATIVA)
Interacció escola - entorn.
CEIP AINA MOLL I MARQUÈS
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
BENVINGUTS A FORMIGUES!
BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
QUI SOM? SOM UNA ASSOCIACIÓ SENSE ÀNIM DE LUCRE, QUE PRETÉN ACOSTAR LA CULTURA MUSICAL A TOTHOM.
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
P-5 Curs
CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
Àrea d’Atenció a les Persones
Convivència i Mediació Escolar
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
CEIP ANTONI GAUDÍ PLA ESTRATÈGIC
BENVINGUTS !!!!.
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Què és el Projecte Educatiu d’Abrera?
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

Benvinguts a la Jornada de Portes Obertes Escola Marinada Benvinguts a la Jornada de Portes Obertes 14 de març de 2017

PRESENTACIÓ: QUI SOM? QUÈ VOLEM ACONSEGUIR? COM HO FEM? DE QUÈ DISPOSEM PER ACONSEGUIR-HO? SERVEIS DEL CENTRE UN DIA A L’ESCOLA A P3 DADES DE LA PREINSCRIPCIÓ

Qui som? Som escola... PLURILINGÜE: Compromís amb la llengua i la cultura catalanes i les altres llengües a l’escola. ACONFESSIONAL: Educació en Valors INTEGRADORA: Escola de tots i per a tots. INCLUSIVA: Desenvolupament de les capacitats. OBERTA: Oberta al món. PARTICIPATIVA: El projecte d’escola es va aconseguint conjuntament.

Què volem aconseguir? Escola que contribueixi a millorar les condicions d’escolarització i incrementar l’èxit educatiu des del desenvolupament intel·lectual i la competència d’aprendre a aprendre.

Volem contribuir a… CREAR CONSTRUIR PRODUIR OPINAR PENSAR RELACIONAR EXPRESSAR COL·LABORAR INTERCANVIAR COMPARTIR MIRAR ESCOLTAR APRECIAR DESCOBRIR JUGAR ESTIMAR …

PERÒ SOBRETOT… SENTIR

Com ho fem? METODOLOGIA-LÍNIA PEDAGÒGICA Treball competencial Eixos d’aprenentatge: llenguatge oral, experimentació, comunicació, lectura, raonament, treball col·laboratiu, sentit crític… Projectes d’escola. Activitats de centre: celebracions, festes… Material escolar, llibres i TIC-TAC. AVALUACIÓ 2 Informes al curs. Autoavaluació, coavaluació.

Al llarg de les etapes educatives… Rotllana Racons Experimentació Impuls de la Lectura (gaudi, aprenentatge i cerca de la informació) Noves tecnologies Promoció de salut Ràdio Projectes de cicle Modelatge Tutoria entre iguals/intercanvis Situacions d’interacció i intercanvi d’informació Recerca Treballs en grup Resolució de problemes Afavorir l’autoestima Acompanyament afectiu als infants Activitats obertes i diverses perquè tothom hi pugui participar Sortides a tots els cursos. Colònies a 6è.

De què disposem per aconseguir-ho? Equips professionals: 32 mestres, 1 Tècnica d’Ed. Infantil, 1 Auxiliar Tècnica Especialista, 1 vetlladora. Assessorament. Equipaments escolars. Col·laboració de l’AMPA: festes, inversió en material, activitats extraescolars. Col·laboració d’agents externs.

Serveis del centre Els serveis que ofereix l’escola són els següents: Menjador amb cuina pròpia, gestionat pel Centre. Transport escolar gestionat pel Consell Comarcal. Activitats extraescolars i SAM gestionades per l’AMPA.

LES CAPACITATS BÀSIQUES a l’etapa d’Educació Infantil són: Aprendre a ser i actuar d’una manera cada vegada més autònoma. Aprendre a pensar i a comunicar. Aprendre a descobrir i tenir iniciativa. Aprendre a conviure i habitar el món.

TREBALL A P.3 ÀREES BLOCS DE CONTINGUTS ACTIVITATS RELLEVANTS DESCOBERTA D’UN MATEIX I DELS ALTRES DESCOBERTA DE L’ENTORN COMUNICACIÓ I LLENGUATGES AUTOCONEIXEMENT I GESTIÓ DE LES EMOCIONS JOC I MOVIMENT AUTONOMIA EXPLORACIÓ EXPERIMENTACIÓ I INTERPRETACIÓ RAONAMENT I REPRESENTACIÓ OBSERVAR, ESCOLTAR I EXPERIMENTAR PARLAR, EXPRESSAR I COMUNICAR INTERPRETAR, REPRESENTAR I CREAR COMPARTIR ACOMPANYAR-LOS RACONS DE JOC RUTINES CÀRRECS … SORTIDES EXPLORAR MATERIALS RECURSOS DIGITALS RACONS PROJECTES CONTES LECTURA I ESCRIPTURA (LLETRA DE PAL) MALETA VIATGERA ART TITELLES I MASCOTES MÚSICA I DANSA TREBALL DEL NOM DIBUIX

UN DIA A L’ESCOLA P.3 HORARI SETMANAL DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES 9-10h   Rutines d’entrada Conversa (maleta viatgera, mascota,…) Descoberta d’un mateix Psicomotricitat Descoberta de l’entorn Projecte de cicle Experimentació (Continguts matemàtics) Projecte de cicle 10’30-11h L’esmorzar Educació artística: Música PATI Conversa PATI Joc lliure PATI 11,30- 13h Desdoblament De P3A/B en tres grups: Racons de joc simbòlic Treball del nom - Praxis i consciència fonològica Rutines de sortida Desdoblament: - Praxis i consciència fonològica. Descoberta d’un mateix Treball de les emocions Projecte d’aula Educació artística: Visual i plàstica (treball de la figura humana, autor, programació) 15 – 17h El conte Racons de treball (traç i motricitat fina) Praxis i consciència fonològica Experimentació a l’aire lliure Continguts matemàtics

FEM ACTIVITATS VIVENCIALS, MANIPULATIVES I D'EXPERIMENTACIÓ.

RACONS DE TREBALL

FEINES en el paper

AULA DE RACONS

JOCS MOTRIUS I PSICOMOTRICITAT

L’ESCOLA QUE APRÈN blocs.xtec.cat/marinadaceip ESCOLA MARINADA curs 2016-17 L’ESCOLA QUE APRÈN blocs.xtec.cat/marinadaceip

PREINSCRIPCIÓ Presentació sol·licituds del 23 de març al 4 d’abril. Prioritzar els centres per ordre de preferència. Publicació de la puntuació provisional: 24 d’abril. Reclamacions: del 25 al 27 d’abril. Llistat d’admesos: 2 de juny. Si esteu interessats/des en preinscriure el vostre fill/a a l’Escola Marinada, demaneu dia/hora per tal que us puguem atendre tranquil·lament i ajudar en tot el procés.

DOCUMENTACIÓ Fotocòpia del DNI del pares, mare i alumne/ (si en té). Fotocòpia del llibre de família. Fotocòpia del carnet de vacunació. Certificat d’empadronament. Fotocòpia targeta sanitària. Documentació que justifiqui família nombrosa. 4 fotos mida carnet.

Matriculació Del 12 al 16 de juny.