Thinkató Dinàmica.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
POLIMÈDIA I ALTRES RECURSOS PER A L’ELABORACIÓ DE MATERIALS EN LÍNIA
Advertisements

Ciència, tècnica i societat
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
Escola Montserrat Sant Just Desvern
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
EL DINER, ELS BANCS I LA POLÍTICA MONETÀRIA
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
I transforma un llibre en un nou lector
FINANÇAMENT EUROPEU PER LA CREATIVITAT, LA INNOVACIÓ I LES NOVES TECNOLOGIES Fons Estructurals.
La Càmera C A R L I È.
Estratègia de Xarxes Socials
ENFISPO.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
PREINSCRIPCIÓ DE QUART.
L’Expressió escrita.
Elisabet - Abril – Rubén 6èB
Les eines de la Comunitat Virtual de la Xarxa d’Arxius Municipals
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
L’informe de laboratori
Autor: Samuel Lozano Alcodori
I ARA, QUÈ PUC FER?.
Experimentam amb la ciència
PubMed i el gestor de revistes del CRAI de la UB (servei SFX)
Convocatòria SetOeOmObre del 2012 Ocubre 2017.
DGCEC - ICEC SERVEI DE DESENVOLUPAMENT EMPRESARIAL (SDE)
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
DE LA DURADA AL RITME.
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
Immobiliària 2.0, adequació als estàndards actuals
Biblioteca Patrimonial Digital de la Universitat de Barcelona
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
La gestió per processos
9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos)
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Tesis Doctorals en Xarxa
Formació per a responsables del programa Biblioteca escolar: PUNTEDU
Presentació BATXILLERAT
4. El problema de la moral: eudemonisme
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
Pràctica 2.2: Cerca en bases de dades bibliogràfiques per a la investigació en treball social Objectius: Donar a conèixer els recursos bibliogràfics que.
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
SCIENCE OF SYNTHESIS.
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
Thinkató Instruccions
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
Realitzat per: Xavi González i López.
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
Gestió participativa dels projectes de centre
Organització i creixement
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
En aquest tema veurem els apartats següents:
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
Projecte: Videojocs.cat
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
TREBALL DE SÍNTESI TAMARIT 2019
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
PRESENTACIÓ Aquesta és la base de dades de sentències del CEMICAL.
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
CICLES FORMATIUS.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

Thinkató Dinàmica

Si vols participar has de... PRODUIR UN VÍDEO SOBRE LA UNIVERSITAT DEL FUTUR CARACTERÍSTIQUES DEL VÍDEO DURADA = MÀXIM 2’ FORMAT = NOTÍCIA, DOCUMENTAL, STOPMOTION… IMAGINACIÓ AL PODER! GRAVACIÓ = TELÈFON MÒBIL OPCIONS DE PARTICIPACIÓ = (1) individualment (2) en parella (3) en un equip de tres persones TEMPS DE LA DINÀMICA = 50’

3-2-1... Acció!!!

Agrupament DECIDEIX SI VOLS PRODUIR EL TEU VÍDEO INDIVIDUALMENT, EN PARELLA O EN UN TRIO

2’ IMPORTANT! SI TREBALLES EN PARELLA O TRIO PENSA EN DISTRIBUIR AQUESTS ROLS REALITZADOR/A Aportarà una mirada estètica i narrativa important al vídeo EQUIP ARTÍSTIC Seran els protagonistes del vídeo CÀMERA Realitzarà tant la gravació com l’edició del vídeo DIRECTOR/A Serà la persona responsable que tothom treballi i que realment s’aconsegueixin els resultats de manera òptima PRODUCTOR Gestionarà els temps dins de la producció del vídeo

6’ Acció 1 - Preproducció Enfocament - Pregunta 1 - Com hauria de ser la universitat del futur? Doneu resposta, de manera col·laborativa, a les preguntes següents: Com us imagineu la universitat del futur dels vostres somnis? Per què ha de ser així? Quines característiques hauria de tenir la vostra universitat ideal? Seleccioneu com a mínim 5 de les característiques més importants que heu dit Per què considereu que les característiques anteriors són les més rellevants? Escriviu com a mínim 3 línies de resposta per a cada pregunta Sigueu molt concrets en el moment de redactar les vostres aportacions

Acció 2 - Preproducció Enfocament – Pregunta 2 – Selecciona UN tema : Quines competències haurien de tenir els professors? Com haurien de ser els espais i el mobiliari (edifici, aules, biblioteca, etc.)? Quines tecnologies i equipaments s’haurien d’utilitzar a les aules? Quines accions s'haurien de dissenyar per acollir estudiants d’altres països? Com serien les pràctiques ideals dins d’una empresa?

6’ Acció 2 - Preproducció Enfocament – Tema de la pregunta 2: Feu una pluja inicial d’idees sobre el tema (què us suggereix?) Seleccioneu les 5 idees que us resultin més atractives Per què heu escollit les idees anteriors? Justifiqueu les vostres respostes Com es podrien portar a la pràctica les 5 idees anteriors? Quines accions/activitats específiques s’haurien de fer? Qui les hauria de portar a terme? Escriviu com a mínim 3 línies a les preguntes 3 i 4 Sigueu molt concrets/concretes en el moment de redactar les vostres aportacions

8’ Acció 3 - Preproducció Organització - STORYBOARD Abans de generar l’storyboard del vostre vídeo penseu... Quina serà la vostra audiència Seleccioneu el format del vostre vídeo: Notícia Anunci Entrevista Mini-Documental Monòleg Altre Escolliu el missatge principal/fonamental associat a cada temàtica

8’ Acció 3 - Preproducció A partir de les vostres propostes... Organització - STORYBOARD A partir de les vostres propostes... Escriviu l’storyboard del vostre vídeo Escena (número) Temps (durada) Text/Diàleg Acció Representació gràfica

16’ Dinàmica 4 - Producció Gravació del vídeo Busqueu el lloc de gravació Comproveu que teniu tots els recursos necessaris (ex. roba, utensilis, etc.) Porteu el vostre storyboard Repasseu els textos/diàlegs mirant que tinguin coherència Graveu el vídeo Si no us agrada el resultat… torneu a fer la gravació!

Dinàmica 5 - Postproducció 6’ Dinàmica 5 - Postproducció CHECKLIST- ACCIONS Editeu el vídeo amb l’aplicació mòbil que vulgueu Comproveu que l’àudio i la imatge del vídeo són clars És molt important que el vídeo doni respostes crítiques i clares a les dues preguntes Recordeu que la durada del vídeo ha de ser de 2 minuts com a màxim

ENVIEU-NOS EL VÍDEO PER PARTICIPAR A LA THINKATÓ UPF: http://bitly.com/thinkatoUPF Fins al 20 de gener!

Gràcies PER PARTICIPAR! #MOLTA SORT!