EL PROCÉS INTEGRAL DE COMPETÈNCIES

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EL TEMPS. ¿QUÈ ÉS EL TEMPS? El temps és un concepte físic que tots experimentem quotidianament, però que es difícil de definir formalment. Es pot partir.
Advertisements

PRESENTACIÓN trabajo.
e-health i terciarisme
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
LA NOVA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Experiències en la tutorització d'habilitats transversals
La Condició Física i les Qualitats Físiques Bàsiques
Validació de l’experiència laboral
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
LA NOVA FORMACIÓ PROFESSIONAL
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
FORMACIÓ CONTINUADA · DAP CAMP DE TARRAGONA
Novetats en l’accés a la universitat
OPOSICIONS Pas del cos B a l’A
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
Autor: Samuel Lozano Alcodori
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
Jornada de portes obertes
LA CIÈNCIA A L’ESCOLA PRIMÀRIA
ICQP Decret 176/2003 de 8 de juliol de creació de l’Institut Català de les Qualificacions Professionals. Funcions: 1. Definir i actualitzar permanentment.
Validació de l’experiència professional
Auto informació Servei d’assessorament Servei de reconeixement.
1 1.
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Projecte d’Itineraris Formatius
Col·laboracions i recerca de sinèrgies per a l'estructuració del sector: experiència de La Confederació II Trobada anual d’entitats del Club de Suport.
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
Presentació de la Guia per a la identificació i
Dispositiu Local d’Inserció
L'any 1982, tres pediatres i dues assistents socials de Catalunya van coincidir a París en el IV Congrés Internacional sud els Enfants Maltraités et Negligés.
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
CURRÍCULUM CICLE FORMATIU TÈCNIC EN GESTIÓ ADMINISTRATIVA
Student Portfolio and e-Portfolio development in Europe
Validació de l’experiència laboral
La formació professional, una opció de futur i amb futur
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
“El perfil de mestre i professor”
Prof. José Miguel Santacreu Soler Dep. d’Humanitats Contemporànies
FORMACIÓ CONTINUADA · DAP CAMP DE TARRAGONA CURS D’AVALUACIÓ FORMATIVA
LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Característiques  L'Educació Secundària Obligatòria o ESO dura quatre anys i està dividida en dos cicles: el primer (1r i 2n d'ESO), per a l'alumnat de.
ITINERARIS EDUCATIUS Marc Escalé, Bruna Riera i Marta Arumí.
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
EL CONTRACTE DE TREBALL
Coneixements i idees previs
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
Validació del Qüestionari Inicial (C1)
Projecte d’Itineraris Formatius
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
PRIMERES VISITES AMB PROCEDÈNCIA ENSENYAMENT
Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
Observa aquesta balança i mira quins canvis hi fem
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Validació de l’experiència laboral
Catàleg de llocs de treball del CPNL
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
APRENDRE A NEDAR . Les activitats aquàtiques estan classificades per plantejaments de tipus: -UTILITARI: s’obté un aprenentatge útil -HIGIÈNIC: millora.
AA 1.
Presentació de resultats
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
MEDIACIÓ COMUNITÀRIA ICQP.
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Transcripción de la presentación:

EL PROCÉS INTEGRAL DE COMPETÈNCIES INSTITUT CATALÀ DE LES QUALIFICACIONS PROFESSIONALS 04/02/2019

PLANTEJAMENT GENERAL La Competència professional com a CAPACITAT QUE APORTA LA PERSONA PER TAL DE DESENVOLUPAR LA TASCA AMB LA MÀXIMA EFICÀCIA I EFICIÈNCIA

RELACIÓ TASCA COMPETÈNCIA RESULTAT Abans: Fer les coses TASCA RESULTAT Ara: Fer bé les coses Major nivell d’exigència COMPETÈNCIA SUBCOMPETÈNCIA

RELACIÓ TASCA COMPETÈNCIA RESULTAT Canviar el llit Mantenir les con.higièniques Evitar el dolor en el desplaçament Relacionar totes les posicions del llit amb el desplaçament

RELACIÓ TASCA COMPETÈNCIA RESULTAT Canviar el llit Mantenir les con.higièniques Evitar el dolor en el desplaçament Relacionar totes les posicions del llit amb el desplaçament

MAPA CONCEPTUAL AGRUPAMENT QUÈ FA OBSERVACIONS QUÈ APORTA DE VALOR AFEGIT QUÈ S’HA D’APRENDRE OBSERVACIONS ELEMENT TASCA + RESULTAT COMPETÈNCIES OBJECTIUS FORMATIUS I CONTINGUTS UNITAT LLOC DE TREBALL UNITAT DE COMPETÈNCIA (1) MÒDUL FORMATIU (2) 1. UNITAT DE RECONEIXEMENT DE L’EXPERIÈNCIA LABORAL SISTEMA OCUPACIÓ QUALIFICACIÓ FORMACIÓ 2. UNITAT DE REFERÈNCIA PER A LA FORMACIÓ INTEGRADA

INSTITUT CATALÀ DE LES QUALIFICACIONS PROFESSIONALS FI DE LA PRESENTACIÓ INSTITUT CATALÀ DE LES QUALIFICACIONS PROFESSIONALS 04/02/2019