ELS MERCATS ESTRATÈGICS DE LES ARTS ESCÈNIQUES I LA MÚSICA A CATALUNYA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Les Emergències Mèdiques Vitals a l’Atenció Primària.
Advertisements

El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
COM OBTENIR LA MÀXIMA RENDIBILITAT D’UNA FIRA DEL SECTOR CULTURAL?
EL ROL DE LES EMPRESES INSTAL·LADORES EN L’EFICIÈNCIA ENERGÈTICA
Els reptes de la indústria a Sant Boi de Llobregat
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
Programa REMI RESIDÈNCIA TORIBI DURAN Castelló D’Empúries (GIRONA)
Ciència, tècnica i societat
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
L’ESTATUT DEL TREBALLADOR AUTÒNOM Dra. Esther Sànchez
XARXA DE DEBAT EDUCATIU
CulturaBanyoles és la fórmula comunicativa que utilitzem per parlar de tots els equipaments, serveis i activitats que es desenvolupen en el marc de l'Àrea.
PRESENTACIÓ D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS I SISTEMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES Can Vilumara, 21 de juny de 2017.
Acord del Departament de Cultura, el Gremi d’Empresaris de Cinemes de Catalunya i FEDICINE 26 de setembre de 2011.
I transforma un llibre en un nou lector
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
FINANÇAMENT EUROPEU PER LA CREATIVITAT, LA INNOVACIÓ I LES NOVES TECNOLOGIES Fons Estructurals.
Aportacions Reintegrables per a empreses culturals.
La Mostra d’Igualada La Mostra d’Igualada – Fira de teatre infantil i juvenil és: - una plataforma de distribució d’espectacles per a tots els públics.
Proposta EC: definició, objectius i pressupost
Projecte “DÓNA’T UN IMPULS!” Trobada participativa 11 de març de 2010
1 era JORNADA D’EMPRENEDORIA I EMPRESA Sant Celoni 31 març 2011
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
Què és Càritas Dijous, 29 de gener de 2015.
PREINSCRIPCIÓ DE QUART.
LES XARXES CULTURALS EUROPEES
ESTRATÈGIA DE CONTRACTACIÓ TIC PER A LA TRANSFORMACIÓ DIGITAL DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA 28 d’agost de 2018.
Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi:.
Programa HCCC i Recepta electrònica: Impacte i lideratge
La teva contribució 1.
Autor: Samuel Lozano Alcodori
I ARA, QUÈ PUC FER?.
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
MERCATS MERCATS DIGITAL ARTS VISUALS LITERATURA MÚSICA ARTS ESCÈNIQUES AUDIOVISUAL PÚBLICS.
Introducció: Models i principals fires internacionals
va aprovar la Llei de Millora de barris.
Els plans de dinamització
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
Projecte d’Itineraris Formatius
Campanya per fomentar l’ús del català en els establiments comercials
Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Sabadell
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
BATXILLERAT ARTS ESCÈNIQUES
I V GORA DE SALUT COMUNITÀRIA Lleida, 27 de maig de 2016 PRESENTACIÓ
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Model de gestió assistencial: innovació i integració. Montse Cervera
La formació professional, una opció de futur i amb futur
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
Polítiques de foment del llibre i la lectura
Sectors culturals a la Comunitat Valenciana
Resum Executiu El Mapa Global d’Oportunitats d’ACCIÓ 2016, adreçat a les empreses catalanes que vulguin internacionalitzar-se, identifica les oportunitats.
Serveis de Formació.
Catàleg de llocs de treball del CPNL
IV JORNADES DOCTORIALS
ALIANCES ESTRATÈGIQUES
Xarxa de Custòdia del Territori
CIUTAT DE LES ARTS I LES CIÉNCIES (VALÈNCIA)
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
FIRATÀRREGA Experiència de l’adptació d’un pla d’autoprotecció
PRESENTACIÓ RIS VICEPRESIDENCIA I CONSELLERIA INNOVACIÓ
Els reptes de la indústria a Sant Boi de Llobregat
expansió internacional
Linkedin.
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
3.- LA GLOBALITZACIÓ És una acceleració de la interdependència de les economies nacionals, provocada pels canvis tecnològics i la reducció de les barreres.
CICLES FORMATIUS.
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

ELS MERCATS ESTRATÈGICS DE LES ARTS ESCÈNIQUES I LA MÚSICA A CATALUNYA ICEC – ÀREA DE MERCATS

· Plataformes per la contractació · Fomenten la creació de públics MERCATS ESTRATÈGICS ARTS ESCÈNIQUES I MÚSICA Què són? · Eines vitals d’articulació i trobada dels seus respectius sectors · Plataformes per la contractació · Fomenten la creació de públics · Dinamitzen les diferents disciplines artístiques Què hem fet des del Departament / Àrea de Mercats Una intensa tasca d’harmonització i coordinació de tots ells, especialment treballada en el cas dels més nous, que responen a les demandes dels respectius plans integrals: · Trapezi de Reus (circ) · La Mostra d’Igualada (espectacle familiar) · Sismògraf d’Olot (dansa) · FiraTàrrega (arts escèniques) i Mercat de música viva de Vic (música) són els més grans i veterans, amb un fort impacte en el sector. En tots ells, el Departament compta amb la col·laboració i implicació de les cinc ciutats que els acullen, a més de la complicitat dels sectors i agents articuladors respectius.

FIRATÀRREGA 10 - 13 setembre 2015 80 espectacles 271 representacions Aparador de l’actualitat escènica del nostre país. Punt de trobada i de debat de referència internacional. Objectiu: dinamització del mercat de les arts escèniques, obrint la porta a la internacionalització de les companyies catalanes. DADES 2014 80 espectacles 271 representacions 491 artistes 789 professionals inscrits, dels quals 184 internacionals 427 entitats 56 expositors 32 activitats adreçades a professionals Entre 180.000 i 190.000 espectadors

MERCAT DE MÚSICA VIVA DE VIC 17 - 20 setembre 2015 Punt de trobada professional de la indústria musical. La programació engloba tot tipus d’estils (no clàssica). Objectiu: desenvolupament comercial, creació de negoci, intercanvi de coneixements, formació i innovació Adreçat a: programadors, institucions, festivals, empreses, promotors, agències, discogràfiques i professionals del sector musical DADES 2014 59 concerts programats 100.000 espectadors 780 professionals acreditats  80 professionals internacionals 1.400 speed meetings

LA MOSTRA D’IGUALADA 7 - 10 abril 2016 64 cies 64 espectacles Principal punt de compra-venda d’espectacles per a tots els públics a Catalunya. La programació inclou tots els gèneres de les arts escèniques per a públic familiar: teatre, dansa, titelles, musical, màgia, clown, circ. Mercat professional adreçat als diferents agents del sector. DADES 2015 64 cies 64 espectacles 117 representacions 473 professionals 220 entitats 35.000 espectadors

TRAPEZI REUS 5 - 8 maig 2016 43 espectacles 70 representacions Esdeveniment referent del circ a Catalunya. Principal plataforma de presentació i difusió del panorama català més contemporani en les arts del circ. Reptes: consolidar i fer crèixer la vessant de mercat. DADES 2015 43 espectacles 70 representacions 135 artistes 58 programadors 74 entitats 100.000 espectadors

SISMÒGRAF 2 - 5 juny 2016 41 companyies 43 representacions NOU MERCAT ESTRATÈGIC DE LA DANSA A CATALUNYA Després de cinc edicions, el festival evoluciona i passa a ser el mercat de referència de les arts en moviment a Catalunya i la seva finestra al món. La seva programació es basa en espectacles reproduïbles arreu. Objectiu: incrementar la programació de dansa a casa nostra en primer lloc i anar ampliant el seu mercat. DADES 2015 41 companyies 43 representacions 98% ocupació en sala 133 professionals 94 entitats