III Jornada de transport sanitari

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
Advertisements

TFG – Àrea Enginyeria del programari
e-health i terciarisme
Gestor Integrat de Referències
Centre d'Hàbits Saludables
Programa REMI RESIDÈNCIA TORIBI DURAN Castelló D’Empúries (GIRONA)
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
SIFARE - Sistema d’Informació Farmacèutica de Recepta Electrònica
III Jornada de transport sanitari
Disseny de la interfície d’un smartwatch i l’aplicació mòbil
ISABEL RABASSEDA FERRER Infermeres d’Enllaç SAP Muntanya
Prova pilot sensor de control volumètric a 4 municipis de la província de Barcelona Conchita Vicaria
Mòdul d’Admissió i vacants
III Jornada de transport sanitari
ESecretaria CB Montpedrós
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
PETITS REPORTERS Títol.
La Unitat d’Hospitalització d’Aguts de la UIPA (VH - Sant Rafael) es fa càrrec de la hospitalització de salut mental de la Barcelona Nord Anteriorment.
PROCÉS D’ALTA PRECOÇ.
Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau!
La carta formal.
III Jornada de transport sanitari
III Jornada de transport sanitari
III Jornada de transport sanitari
Assemblea informativa 8 de gener de 2010
ANÀLISI DELS ESTATS FINANCERS DE L´EMPRESA
8ª Convocatòria Planter de Sondeig i Experiments
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
CONVERSA EXPLORATÒRIA
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
Mediació IES s'Agulla (Blanes) Què és la mediació? Conflictes que
Som nois i noies de 5è de l’escola Seat
Com introduir les Guies Docents
Projecte interdisciplinari:
“LA VIDA ÉS UN DO DE DÉU I UN SERVEI ALS ALTRES”
Infermer Oscar Rochera
Classificarem la prova en 3 categories:
Automàtic o al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
DIADA DE LA PAU A SJO.
Servei d’Assistència en RRHH Aspectes pràctics de la implementació en nòmina del R.D. Llei 8/2010 DOCUMENT INTERN DE TREBALL 3 juny 2010.
1 La identificació com a usuari periodista es realitza la primera vegada introduint en el camp Usuario, la lletra E seguida dels vuit dígits del DNI.
Informe anual reclamacions CSI
Com fer una presentació? Comunicació oral
SERVEI DE GESTIÓ I SEGUIMENT D’AVARIES
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
Grup 2: Conseqüències de la vulneració dels drets humanas.
Xerrada sobre morositat a les Escoles Concertades
PROGRAMA AL COSTAT DE QUI CUIDA
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
L’organització del temps
Classificarem la prova en 3 categories:
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Dr. Jordi Fàbrega Dr. Andreu Parareda.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
És una lectura extraordinàriament interessant,
Propostes de millora en el GIR
La vulneració dels drets socials
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
III Jornada de casos clínics en Vacunes per a l’Atenció Primària
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
Plenària del Patronat 6 de juny de 2019
III Jornada de transport sanitari de BCN
III Jornada de transport sanitari
Transcripción de la presentación:

III Jornada de transport sanitari "La integració del TS amb la resta del sistema de salut: Clau per millorar el procés assistencial" Data: 21 de juny de 2017 Lloc: Hospital Vall d’Hebron

Gestió dels serveis de retorn des de l’àmbit Ambulatori Recerca de la millora Gestió dels serveis de retorn des de l’àmbit Ambulatori Presentació Aquesta experiència te com a finalitat millorar els temps de recollida dels retorns de les consultes externes, tant a consultoris hospitalaris com ambulatoris Ens centrarem en el retorn de les C.E. ambulatòries ja que amb la primària de l’AIS Litoral Esquerra hi ha accions de millora afegides que entenem que donen molt més valor al conjunt de l’experiència.

Antecedents Els retorns de les C.E. es programen al mateix moment que les anades, però a diferencia d’aquestes, no tenen una hora definida, fet que fa que encara que hagin estat demanats amb més de 24 hores realment acabant sent tractats com serveis No Programats.

Antecedents En el moment en que hi ha l'avís per fer el retorn, ens consta com un servei No Programat per tant la seva prestació està condicionada a la disponibilitat de recursos en aquell moment i/o a l’acumulació de retorns en una mateixa franja horària circumstàncies que poden fer inassolible la seva realització sense demora

Per tant hem de buscar solucions Antecedents L’espera desespera. Per tant hem de buscar solucions

Accions L’objectiu de les accions va encaminades a aconseguir convertir que aquests retorns No Programats acabin sent convertits en quasi Programats. I així millorant la prestació del trasllat i la optimització dels recursos

Com ho fem? Ens posem en contacte amb l’usuari o familiar en les 24 – 48 hores abans de la realització del trasllat.

Com ho fem? Ens posem en contacte amb l’usuari o familiar en les 24 – 48 hores abans de la realització del trasllat. En aquesta trucada confirmem les següents dades:

Com ho fem? Mobilitat, per a poder assignar el recurs més adient. Adreça, per evitar confusions en els casos en que el pacient esta temporalment en un altre domicili. Data i hora de la consulta, per a verificar que les dades de la petició s’ajusten a la informació del usuari.

Com ho fem? Temps previst de la consulta Aquest es un punt important ja que si definim una hora per a la recollida podrem arribar a planificar el retorn del trasllat. Si no es el cas intentem programar el retorn per a les 2 hores després d’haver deixat el pacient al centre.

Com ho fem? Amb el compromís per part del usuari de que si veu que no haurà finalitzat a les 2 hores ens avisi per a no enviar el recurs de forma innecessària. Tancant així un acord.

Resultat Amb aquestes accions hem aconseguir que els retorns de C.E. dels ambulatoris de l’AIS Litoral Esquerra es facin de mitjana a les 2 h. i 11 minuts de la seva entrada al centre amb una baixada molt important de les reclamacions d’aquests tipus de servei.

Altres accions acordades amb els centres de l’AIS Litoral Esquerra 1 - Pacients traslladats sense acompanyant Existeixen casos en que el pacient ve d’una residencia i per les raons que sigui no tenen un acompanyant ni en el trajecte, ni esperant-li en el CAP en que es fa la visita, lo qual implicaria que el pacient es quedaria al centre sense cap persona que es fes càrrec d’ella.

Altres accions acordades amb els centres de l’AIS Litoral Esquerra Per aquest casos hem acordat que quant arribem al centre, i no hi ha acompanyant el pacient es visitat de seguida i la ambulància s’espera al seu retorn encara que això representi reordenar l’agenda de visites.

Altres accions acordades amb els centres de l’AIS Litoral Esquerra 2 -Pacients que per motiu de mobilitat no arriben a l’hora de la visita. En aquests casos en que per problemes de mobilitat arribem tard al consultori i el metge que l’ha de visitar ha hagut de marxar amb el que es perdria la visita concertada.

Altres accions acordades amb els centres de l’AIS Litoral Esquerra S’ha arribat al compromís de donar-li un tracte preferencial a la reprogramació per a evitar que aquesta reprogramació es faci molt més tard de la data inicialment programada.

Moltes gracies per la seva atenció