FORN SOLAR.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
A D V E N T La corona d’Advent.
Advertisements

L’electricitat:l’energia més versatil.
Tema 3. L’Univers i el Sistema Solar. Pàg 36
Les amistats estan fetes de trossets....
Les entrevistes: Segona part
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
Alimenta el teu cos.
III. Jesús ve a salvar-nos
MÚLTIPLES I DIVISORS ESCOLA EL Cim- 6è de primària.
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
Us proposem no tocar el ratolí i gaudir-ne
UN VIATGE A LA PREHISTORIA
Els nens i nenes de l’aula d’acollida hem treballat els jeroglífics i aquí us ensenyem alguns dels que ens hem inventat nosaltres mateixos. A veure si.
Tema 4. La Terra i la Lluna Introducció
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Coneixem el que estudien i ens hi impliquem
Fem de cuiners! Els nens i nenes de 2n. estem treballant els aliments per això hem anat al Nútrim a fer un taller de cuina per aprofundir en el tema.
Experimentam amb la ciència
Taller SOBRE l’aigua: L'inventor gota.
FEM LA BOLA PETITA!.
Taller de flotació 1.
Tècniques teatrals APLICADES A L’AULA – What ROLE do YOU play?
EL SISTEMA SOLAR Investiguem a 3rA.
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
Per què es veu la lluna de dia?
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
VALORS I VITUTS PER CRÉIXER COM A PERSONA
Com és que el sabater pot aguantar-se a sobre de l’aigua?
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
EXPERIMENT SOBRE EL TABAC
Programa d’il·lustracions online!
DUFINS.
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
QUÈ FA EL NOSTRE COS AMB L’AIRE QUE AGAFA QUAN INSPIREM?
“A tots els que heu convertit els nostres somnis en realitats”
QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE? CEIP Marian Aguiló 4 anys A
6è ESCOLA CERVANTES. BARCELONA.
Un experiment amb pomes i llimones
La gestió per processos
EL GAT NEGRE “Història del gat negre” a El lenguaje oral en la escuela. Joan TOUGH, (1987). Madrid:Visor.
Classificarem la prova en 3 categories:
ENCONTRE PETITS TALENTS CIENTÍFICS
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
LA PREGÀRIA AMB INFANTS (en 4 estacions)
Situacions creades a partir dels materials naturals
Mescla Eutèctica Estudi analític del comportament del punt de fusió d’una mescla homogènia d’aigua i sal.
La història de la conservació dels aliments comença amb l'aparició dels primers éssers humans.
PER QUÈ NO PODEM CAMINAR DAMUNT L’AIGUA?
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
I tu, qui dius que sóc? Maria Carol Romera 6è. – Grup 0
Els nyama i el camperol Conte de Mali.
EL GAT LLAMPEC VISITA ALS ALUMNES DE CICLE MITJÀ
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
Lingua e cultura catalana Unitat 4: habitatge i l’entorn
MOHAMED ELAGOUBI ABRIL 2009 IES OLORDA
Treball efectuat per GUILLEM BIRBA i MARIA JORDANA
La Terra i la Lluna.
BAIX EMPORDÀ.
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
IV Part Música Catalana d’avantguarda “Epigrames” de Benet Casablanques (composició 2003) Monges de Sant Benet de Montserrat.
QUIN EFECTE TENEN ELS ÀCIDS SOBRE ELS ALIMENTS?
L’AIGUA UN RECURS POC VALORAT?
ECLIPSI ANULAR DE SOL Dilluns, 3 d’octubre de 2005
El Salm 135 de Schütz canta l’amor etern de Déu
Som humans. Per això a vegades….
Aquí hi va el títol del pòster: representatiu de les conclusions,i que generi interès, sient seriós i exacte Pérez, J., Rodríguez, P., Casal, J. Institut.
El que ha passat està molt bé
LA TERRA.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Transcripción de la presentación:

FORN SOLAR

INTRODUCCIÓ Anem a dur a terme un experiment per descobrir el perill de la radiació solar i a la vegada, els beneficis de fabricar un forn solar.

OBJECTIUS -Veure els efectes perjudicials i els efectes bons que té el sol (sobre nosaltres i sobre els aliments) -Aprendre què és un forn solar, saber per a què s’utilitza i saber-lo usar -Conèixer una nova forma de conservar el aliments

MATERIALS RAQUETA DE TENNIS UN TROSSET DE TELA MOSQUITERA FRUITES (TOMÀTIGA, PRUNA, ALBERCOC, RaÏm...) SAL

PROCEDIMENT -feim el forn solar col·locat damunt la raqueta la tela mosquitera perquè no caiguin les fruites. -posam la fruita tallada per la meitat sobre el nostre forn solar (a les tomàtigues els posam sal per damunt) -Ho deixam allà uns dies i anam mirant les fruites

PREGUNTES - On va l’aigua? - Les tomàtigues s’assequen...què significa això? -Perquè disminueixen el pes i el volum? - Què pesaven abans de assecar-les i què pesen ara? -Quant ocupen les tomàtigues fresques i les seques? Per què s’encongeixen?

CONCLUSIÓ El resultat Formula la teva hipòtesi del que ha passat Descriu la demostració - explicació de l’experiment