ESCOLA CERVANTES CURS r: CLASSE URPESDEFOC.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Les entrevistes: Segona part
Advertisements

Escola Orlandai 4t CURS.
Un projecte telemàtic per :
LA PLUJA ÀCIDA.
Podeu posar una foto del vostre centre
DECÀLEG D’HÀBITS SALUDABLES A L’ESCOLA
QUÈ ÉS LA QUÍMICA PER A VOSALTRES?
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
El Pare Claret és un regal per a tots
APRENENTATGE MULTINIVELL
Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia
Carnestoltes 2018 reciclat i creatiu!
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
CLASSE DELS POPS CURS
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
Activitats quotidianes, temps lliure i vacances
Projecte de P-3 4a Part Curs
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
SIGUEM SOSTENIBLES.
Fem de cuiners! Els nens i nenes de 2n. estem treballant els aliments per això hem anat al Nútrim a fer un taller de cuina per aprofundir en el tema.
Experimentam amb la ciència
Taller SOBRE l’aigua: L'inventor gota.
COM VIATJA EL SO? Nenes i nens de 4t de primària IEA Oriol Martorell
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
PORFOLI. Exemples Flors Moreno i Aguilar
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
Descobrint un tresor amagat
6è ESCOLA CERVANTES. BARCELONA.
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
3. TOTS SOM DIFERENTS..
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
2013.
Situacions creades a partir dels materials naturals
PER QUÈ NO PODEM CAMINAR DAMUNT L’AIGUA?
DIADA DE LA PAU A SJO.
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
EL COLOR BLAU.
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
Molts elements naturals com la ràfia, les fulles de saló, les forques dels alls.... Són un suport per anar cosint el que anem tenint en l’entorn. LLAR.
Treballem la tardor Cicle Inicial.
UN DIA A P3 P3A CLASSE DE L’ESPÍGOL P3B CLASSE DEL ROMANÍ.
XIII a Setmana de la solidaritat
Aigua Projecte 2n primària.
Tutorial com canviar color i paisatge
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Lingua e cultura catalana Unitat 4: habitatge i l’entorn
Les fraccions Sisè B curs
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Les nostres fonts documentals per treballar a la classe són molt diverses: 1. Treball de camp (sortides, visites, entrevistes, enquestes…). 2. Monografies,
ELS PRIMERS DIES A P3.
XINO XANO ANEM ARRIBANT.
Als de la Bisbal tan els fots quedar bé com mal.
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
Viatgem per Llinars i els seus voltants
EL QUADRAT LES MARIETES.
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
ESCOLES VERDES PAUTES D’ACTUACIÓ.
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
EXPERIMENTEM AMB L'AIGUA
Transcripción de la presentación:

ESCOLA CERVANTES CURS 2015-2016 1r: CLASSE URPESDEFOC. MESCLES I DISSOLUCIONS

CONVERSA DE CIÈNCIES 1a sessió: Anar a google i consultar-ho Fem una conversa sobre que volem experimentar Fer l’experiment en viu Experiments proposats pels nens/es: Amb una lupa Tallar fòssils: Fòssils trobats a pedres o a altres materials i retallar-los. Anar a l’aula de ciències i comprovar-ho amb aigua i pintura blava Un líquid amb pintura : Barrejar en un got amb aigua diferents colors, una galeta, suc, caramels, pedres, cafè. Llet, cola- cau... Què necessitem? Materials: Flotació: Objectes de diferent densitat. Pintura de color blau Incandescència Aigua De les quatre propostes anem descartant en funció dels problemes que ens van sortint per realitzar-les. Recipient gran i transparent Un pal per remenar Com registrar-ho? 2a sessió: Fer una foto Barrejar un líquid amb pintura de color Blau. Escriure cadascun un fet que hem observat Com fer l’experiment? 3a sessió: Ens qüestionem: Anem a l’aula de ciències preparem els materials i fem l’experiment. Què passarà? Que el líquid quedarà de color blau Potser es converteix en un líquid d’un altre color i surten bombolles 4t sessió: Registrem allò que hem observat i també com hem fet l’experiment.   Com comprovar-ho?

EXPERIMENTEM

EXPERIMENTEM AMB MATERIALS QUE PORTEM DE CASA QUE HA PASSAT: NO HA SORTIT RES. PERO ENS HEM DIVERTIT MOLT.

MATERIALS PER EXPERIMENTAR GRUP 1 AIGUA I BICARBONAT GRUP 2 AIGUA I OLI GRUP 4 AIGUA I SUCRE GRUP 3 AIGUA I CACAO

EXPERIMENTEM AMB DOS ELEMENTS FORMULEM UNA HIPOTESIS COMPROVACIÓ

CONCLUSSIÓ EXPOSEM EL TREBALL