Taller de flotació 1.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
L´energia.
Advertisements

CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
 El fetge és l'òrgan que forma la sang.
Escola Orlandai 4t CURS.
ELS DINOSAURES.
MÚLTIPLES I DIVISORS.
EL LLENGUATGE MUSICAL.
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
GPS.
Scala era el nom que els romans donaven a una platja propera a Empúries.
Alimenta el teu cos.
Temps era temps, hi havia un pagès molt i molt alt i gros que semblava un gegant.
PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
MÚLTIPLES I DIVISORS ESCOLA EL Cim- 6è de primària.
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
C I R C.
IN MEMORIAM - 65 YEARS LATER Irena Sendler
Religió i els déus romans
Recordem què vol dir ser adolescent
CALES DE L’ESCALA.
CALES DE L’ESCALA.
EL VALOR DE LA FELICITAT
24 de l’any cB Regina Seguim al Jesús que “es lliura” en el camí vers la Creu (T. Ll. de Victòria)
Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau!
CJE VISITA DE LA CJE AL CLAVEGUERAM DE BARCELONA 29/05/2010
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
Éssers vius i éssers inerts
Un bocí de pastís...?.
ULLASTRET.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
TALLER DE PETXINES 1.
DEÚ ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA.
La història de la conservació dels aliments comença amb l'aparició dels primers éssers humans.
La vida és un do de Déu i un servei als altres
CAP DE CREUS.
ALUMNES DE 4T ESCOLA L’ESTEL
L’AIGUA A LA NATURA.
Potser la seva vestimenta deia el que la seva ànima volia reflectir
El Camí Forestal i el pas del temps
I vosaltres, qui dieu que sóc jo?
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
Problemes que es poden resoldre amb equacions
El castell de Clariana està ubicat a Argençola, Anoia
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
Meditem escoltant “He menjat el Teu Cos” (7’) de la Passió de Bach
Cavall de Troia Marta Poveda 4rtB 6 juny de 2013.
BAIX EMPORDÀ.
HABILITATS COMUNICATIVES
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ
SISTEMA DUNAR.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
L’ ELEFANT.
Aixequem-nos alt que l’energia ve de més amunt !!!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU!"
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
La vulneració dels drets socials
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
EL QUADRAT LES MARIETES.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
COM NEIX UN PARADIGMA?.
Anem al Cap de Creus... I això ¿on para?.
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
EXPERIMENTEM AMB L'AIGUA
Transcripción de la presentación:

Taller de flotació 1

¿Què vol dir flotar? 2

Imagina’t que ets al mar, dins de l’aigua, quiet o quieta, respirant tranquil·lament, ¿flotaries? 3

Els vaixells grecs i romans, que eren de fusta, normalment flotaven Els vaixells grecs i romans, que eren de fusta, normalment flotaven. Però també se n’enfonsaven alguns. 4

Els vaixells actuals, que són de metall, també solen flotar Els vaixells actuals, que són de metall, també solen flotar. ¿Com pot ser? 5

I ja que parlem de grecs i romans, ¿saps qui era aquest senyor? 6

Diuen que va viure fa 23 segles i que va inventar coses que encara es fan servir avui en dia… per exemple, aquest cargol. 7

Diuen que quan la seva ciutat era atacada per vaixells enemics va aconseguir enfonsar-los sense tocar-los. 8

I va ser capaç de trobar la llei de la natura que explica com pot ser que algunes coses flotin i altres no… 9

¿I què hi té a veure que els vaixells flotin amb que els globus s’enlairin? 10

¿I què hi té a veure que els vaixells flotin amb la colocació dels radiadors a la cambra? 11

Per descobrir tot això, necessitarem: -saber calcular pesos 12

Per descobrir tot això, necessitarem: -saber mesurar quantitats de líquid 13

Per descobrir tot això, necessitarem: -tenir l’enginy esmolat com el senyor grec aquell que, de l’emoció, corria despullat pels carrers… 14

¿Què et sembla? ¿Ho intentem? 15