Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi: 1.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El desplegament de la Xarxa de Fibra Òptica de Catalunya
Advertisements

1 DGCEC INSTITUT CATALÀ DE LES EMPRESES CULTURALS Àrea de Mercats-ICEC Ajuts a la internacionalització de les empreses culturals.
TFG – Àrea Enginyeria del programari
ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN.
Ajuts públics a la digitalització de les arts escèniques
UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT.
Fitxa cas.
i compra pública ambientalment correcta
Xarxa Productes de la terra
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Curs Seguiment documental i justificació econòmica en matèria de subvencions Barcelona 25, 27 de juny i 2 de juliol 2013 Aurora Baena Ruiz.
Aportacions Reintegrables per a empreses culturals.
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
Taula de continguts
SELECTIVITAT 2013.
Llei 2/2012, de 4 d’abril, de suport als emprenedors i a la micro, petita i mitjana empresa: mesures derivades de la seva implantació 18 de juliol de 2013.
Desenvolupament de la sessió:
Comunicació a entitats
Consultoria Cultura 2017 Març 2017 Wifi:.
Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi:.
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Àrea de Serveis personals, Benestar i Famílies
FINANÇAMENT EUROPEU PER LA CREATIVITAT, LA INNOVACIÓ I LES NOVES TECNOLOGIES Promoció de la cooperació cultural mitjançant els EEA Grants ( )
Títols de la Generalitat de Catalunya sense efectes acadèmics
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
XARXA D’HORTS SOCIALS programa
Circuit de gestió dels expedients del PROGRAMA DE CRÈDIT LOCAL 2018
Àrea d’Afers Acadèmics
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
CAMPANYA PER A L’ESTALVI D’ENERGIA
PROMOCIÓ DE L’OCUPACIÓ I L’AUTOOCUPACIÓ
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
Projecte d’Itineraris Formatius
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
Visió estratègica de la UPC
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
Fitxa cas.
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
Préstecs participatius per a emprenedors digitals culturals
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
Direcció General d’Igualtat d’Oportunitats en el Treball
2ª REUNIÓ 2017 CONSELL D’ENTITATS
Programa Centres Ecoambientals
Préstecs Participatius per a emprenedors culturals digitals.
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
L’empresa com a sistema organitzat
PRESSUPOST PARTICIPATIU
Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
PROGRAMA AL COSTAT DE QUI CUIDA
Millores en la normativa relativa al programa d’ajuts i a la promoció de la implantació d’energies renovables Ministeri de Medi Ambient, Agricultura i.
Reunió Gestions Acadèmiques
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
“L’ètica empresarial a les organitzacions sanitàries i socials”
SELECTIVITAT 2011.
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
Gerència de Serveis de Comerç
PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS
Serveis de Consultoria
DOSSIER DE PREMSA Resultats OPE 2010, projectes actuals i reptes de futur Manlleu, 6 de juliol de 2011 Per a més informació: Gabinet de Comunicació T.:
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
ESTRATÈGIES I OBJECTIUS
Circuit de gestió dels expedients del PROGRAMA DE CRÈDIT LOCAL 2019
El Treball de Recerca.
CAMPANYA PER A L’ESTALVI DE PAPER
Fitxa cas.
El departament de Recursos Humans
Transcripción de la presentación:

Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi: 1

QUÈ ÉS? Convocatòria d'ajuts per a la realització de consultories adreçades al teixit empresarial i a les entitats del sector cultural i creatiu català 2

OBJECTIU Contribuir a la millora de la competitivitat de les empreses i entitats culturals catalanes. Promoure les condicions favorables necessàries per a la innovació en la seva gestió. Generar nous recursos i optimitzar els ja existents Proveir les empreses culturals i creatives de la informació i eines per a la internacionalització. Promoure la transferència tecnològica aplicada a les empreses i entitats culturals i creatives a través de processos de digitalització. Recolzar nous plans estratègics i/o redefinició de models de negoci. Incidir en l’anàlisi i les estratègies de públics Afavorir els plans de sostenibilitat ambiental

1. CONSULTORIA CULTURA PREFERENT MODALITATS 1. CONSULTORIA CULTURA PREFERENT INTERNACIONALITZACIÓ DIGITALITZACIÓ PLANS ESTRATÈGICS I/O REDEFINICIÓ DE MODELS DE NEGOCI 2. CONSULTORIA CULTURA ESPECÍFICA

CONSULTORIA CULTURA PREFERENT La consultoria cultura preferent té per objecte la internacionalització, la digitalització, tant de les estructures com dels productes o serveis que ofereixen. I enguany s’afegeix una nova subcategoria: nous plans estratègics i/o redefinició de models de negoci L’import de la consultoria ha d’estar comprès entre els 2.500 € i els 3.500 € La subvenció és d’un màxim del 70% (concurrència competitiva)

Criteris de valoració modalitat preferent    Grau d’impacte dins l’empresa o entitat dins del sector o dins l’àmbit d’actuació (màxim 40 punts). Grau d’impacte de l’empresa o entitat en l’àmbit cultural i/o lingüístic català (màxim 40 punts). Coherència entre la proposta de consultoria preferent plantejada i el pla de treball, calendari, fases del projecte, i cost econòmic de la consultoria, en funció de la magnitud del projecte. (màxim 20 punts).   Per poder ser beneficiària d’una subvenció cal que la persona sol·licitant obtingui, al menys, 31 punts.

CONSULTORIA CULTURA ESPECÍFICA La consultoria cultura específica té per objecte entrar en detall en pautes d’actuació que contribueixin a millorar l’organització, la gestió, el desenvolupament, la innovació i la competitivitat de les empreses i entitats culturals. Aspectes estratègics: pla de viabilitat, planificació estratègica, nous mercats, transformació digital, nous productes i gestió comercial, màrqueting i comunicació, anàlisi de públics, sostenibilitat ambiental. L'import de la subvenció pot respondre fins a un 30%, un 40%, un 50% o un 60% del cost total de la consultoria en funció d’una forquilla de puntuació, amb una quantia màxima de 3.500 €. (concurrència competitiva)

Criteris de valoració modalitat específica Que la consultoria es refereixi als aspectes estratègics següents: pla de viabilitat, planificació estratègica, nous mercats, transformació digital, nous productes i gestió comercial, màrqueting i comunicació, anàlisi i estratègies de públics, i plans de sostenibilitat (màxim 30 punts). Grau d’impacte de l’empresa o entitat en l’àmbit cultural i/o lingüístic català (màxim 30 punts). Grau d’impacte dins l’empresa o entitat i dins del sector o dins l’àmbit d’actuació (màxim 30 punts). Coherència entre la proposta de consultoria específica plantejada i el pla de treball, calendari, fases del projecte, i cost econòmic de la consultoria, en funció de la magnitud del projecte. (màxim 10 punts).   Per poder ser beneficiària d’una subvenció cal que la persona sol·licitant obtingui, al menys, 31 punts.

Consells pràctics Wifi: artssantamonica digital4c2014 9

Al pressupost total cal indicar només la base imposable, sense IVA Full de sol·licitud.... L’import Al pressupost total cal indicar només la base imposable, sense IVA

L’empresa consultora... Segons les bases aprovades, la Consultoria Cultura Preferent o Específica... a) L’ha d’elaborar una empresa de consultoria externa a l’empresa o entitat sol·licitant, que compti amb una solvència tècnica, consistent en haver realitzat, almenys, dues consultories a favor d’empreses o entitats terceres durant els dos anys anteriors al de presentació de la sol·licitud. Requisit que caldrà justificar, per poder optar a la subvenció, a partir de la proposta de resolució provisional... Si el consultor us fa arribar els certificats abans, adjunteu-los per evitar incompliments

La memòria la redacta l’empresa sol·licitant, no l’empresa consultora La memòria expositiva... (1) Per a les consultories cultura preferents i específiques la persona sol·licitant ha de presentar: a) Document justificatiu on consti una exposició dels motius pels quals es considera necessària la consultoria cultura preferent o específica objecte de la sol·licitud, d’acord amb el model que estableix l’Institut Català de les Empreses Culturals, que està disponible a l’adreça d’internet: La memòria la redacta l’empresa sol·licitant, no l’empresa consultora

La memòria expositiva... (2) Cal indicar de manera clara, concisa i sintètica la vostra activitat, la descripció del projecte i argumentar els punts dels criteris de valoració

Pla de treball de l’empresa consultora És important que s’expliciti amb detall la metodologia utilitzada, el calendari amb les fases del projecte i el pressupost desglossat.

Justificació... modalitat Preferent i Específica... a) Informe complet de la consultoria realitzada Documentació que l’empresa consultora lliura a l’empresa sol·licitant com a resultat final de l’anàlisi o estudi encarregat. Tota aquella informació que permeti a la Comissió d’Avaluació valorar la feina realitzada 30 de novembre!!

sde.icec@gencat.cat www.sde.cultura.gencat.cat SERVEI DE DESENVOLUPAMENT EMPRESARIAL (SDE) Sergi Orobitg - sorobitg@gencat.cat Edgar Garcia - edgarcia@gencat.cat Tel. 935.565.199 sde.icec@gencat.cat www.sde.cultura.gencat.cat 16