AJUNTAMENTS I SEGUIMENT DE L'ACTIVITAT COMERCIAL

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PLA DE BARRIS DEL MALLOL
Advertisements

Normativa autonòmica Llei 20/2009, del 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats. Avantprojecte de Reglament Annex I. Avantprojecte.
Regidoria de Promoció Econòmica
de l’Agència Catalana del Consum a la demarcació de Tarragona al 2008
DEFINICIÓ I OBJECTIU DEL SERVEI COMUNITARI
Pla Integral d’Assistència
LA GESTIÓ AMBIENTAL ALS PORTS DE CATALUNYA
Avantatges competitives
Xarxa Productes de la terra
Indicadors de comerç a Barcelona
Diputació de Barcelona
POLÍTIQUES I EXPERIÈNCIES DE PROMOCIÓ DE L’APARCAMENT
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
Prova pilot sensor de control volumètric a 4 municipis de la província de Barcelona Conchita Vicaria
Polítiques d’Ordenació Comercial
ACTIVITATS COMERCIALS
GRANOLLERS Superfície: 14,89 m2 Comarca: Vallès Oriental
L’Eliana Solidària.
Plans d’autoprotecció i ACTIVITATS ESPORTIVES
Audiència Tramitació Projecte Llei de Comerç, Serveis i Fires (tram
Pla de prevenció i de lluita contra el frau fiscal
II SIMPOSI “COMERÇ I CIUTAT”
Desenvolupament de la sessió:
Antecedents (el context) Centre IATIC
El Consell Municipal de Serveis Socials de Santa Coloma de Gramenet
Taller “Ajuntaments i seguiment de l’activitat comercial”
POLÍTIQUES DE COORDINACIÓ DE CENTRES COMERCIALS URBANS
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
Ordenança de soroll de la Xarxa de ciutats i pobles cap a la Sostenibilitat Control de soroll dels vehicles de motor Montesquiu, 27 de novembre 2008 Maria.
Barris al dia 2014 I Comissió Cívica 1 d’abril de 2014.
RACO Revistes Catalanes amb Accés Obert.
Circuit de gestió dels expedients de CAIXA DE CRÈDIT 2018
EL PLA INDIVIDUALITZAT
Campanya per fomentar l’ús del català en els establiments comercials
5.- MITJANS DE COMUNICACIÓ I SOCIETAT DE MASSES (I)
COM FER FRONT A LA MANCA D’HABITATGE SOCIAL
Nom legal de l’empresa candidata: Adreça: Població:
PERQUÈ NO ENS FOTIN EL TREN La Garriga, 14 de desembre de 2015
Les ciutats Unitat 4.
TROBADA D’ESPORTS d’octubre de 2016.
2ª REUNIÓ 2017 CONSELL D’ENTITATS
Revetlles amb Precaució, 2011
PROTOCOL MARC PER UNA INTERVENCIÓ COORDINADA CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA Capítol 8: Sobre la protecció de dades personals ens els circuits territorials.
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
L’empresa com a sistema organitzat
CNL de Terrassa i Rubí Balanç d’actuacions en el mandat
Què és el SAL?. Vint-i-cinc anys del Servei d'Assessorament Lingüístic del Consell Insular de Menorca.
PRESENTACIÓ DEL PROJECTE GESMOPOLI
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
Pere Antoni Mas Cladera
SI SI SI SI Full 2 1A. Informació / coordinació amb les Institucions
Badalona, 1 de desembre de 2005
Projecte d’Itineraris Formatius
PRIMERES VISITES AMB PROCEDÈNCIA ENSENYAMENT
La proximitat en comunicació
Gerència de Serveis de Comerç
CRAI: definició i estructura
Desenvolupament de la sessió:
Serveis de Consultoria
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
LA GESTIÓ AMBIENTAL ALS PORTS DE CATALUNYA
Àrea d’Atenció a les Persones
ESTAT DE PLANIFICACIÓ EN PROTECCIÓ CIVIL
Evolució del comerç als barris de Barcelona
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
SI SI SI SI Full 2 1A. Informació / coordinació amb les Institucions
III Jornada de transport sanitari
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Pla de prevenció i de lluita contra el frau fiscal
Transcripción de la presentación:

AJUNTAMENTS I SEGUIMENT DE L'ACTIVITAT COMERCIAL II Simposi Comerç i Ciutat. Balanç i perspectives del comerç urbà 1 i 2 de desembre de 2005 Badalona

INTRODUCCIÓ 1 de juliol de 2005 SIGNATURA CONVENI específic entre la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès en el marc del programa de “SUPORT ALS MUNICIPIS A LES TASQUES DE SEGUIMENT INTEGRAL DE LES ACTIVITATS COMERCIALS” CONTRACTACIÓ d’un professional com a FUNCIONARI INTERÍ.

PLANIFICACIÓ DE L’ACTUACIÓ - SERVEIS TÈCNICS - LLICÈNCIA MUNICIPAL - SECRETARIA - COMUNICACIÓ PRÈVIA ACTIVITAT - SALUT I CONSUM - NORMATIVES - POLICIA - HORARIS COMERCIALS - MEDI AMBIENT - RECOLLIDA SELECTIVA/RESIDUS - ORGANISME TRIBUTARI - TRIBUTS/ IAE - POLÍTICA LINGÜÍSTICA - NORMATIVA CATALÀ REUNIÓ DEPARTAMENTS IMPLICATS ELABORACIÓ DEL PROTOCOL DE L’ACTUACIÓ: CRITERIS

INFORMACIÓ A LA FEDERACIÓ D’ASSOCIACIONS DE COMERCIANTS PLANIFICACIÓ DE L’ACTUACIÓ CRITERIS ELABORACIÓ DE L’ACTA DE RECOLLIDA DE DADES. ORDRE D’ACTUACIÓ PER BARRIS. DATA D’INICI DE LES VISITES COORDINACIÓ INTERDEPARTAMENTAL. COMUNICACIONS D’ACORD A L’ÀMBIT COMPETENCIAL DE CADA DEPARTAMENT INFORMACIÓ A LA FEDERACIÓ D’ASSOCIACIONS DE COMERCIANTS

CAMPANYES INFORMATIVES DE RECOLZAMENT I DIFUSIÓ DE LA NORMATIVA CAMPANYES PRÈVIES AL PROGRAMA DE SEGUIMENT INTEGRAL CAMPANYA DE DIFUSIÓ LLEI DE POLÍTICA LINGÜÍSTICA- JULIO 2004/JULIOL2005 TRÍPTIC NORMATIAVA HORARIS COMERCIALS/ GENER 2005

CAMPANYES INFORMATIVES DE RECOLZAMENT I DIFUSIÓ DE LA NORMATIVA CAMPANYES DINS EL PROGRAMA DE SEGUIMENT INTEGRAL CIRCULAR INFORMATIVA A TOTS ELS COMERÇOS ASSOCIATS. NOTA DE PREMSA ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ LOCALS I COMARCALS ARTICLE EN UN MITJÀ DE COMUNICACIÓ ESCRITA D’ÀMBIT LOCAL

INICI DE L’ACTIVITAT DE SEGUIMENT INTEGRAL DE LES ACTIVITATS COMERCIALS 825 COMERÇOS / 8 BARRIS CASC URBÀ DE VILAFRANCA DEL PENEDÈS

INICI DE L’ACTUACIÓ PER BARRIS/ BARRIS ON S’HA ACTUAT 95 ESTABLIMENTS COMERCIALS 45 ESTABLIMENTS COMERCIALS 91 ESTABLIMENTS COMERCIALS 140 ESTABLIMENTS COMERCIALS

- 270 COMERÇOS VISITATS // 88 SEGONES VISITES ESTAT DADES RECOLLIDES - 270 COMERÇOS VISITATS // 88 SEGONES VISITES ESTAT INICIAL % COMPLIMENT 1ª VISITA HORARI COMERCIAL: 93% TIQUET DE CAIXA: 91% RETOLACIÓ EN CATALÀ: 85% EXHIBICIÓ PREUS : 76 % FULLS RECLAMACIÓ: 73 % EXHIBICIÓ HORARI : 62 % PERMÍS D’OBERTURA*: 28%

COMPARATIVA

PERSISTEIX L’INCOMPLIMENT SEGONA VISITA PROCEDIMENT PERSISTEIX L’INCOMPLIMENT SEGONA VISITA S’ESTAN PASSANT NOTIFICACINS PER AIXECAR EXPEDIENTS SANCIONADORS (ACTA+ INFORME) 12 EXPEDIENTS SANCIONADORS INICIATS ALS COMERÇOS QUE SEGUEIXEN INCOMPLINT ALGUNA NORMATIVA DESPRÉS DE LA 2ª VISITA: - 2 PER MANCA D’EXPOSICIÓ D’HORARI - 2 PER MANCA D’EXPOSICIÓ DE PREUS A L’INTERIOR. - 2 PER MANCA DE POSSESSIÓ DE FULLS DE RECLAMACIÓ. - 3 PER MANCA DE PERMÍS D’OBERTURA. - 3 PER MANCA DE RETOLACIÓ EN CATALÀ

RESPOSTA DEL COMERCIANT 80% POSITIVA 20% RETICENT AMB L’AJUNTAMENT ELS COMERCIANTS AL.LEGUEN QUE ÉS FACI COMPLIR LA NORMATIVA A TOTHOM I QUE COMENCIN PELS NOUVINGUTS. “ANEU PRIMER ALS COMERÇOS IMMIGRANTS QUE SEGUR QUE ALLÀ NO HI PASSEU “

INCREMENT DELCOMPLIMENT EN LA 2ª VISITA VALORACIÓ MOLT POSITIVA S’INFORMA A TOTS ELS COMERCIANTS DE MANERA CLARA I DIRECTA DE LES NORMATIVES VIGENTS . EL DESCONEIXEMENT DE LES NORMATIVES ÉS LA PRINCIPAL CAUSA DEL SEU INCOMPLIMENT INCREMENT DELCOMPLIMENT EN LA 2ª VISITA

AJUNTAMENTS I SEGUIMENT DE L'ACTIVITAT COMERCIAL II Simposi Comerç i Ciutat. Balanç i perspectives del comerç urbà 1 i 2 de desembre de 2005 Badalona