Treball presentat per: Paula Rullán Sergio Torres Aina Iglesias

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Pràctica 17 Reflexions Maria Gisbert, Llorenç Godia, Mariona Kiskeri i David González.
Advertisements

TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
Núm. 156 ACCIONS PARTICIPATIVES PER A LA PROMOCIÓ DE  L’ACTIVITAT FÍSICA A TARRAGONA Autors: Gemma Solé Boronat, Representació.
Més enllà de les arts escèniques
Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
Xarxa Productes de la terra
Informació i sensibilització
IMPLANTACIÓ DE LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I COMUNICACIÓ A LA CIUTAT DE LLEIDA Anàlisi estadística - desembre 2000 IMPLANTACIÓ DE LES TIC A LA CIUTAT.
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
Eines digitals TIC © McGraw-Hill.
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
Elena Prieto Amengual Marina Reus Busquets Maria Roig Paredes
Els plans locals d’inclusió social, estat de la qüestió
Com iniciar el treball de recerca
EL CURRÍCULUM A TRAVÉS DE LES TIC
Recursos Informàtics en Història
La tecnologia té edat?.
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
PETITS REPORTERS Títol.
DESCOBRINT EL PAPER DEL FARMACÈUTIC EN PERSONES AMB
DESCOBRINT EL PAPER DEL FARMACÈUTIC EN PERSONES AMB
OPCIONS METODOLÒQIQUES
L'ILLA DELS 5 FARS (FERRAN RAMÓN CORTÉS)
TFC-Disseny d’aplicacions per a iOS Viral Zombies TD
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
Tecnologia educativa ii 3r de pedagogia
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
“LA VIDA ÉS UN DO DE DÉU I UN SERVEI ALS ALTRES”
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
USEE INSTITUT BAIX PENEDÈS NORD
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Grups interactius a L’Esquitx
Títol: Un exemple de lliçó a Atenea: Teoria de la simetria
Informació i sensibilització
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
Biosis Previews® Objectiu i Metodologia
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
PTT VilaBicis Solidàries
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
BEGINNER EV3 PROGRAMMING Lesson
Tasques Moodle 2.x: afegir comentaris als PDF dels alumnes
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
Maquetació de continguts
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
Amb la col.laboració de:
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
Qui som? El Dr. Jordi Julvez, investigador principal del projecte, treballa al Centre de Recerca en Epidemiologia Ambiental (CREAL, ubicat.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
APRENDRE A NEDAR . Les activitats aquàtiques estan classificades per plantejaments de tipus: -UTILITARI: s’obté un aprenentatge útil -HIGIÈNIC: millora.
Projecte: Videojocs.cat
Aula Oberta IES Arnau Cadell
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
Desenvolupament d'una aplicació web per a viatgers
EL NOU ROL DEL PROFESSOR !
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
WEBQUEST Una tècnica per a l´aprenentage en la xarxa Internet.
Transcripción de la presentación:

Treball presentat per: Paula Rullán Sergio Torres Aina Iglesias TECNOLOGIA EDUCATIVA 2 Treball presentat per: Paula Rullán Sergio Torres Aina Iglesias

Què farem? Projecte d’Inclusió digital al maneig del Windows 7. Per ajudar-nos, farem ús de la col·laboració del col·lectiu del Casal de la Gent gran de Can Malet, ubicat a la població de El Masnou, El Maresme, Barcelona.

Perquè la col· laboració amb el casal? La Generalitat de Catalunya conjuntament amb l’Ajuntament de El Masnou els proporciona instal·lacions on exercir cursos de formació d’informàtica bàsica. El casal disposa d’una pagina web que presentem a continuació: http://www.elmasnou.cat/entitats/canmalet per conèixer el casal i les activitats que s’estan portant a terme.

Per a qui va destinat? Va dirigit al sector de la tercera edat, concretament a persones majors de 55 anys.

OBJECTIUS ESPECÍFICS: OBJECTIUS GENERALS: Dissenyar, planificar, desenvolupar i executar o implementar un tutorial multimèdia interactiu. OBJECTIUS ESPECÍFICS: Estimular el procés d’aprenentatge. Adquirir el coneixement d’una forma divertida, dinàmica i autodidacte.

Continguts Introducció a Windows 7 El sistema operatiu El teclat, mous o “ratolí” L’Escriptori. El menú d’inici El panel dret del menú d’inici. La barra de tasques. L’Àrea de notificació. Les finestres Els icones i els accés directes, com organitzar els icones a l’escriptori... L’Explorador de Windows, la finestra de l’explorador. La paperera de reciclatge. Personalitzar l’escriptori El protector de pantalla Els accessoris: calculadora, els jocs, etc. Els gatgets Agregar i desinstal·lar programes. Instal·lar actualitzacions de Windows El desfragmentador de disc. Restaurar el sistema i crear un punt de restauració.

Metodologia: Creació d’un tutorial amb el programa eXe. Manipulació i muntatge de imatges utilitzant el programa Gimp. Captures de video amb el Jing. I les captures de pantalla amb el Paint.

Aspectes a tenir en compte: S’haurà de cercar la màxima clarinat del que s’explica ja que hem de tenir en compte dues problemàtiques: 1) Afronta la inclusió digital. 2) que està destinat per a gent de 3ª edat (col·lectiu que no sol estar proper a les noves tecnologies).

Aspectes a tenir en compte: Es farà molt d’ús de recursos com imatges o vídeos on primer es pugui veure cada cosa detalladament. Que sigui entretingut i de caràcter lúdic. Que sigui molta varietat de temes perquè la persona pugui escollir aprendre això que més li costi o aprofundir en allò que li agradi.

Autoavaluació: El multimèdia disposarà d’un apartat d’autoavaluació perquè l’usuari sàpiga si ha assolit els coneixements dels continguts. Pregunta-resposta Encertar paraules clau Etc.

Això es to-to-tooot amics GRÀCIES PER LA VOSTRA ATENCIÓ!!!