6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
XERRADA PER A LES FAMÍLIES DE P5
Advertisements

SERVEI DE MENJADOR INFANTIL / PRIMÀRIA.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
TALLER DE JOCS Aquest any hem iniciat un nou taller a Primària ...
Podeu posar una foto del vostre centre
Toca fusta FENT DECORATS
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
1 CURS EL NOSTRE PROJECTE EDUCATIU. 1 CURS EL NOSTRE PROJECTE EDUCATIU.
BENVINGUTS I BENVINGUDES
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
MONTPELLIER STAGE LINGUISTIQUE.
BENVINGUTS A ESQUIROLS!
PROPOSTA PEDGÒGICA M02 - UF3 - NF1.
PETITS REPORTERS Títol.
APRENENT JUNTS.
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
@sebastiani64.
REUNIÓ DE PARES 3r de Primària
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
AMPA Escola Lola Anglada
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2018
QUE FER QUAN ARRIBA UN SUSPENS A CASA?
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
TALLER DE JOCS Aquest any hem iniciat un nou taller a Primària ...
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
Grups interactius a L’Esquitx
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
LA PREGÀRIA AMB INFANTS (en 4 estacions)
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
Casal i estades de Nadal Torrefarrera 2016
Objectiu Educatiu Trienni
Presentació de 1r d’ESO Curs
GIMCANA MATEMÀTICA AL PATI
Benvinguts a la Jornada de Portes Obertes
Escola Narcís Monturiol
TECNOLOGIA.
ASSAMBLEA GENERAL ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES CURS 17/18
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
REUNIÓ D´AULA P4 CURS
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
Coneixements i idees previs
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
BONES PRACTIQUES A L’AMPA Activitats Extraescolars
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
BENVINGUTS A FORMIGUES!
Continuació: el temps II
BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
QUI SOM? SOM UNA ASSOCIACIÓ SENSE ÀNIM DE LUCRE, QUE PRETÉN ACOSTAR LA CULTURA MUSICAL A TOTHOM.
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
P-5 Curs
L’HANDBOL A L’ESCOLA.
Assessorament de la Formació en Competències
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
LÍMITS: EDUCAR EN LLIBERTAT
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Convivència i Mediació Escolar
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
No hi ha raó sense emoció
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
Tallers 2n. Trimestre
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

6è. PRIMÀRIA 15.10.2012 Escola Gerbert d’Orlhac REUNIÓ DE NIVELL 6è. PRIMÀRIA 15.10.2012 Escola Gerbert d’Orlhac

“L’adolescent és un ser estrany, innocent com un àngel, orgullós com un príncep, valent com un heroi, vanitós com un gall d’indi, mandrós com un ase, indomable com un bou, irritable com una damisel·la.” Hall Stanley

“ Tota educació precisa de la mixtura entre la tendresa, l’autoritat, la comprensió i l’exigència.”

Ordre del dia de la reunió: Nivell: El dossier i els mestres Els vostres fills i filles, els nostres nens i nenes A l'escola Els grups: El grup Pares delegats Precs i preguntes

Els vostres fills i filles, els nostres nens i nenes

A L’ESCOLA Metodologia de treball: individual, per parelles, en grups, col·lectivament, Organització: grup classe, grups flexibles, ½ grups, grups intercicles

Treballem, cooperem, aprenem Ho escolto i se m’oblida Ho faig i ho entenc Ho explico i ho aprenc Grups Flexibles ½ grups Tallers: Dibuix (Toni González) Pintura (Neus Muns) Volum (Sara Laguna) Edició d’imatges amb ordinador (Jofre Ferriols) Diaris (Anna Fitó) Teatre (Núria Voullimoz) Padrins de lectura ( treball cooperatiu entre 6è i 1r)

Avaluació, seguiment …. Avaluació * actitud * continguts * esforç, treball diari, constància Deures, acompanyament / responsabilitat Informes, autoavaluació Entrevistes, tutoria personal

MENJADOR Gaudir dels companys/es i de l’estona de pati Aprendre a valorar l’espai de migdia com un espai educatiu més amb contingut Organitzar i aprofitar el temps lliure, facilitant un espai on puguin conèixer diferents alternatives de joc Adquirir responsabilitat i autonomia a través de les pròpies propostes dels alumnes. Fomentar l’aprenentatge de valors com el respecte cap a un mateix, cap als altres i cap al propi entorn. Afavorir la cohesió del grup, a través de les activitats i dinàmiques de grup proposades. Reforçar la visió de la figura del monitor, entenent-lo com un educador dels infants i no com un simple vigilant de menjador i de pati. Fomentar i donar eines per afavorir la gestió de conflictes entre els alumnes i la igualtat en el joc.

ACTIVITATS DISTRIBUCIÓ HORÀRIA 6È DE PRIMÀRIA: 12,30h-13,15h: Activitats 13,15h-14,00h: Joc lliure/Biblioteca 14,00h-14,45h: Dinar 14,45h-15,00h: Recollida i pujada a les aules ACTIVITATS: DILLUNS: Dinàmica de grup/classe DIMARTS: Dinàmica de grup/curs DIMECRES: Joc mogut/tallers de manualitats DIJOUS: Jocs de taula DIVENDRES Espai per fer deures i de lectura

En acabar sisè, què volem? Alumne competent: Aquell que és capaç d’aplicar els coneixements, habilitats, capacitats, intel·ligències, aptituds i actituds a diferents situacions, noves i canviants, quan ho necessita, de forma satisfactòria amb ell mateix i amb els altres per resoldre problemes, situacions , reptes, en definitiva, per viure.