Educació Farmacèutica en la Interpretació de Prospectes Cascales Martínez, Mª del Mar Godó Claramunt, Jenny Ramírez Rosales, Alba.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Al vostre gust amb el  Amb so  Si me preguntan: -En qué creo? Si em preguntes: -En què creus?
Advertisements

“El temps és el recurs més important; Qui no el sap administrar, no sap administrar res” Peter Drucker.
Els surfistes van utilitzar la cooperació per fer públic el seu desacord amb el projecte d’espigons. En primer lloc van utilitzar les seves planxes per.
Els colors de l’ Advent.
Un conte de Shel Silverstein Traducció, Xesco Boix
Hola em dic Joan, ja tinc 1 any i tres mesos, encara que no entenc molt bé què vol dir això. El que em preocupa de veritat és quan se’m cau el xumet o.
Història del llenyaire... “El temps és el recurs més important” Qui no el sap administrar, no sap administrar res” Peter Drucker.
27 "Però a vosaltres que m'escolteu, jo us dic: Estimeu els vostres enemics, feu el bé als qui us odien, 28 beneïu els qui us maleeixen, pregueu pels.
Al vostre gust amb el  Amb so  CONTE PER A UNA NIT D’ESTELS.
Sabeu qui és Josep de Calassanç?
Preparats per marxar?. Doncs anem a facturar!! No sabem si ho portem tot!
Un milió d’arbres?. En aquesta activitat intentarem fer una estimació aproximada dels quilometres que poden recórrer els ciclistes del Saunier Duval.
Quina experiència educativa suposa per als nostres alumnes que s’acostumin a situar els fenòmens i els objectes en l’espai i el temps? I als mestres,
SALUT I ESCOLA IES LLANÇÀ Josep Santos Infermer ABS Llançà.
La llegenda m’ajuda a llegir el mapa.... a interpretar el que diu
Deixar de fumar, tota una aventura!. Fumar és una complexa conducta en la què intervenen aspectes bioquímics, psicològics i socials.
X. Amb Jesús, per sempre, a la casa del Pare
a. Prenc un antibiòtic i me’n vaig a dormir
CORAL DEL PARE CLARET.
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
21 de l’any cB Regina Pregar escoltant el “Pie Jesu” de Marcel Olm, ens posa al costat de Jesús.
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
Entrem a casa, es la nostra, entrem-hi tots, petits i grans
La Terra.
ELS TEATRES D’ESPARREGUERA ABANS I ARA
Fórmules per a ser feliç
Les primeres passes amb el GeoGebra
Ens visita el dentista a P3, P4 i P5!!!
LA LLEGENDA DE SANT JORDI
Mentre s’ofereix el sacrifici del matí (Ex 29 Mentre s’ofereix el sacrifici del matí (Ex ), un fidel israelita exposa el seu cas al Senyor.
Una forma fàcil d'obtenir algunes fórmules
L’Advent és el temps litúrgic de preparació del Nadal. Són 4 setmanes.
CEIP – Pau Casals (Gràcia)
Un bocí de pastís...?.
a partir del llibre “escrits de presó”
LA TUTORIA DE PROFESSORAT NOVELL QUÈ ÉS. PER A QUÈ SERVEIX
COMBINACIÓ DE PRONOMS FEBLES
Companys i Companyes Avui queden 15 dies......
Què existeix i què no existeix.
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
DEÚ ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA.
Carta d’un infant als seus pares.
Celebració FINAL DE CURS.
CAP DE CREUS.
CONCURS.
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
PERDONEU-NOS, SENYOR ! Jesús ens descobreix el goig de retrobar l’amistat amb Déu el nostre Pare Amb nosaltres 2-8.
Lingua e cultura catalana Unitat 4: habitatge i l’entorn
Cant espiritual Joan Maragall.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
És una lectura extraordinàriament interessant,
+ En aquest breu i bonic salm s’estableixen les condicions necessàries per a esdevenir “hoste” del Senyor, és a dir, per a entrar en el Santuari i.
Mentre s’ofereix el sacrifici del matí (Ex 29 Mentre s’ofereix el sacrifici del matí (Ex ), un fidel israelita exposa el seu cas al Senyor.
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
CONCURS BÍBLIC NOM: CÉSAR COGNOMS: GARCÍA MEDINA GRUP B DATA NAIXAMENT: 02/07/2003 COL·LEGI: SANT JOSEP OBRER CARRER: COVADONGA S/N
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
La “Música callada” de F. Mompou convida a l’adoració
Els tres filtres 2018 .
Educació Farmacèutica en la Interpretació de Prospectes
“La mare de Jesús” de T. Ll. de Victòria, evoca l’acollida
C O N C U R S B Í B L I C Amb Déu és tot posible
ELEMENTAL, ÉS CLAR! FITXES DE SUPORT
Amb Déu tot és possible Maria Homs Fatjó El Pinar de Nostra Senyora
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Transcripción de la presentación:

Educació Farmacèutica en la Interpretació de Prospectes Cascales Martínez, Mª del Mar Godó Claramunt, Jenny Ramírez Rosales, Alba

Educació Farmacèutica en la Interpretació de Prospectes La nostra finalitat és ajudar-vos a trobar la informació desitjada en un prospecte d’una forma ràpida i fàcil.

Què és un prospecte? És la fitxa tècnica del medicament, sempre adjunta amb aquest, que reflecteix tota la informació necessària per poder utilitzar-lo d’una forma correcta i segura.

Fabricació de prospectes Hi ha tot un procés exclusiu per a la seva fabricació que garanteix la seva qualitat. FEU CLIC

Parts del prospecte  Què és i per a què s’utilitza?  Abans de prendre  Com prendre  Possibles efectes adversos  Conservació  Informació addicional CAD 03/2012

On trobaríem aquesta informació? Com utilitzo aquest aparell?

On trobaríem aquesta informació? Quant li dono al meu fill?

On trobaríem aquesta informació? d’úlcera gàstrica Si he patit d’úlcera gàstrica i tinc a casa ibuprofè i paracetamol, quina és la millor opció pel mal de cap?

Sessió de cinema FEU CLIC

Tinc mal de queixal…!!! Què puc prendre? Si no tinc res a casa… Vaig a la farmàcia Si tinc la farmaciola… Quin m’anirà bé?! Ho mirem al PROSPECTE!

Tinc mal de queixal…!!! Quina part he de consultar? Però… m’ho puc prendre? I com m’ho prenc? per a què s’utilitza Què és i per a què s’utilitza? Abans de prendre Com prendre caducitat Data de caducitat Ho mirem al PROSPECTE!

Questions per a reflexionar  Ens hem de llegir sempre el prospecte?  Si ens el llegim, l’ENTENDREM?  Quina és la importància del farmacèutic?  La informació ens serà d’utilitat?

Veritat o Fals…?  El prospecte no serveix per a res, llavors millor el llenço!!  No entendré res de tot el que posa!  Puc saber per a què s’utilitza el medicament només llegint el prospecte!  Si no trobo la resposta al prospecte, el meu farmacèutic m’ajudarà!

Moltes gràcies pel vostre temps! Autores: – Cascales Martínez, Mª del Mar – Godó Claramunt, Jenny – Ramírez Rosales, Alba Organitza: – Facultat de Farmàcia. Universitat de Barcelona. Professorat: – Jordi Casas – Marian March Col·laboradors i agraïments: – Ibèrica Gràfica, S.A. – Marcel Gili Carulla – Mª Carmen Fernández Delgado – Carme Callol (Farmàcia Callol) – Centre Cívic Sant Joan – L’Art de la Llum

Per acabar… Si us plau, ompliu la nostra enquesta. LA VOSTRA OPINIÓ COMPTA