LA DEFINICIÓ I AVALUACIÓ D’OBJECTIUS ESTRATÈGICS I OPERATIUS:

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
Advertisements

Servei de Contractacions i Subministraments
Direcció per projectes (Organizació Sanitària Integral)
Pacte per la mobilitat sostenible del Maresme
TFC Intranet Escolar Desenvolupament d’una aplicació Java2 EE
Xarxa Productes de la terra
Jornada Cloenda Esports
El pilars del govern obert a Catalunya: Transparència
III Jornada de transport sanitari
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
La planificació estratègica al Campus de la
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
Catàleg de béns homologats i de compra centralitzada
ORGANITZACIÓ I FUNCIONS DE LA COMISSIÓ CENTRAL DE SUBMINISTRAMENTS
L’Expressió escrita.
de qualitat a l’administració local
Els plans locals d’inclusió social, estat de la qüestió
OPCIONS METODOLÒQIQUES
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
Autor: Samuel Lozano Alcodori
GESTIÓ PER PROCESSOS.
Federació Catalana d’ONGD
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Els Valors de l’Excel·lència: bases de les organitzacions
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
PONÈNCIA. Denuncies associades a PRL (psicosocials).
Presentació de Kickoff
Disseny i implementació d’una base de dades relacional
Jornada Consell Comarcal del Maresme:
de les titulacions de Grau i de Màster de la UAB
Projecte d’Itineraris Formatius
Jornada Cloenda Esports
Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Sabadell
PLA ECONÒMIC I FINANCER EINA CLAU GESTIÓ PÚBLICA
Incorporació de la Perspectiva de Gènere en la Prevenció del vih en l’àmbit de les drogodependències  La perspectiva de gènere ens ofereix l’oportunitat.
Cercle de comparació d’Esports Jornada de cloenda 15/12/2017
La gestió per processos
TEMA 10: ALTRES ENTITATS LOCALS
Informe reclamacions CSI Global Any
REVISIÓ DELS DOCUMENTS DE FONOLOGIA I LLENGUATGE
ACTITUDS I APTITUDS D’UN EMPRENEDOR Novembre 2004
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
INDEX 1.- Introducció 2.- Abast i objectius del projecte
Informe anual reclamacions CSI
Com preparar una unitat per a l’avaluació
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
Serveis de Formació.
Pressupost General del Consell Comarcal del Maresme 2015 Desembre 2014.
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
Per què les aliançes estratègiques entre institucions sanitàries
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
Gestió participativa dels projectes de centre
Departamento de Pedagogia Aplicada
ENQUESTA DE SATISFACCIÓ INTERNA COM A EINA DE GESTIÓ COMPLEMENTÀRIA
Les Franqueses, setembre 2007
Nou Hospital. Fundació Hospital de l’Esperit Sant Gestió de Facturació a Tercers 1 de desembre de 2009.
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
eina de gestió de la qualitat i de la comunicació interna
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
PRESENTACIÓ RIS VICEPRESIDENCIA I CONSELLERIA INNOVACIÓ
Convivència i Mediació Escolar
Resultats dels compromisos de qualitat adquirits amb els usuaris de la UGAD Període (1r semestre)
El departament de Recursos Humans
Informe per a l’ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIETATS MUSICALS
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

LA DEFINICIÓ I AVALUACIÓ D’OBJECTIUS ESTRATÈGICS I OPERATIUS: L’EXPERIÈNCIA DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

DEFINICIÓ MÍNIMA D’ORGANITZACIÓ Conjunt de persones agrupades a l’entorn d’uns objectius. Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

ELS OBJECTIUS DINS D’UNA ORGANITZACIÓ ÀMBIT SOCIOTÈCNIC ÀMBIT POLÍTIC-CULTURAL OBJ. RRHH CULT ORG. CONFLICTE RR. MAT. I TEC. ÀMBIT CONTROL-MILLORA CONTROL MILLORA Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

CARACTERÍSTIQUES DE LA ‘DPO’ AL CONSELL COMARCAL DEL MARESME (I) Procés cíclic Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

CARACTERÍSTIQUES DE LA ‘DPO’ AL CONSELL COMARCAL DEL MARESME (II) Procés jerarquitzat (activity-based management) Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

CARACTERÍSTIQUES DE LA ‘DPO’ AL CONSELL COMARCAL DEL MARESME (III) Procés negociat i participatiu Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

CARACTERÍSTIQUES DE LA ‘DPO’ AL CONSELL COMARCAL DEL MARESME (IV) Procés avaluat i retribuït Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

OBJECTIUS INDICADORS TEMPORALITAT MEDICIÓ TIPUS D’OBJECTIUS (I) De procés OBJECTIUS INDICADORS TEMPORALITAT MEDICIÓ Trametre les publicacions d'edictes als diaris oficials, al tauler d'edictes del Consell i al tauler virtual en un termini no superior a 2 dies comptat a partir de l'aprovació de l'acte administratiu corresponent Temps mig del termini de realització, signatura i tramesa de tots els edictes 31/12/2006 Trimestral Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

TIPUS D’OBJECTIUS (II) D’eficiència OBJECTIUS INDICADORS TEMPORALITAT MEDICIÓ Reducció d'un 25% de la despesa en telefonia, partint de la facturació de 2005 % de despesa 2006 sobre despesa 2005 31/12/2006 Trimestral Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

TIPUS D’OBJECTIUS (III) D’eficàcia OBJECTIUS INDICADORS TEMPORALITAT MEDICIÓ Assolir el 95% d’encerts en les previsions meteorològiques diàries % d’encert 31/12/2006 Anual Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

TIPUS D’OBJECTIUS (IV) De qualitat OBJECTIUS INDICADORS TEMPORALITAT MEDICIÓ Millorar la qualitat dels serveis del CCM mitjançant la implementació d'enquestes de satisfacció que permetin identificar les reclamacions d'usuaris/àries a 5 serveis addicionals als que ja s'està treballant. Nº de serveis del CCM que realitzen enquestes de satisfacció 31/12/2006 Anual Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

% d’hectàrees cremades (prenent com valor base les de 2005) TIPUS D’OBJECTIUS (V) D’impacte OBJECTIUS INDICADORS TEMPORALITAT MEDICIÓ Reducció en un 20% del número d’hectàrees forestals cremades per incendis al Maresme % d’hectàrees cremades (prenent com valor base les de 2005) 31/12/2006 Anual Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

Resistència al canvi (“ens estan controlant?”) PROBLEMES DETECTATS Resistència al canvi (“ens estan controlant?”) Problemes de comunicació (“això és una bufanda?”) Efecte “comparació” (“els meus objectius són més ambiciosos que els del veí”) Hàbit metodològic (“com quantifico?”) Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

Lideratge, lideratge i més lideratge... Ser transparent i objectiu LLIÇONS A EXTREURE Lideratge, lideratge i més lideratge... Ser transparent i objectiu Ser flexible Ser perseverant Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006