ELS BLOCS L’aula més enllà Enric Puig Amat.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
Advertisements

TUTORIAL PREZI Com funciona un prezi..
Més enllà de les arts escèniques
Presentació elaborada per Marta Cladera Borràs
Uso E Importancia Del Material Didáctico Uso E Importancia Del Material Didáctico.
Eines col·laboratives que conté Google Site
EL LLENGUATGE MUSICAL.
Campanya de branding i identitat visual saló recreatiu “Modo Arcade”
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
Una experiència a sisè de Primària
Llicenciatura de Biologia
TAP E
PROGRAMA DE FORMACIÓ AFEDAP- PRESONS ANY
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
Recursos Informàtics en Història
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
Concurs literari i d’instagram 2018
STABILE-MOBILE Alexander Calder Escultura segle XX.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
La comunicació en les xarxes socials: Facebook i Twitter
LA FASE DE SELECCIÓ (FS) A LA FIB
STABILE-MOBILE Alexander Calder Escultura segle XX.
TFC - Antoni Romanos Arasa
Per Robert Casal.
Saltamartí INVERTEBRAT insecte HERBÍVOR.
Aquí podreu buscar i escoltar música on-line
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
Què hi ha a l'Univers?.
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Foto de divulgació Nom de la ONG POSA EL TEU LOGO AQUÍ
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Grups interactius a L’Esquitx
Imaginem que fa un segle haguéssim hibernat a un cirurgià i a un mestre...
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
El pensament de John Locke.
MP06 ANÀLISI ESTÈTICA CFGM ESTÈTICA I BELLESA
TEMA 3 DEPARTAMENT DE LLENGUA Y VALENCIÀ (Valencià)
Instrucciones de edición de plantillas y comentarios.
les competències bàsiques
Situat a una ciutat perifèrica a Múnich anomenada Garching prop de un campus universitari.
ERIC Manual d’ús.
Proves de competències bàsiques als 14 anys
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
Mapes conceptuals Jordi Guim.
HISTÒRIA I EVOLUCIÓ DEL PC
Els usuaris de la biblioteca.
2. El problema de la realitat: teoria de les Idees
Carta de Lincoln al mestre del seu fill (i II)
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
LA TERRA SÒL, AIGUA i L’AIRE FORMEN LA TERRA ON VIUEN ELS ÉSSERS VIUS.
Què és EsComunica? Aplicació mòbil Comunicació dels centres escolars
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
Promotor Universitari de la Donació de Sang
EL TEATRE Per començar aquest projecte ens hem de situar. Què és això del teatre? Quan es va inventar? Quina ha estat la seva evolució al llarg de la.
6 Unitat Documentació clínica.
El SEGUIMENT DE COMPLECIÓ
Aquí podreu buscar i escoltar música on-line
Els contextos: ús didàctic, tipologia, inconvenients i avantatges
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
Agregar un título de diapositiva (1). Instrucciones de edición de plantillas y comentarios.
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Jornada Tècnica per a Coordinadors d’informàtica CEE
WEBQUEST Una tècnica per a l´aprenentage en la xarxa Internet.
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

ELS BLOCS L’aula més enllà Enric Puig Amat

Web 1.0 Web 1.5 ? Web 2.0 Web estàtica. Individual Web dinàmica Evolució de la Web Web 1.0 Web estàtica. Individual Web 1.5 ? Web dinàmica Web 2.0 Web col·laborativa Social

S’editen en línia i seguint una plantilla.  Màxima facilitat d’ús. Què és un bloc? Lloc web personal en el que l’autor pot escriure de forma cronològica qualsevol comentari, article, etc sense necessitat de coneixements de programació ni de llenguatge html. Els lectors també hi poden expressar el seu punt de vista  Espai col·laboratiu. S’editen en línia i seguint una plantilla.  Màxima facilitat d’ús. Edublocs: Aplicació didàctica dels blocs.