RECICLEU AMB NOSALTRES

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Advertisements

ELS LLENGUATGES VISUALS
L’electricitat:l’energia més versatil.
Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
L’ ALUMINI.
Experimentem amb l’elasticitat escola arc iris roger soto, laura torcal, pere ros, lluc rodó, júlia aicart i jan sanfulgencio.
L’EMBOLCALL REHUTILITZABLE
21 de l’any cB Regina Pregar escoltant el “Pie Jesu” de Marcel Olm, ens posa al costat de Jesús.
LA PETJADA ECOLOGICA DE SANT BOI DE LLOBREGAT
PROJECTE FEM UN RESTAURANT
El contenidor groc Alex Masuet, Anna Gallén, Marc Montia, Laura Cid.
Materials d’ús tècnic: papers i fustes
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
Prova pilot sensor de control volumètric a 4 municipis de la província de Barcelona Conchita Vicaria
RECICLAR PER MILLORAR EL NOSTRE ENTORN
Tecnologia i Medi Ambient
Carnestoltes 2018 reciclat i creatiu!
Mantenir nets els espais comuns.
Els residus del institut
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
Metalls, plàstics i altres materials d’ús tècnic
Sector secundari a) Definició de sector secundari.
Tutors: Rosa Torrens i Víctor Valero
PETITS REPORTERS Títol.
(Avinguda Pearson, nº 21, Barcelona)
El paper i les seves conseqüències ambientals
SIGUEM SOSTENIBLES.
EL RECICLATGE DELS RESIDUS DOMÈSTICS
FEM LA BOLA PETITA!.
La Bíblia, Font de Valors Humans i socials
AMBIENTACIÓ DEL CENTRE
Éssers vius i éssers inerts
Mireia González Marta Beneyto Genís López Martí Fabregat
Per un món sostenible Un projecte d’.
SINECOLOGIA La sinecologia estudia les relacions tròfiques (alimentació) dins els ecosistemes. Els cicles de matèria i energia en els ecosistemes.
Les Restriccions d’accés
“RODANT LA CARTA”.
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
Què hi ha a l'Univers?.
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE? CEIP Marian Aguiló 4 anys A
El contenidor orgànic Jaume Martín Judit Martínez Aram Puig
“Les classes més sostenibles”
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Perfil dels enquestats
EL COLOR BLAU.
Preguntes a reflexionar sobre la projecció
INTRODUCCIÓ En aquesta exposició, anem a parlar sobre el reciclatge, les seues causes i conseqüències i el tractament dels residus. A mesura que anem parlant,
Quina emoció! Què ens voldran dir?
LABANDÀRIA.
La pràctica reflexiva Conceptes i mirades del que implica aquest tipus de modalitat formativa.
LA NUTRICIÓ I LA SALUT.
La conservació del medi depèn de tu
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Projecte mediambiental
La llum i el so.
Alumnes de l’aula d’acollida.
LA MEDUSA És un animal terrestre o aquàtic ? Les meduses son animals aquàtics i es mouen per l'aigua arrossegades pels corrents .
Cant espiritual Joan Maragall.
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
SISTEMA DUNAR.
TEMA 7. COMPRES, VENDES I EXISTÈNCIES
LA NUTRICIÓ I LA SALUT.
EL QUADRAT LES MARIETES.
ESCOLES VERDES PAUTES D’ACTUACIÓ.
PLA DE RESIDUS DE L’IES EL SUI PROPOSTA DEL DEPARTAMENT DE TECNOLOGIA
R ECICLATGE Lucia Sánchez Aragón [26] Raquel Carrasco Medialdea [23]
Transcripción de la presentación:

RECICLEU AMB NOSALTRES DE SAMY Y DANI

EL DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE El desenvolupament sostenible es defineix com la forma de desenvolupament que satisfà les necessitats de les generacions presents sense comprometre les de les generacions futures. Així, doncs, el desenvolupament sostenible no és només per fer front als problemes ambientals –com sovint s’exposa d’una manera simplificada i esbiaixada– sinó, fonamentalment, un enfocament coherent i holístic que integra els aspectes econòmics i socials, juntament amb els ambientals. 

Reciclar,Reduir,Reutilitzar Reciclar és per tant l'acció de tornar a introduir en el cicle de producció i consum productes materials obtinguts de residus La reutilització és l'acció de tornar a utilitzar els bens o productes Si reduïm el problema, disminuïm l'impacte en el medi ambient

CADA COSA AL SEU CONTENIDOR Contenidor groc (envasos): en aquest s'han de dipositar tot tipus d'envasos lleugers com els envasos de plàstics (,ampolles terrines, bosses, safates, etc.), llaunes (begudes, conserves, etc.), tetra briks, paper d'alumini. Contenidor blau (paper i cartró): en aquest contenidor s'han de dipositar els envasos de cartró (caixes, safates, etc.), Així com els diaris, revistes, papers d'embolicar, propaganda, etc. És aconsellable plegar les caixes de manera que ocupin el mínim espai dins del contenidor. Contenidor verd clar (): en aquest contenidor es diposita vidre. No s'hi poden llençar xapes ni tapes de metall. Contenidor marró (materia organica): en aquest contenidor es diposita restes de menjar, restes vegetals, taps de suro, el marro delcafe, paper de cuina... Contenidor gris (rebuig): en ell s'hi diposita la resta de residus que no tenen cabuda en els grups anteriors. Contenidors de piles i fluorescents: s'hi depositen aquests productes perquè no es poden llençar a cap altre contenidor.

CONCLUSIO: La nostra conclusio es que em de reciclar o si no el nostre mon sera pitjor estara tot contaminat si no voleu que pasi tot aixo tireu a la paperera els envasos , el paper etc ESPEREM QUE US HAGI AGRADAT ( : FET PER SAMY Y DANI