D’on neix? Voluntat Necessitat Oportunitat.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El desplegament de la Xarxa de Fibra Òptica de Catalunya
Advertisements

La nova eina per l'acer Daniel Fabregat
Comissió d’estudi sobre l’Economia Col·laborativa
Barberà del Valles, 19 Novembre 2008
EL ROL DE LES EMPRESES INSTAL·LADORES EN L’EFICIÈNCIA ENERGÈTICA
Millores de transport públic a la Garrotxa
El benchmarking, una eina que contribueix a la millora dels resultats
Generalitat de Catalunya
ANÀLISI ECONÒMICA-FINANCERA DEL SECTOR VITIVINÍCOLA Oriol Amat i Jordi Perramon Universitat Pompeu Fabra.
Ponència Una educació per a un nou país.
Xarxa Productes de la terra
Jornada Cloenda Esports
RSC. Responsabilitat Social Corporativa
ELS INDICADORS ECONÒMICS: OCUPACIÓ I PREUS
Catalunya: 10 pols de competitivitat 8 de juny del 2010
PLA DE GESTIÓ I EFICIÈNCIA ENEGÈTICA
EL ROL DE LES EMPRESES INSTAL·LADORES EN L’EFICIÈNCIA ENERGÈTICA
El mercat i els sistemes d’organització industrial
El Comerç Just com a model econòmic solidari
1 era JORNADA D’EMPRENEDORIA I EMPRESA Sant Celoni 31 març 2011
La Planificació estratègica Territorial. De l’estratègia a l’Acció
II SIMPOSI “COMERÇ I CIUTAT”
MILLORA DE LA COMPETITIVITAT DELS COMERÇOS
La Unitat d’Hospitalització d’Aguts de la UIPA (VH - Sant Rafael) es fa càrrec de la hospitalització de salut mental de la Barcelona Nord Anteriorment.
Com poden créixer les pime en el context actual
Gestió eficient dels recursos en els equipaments escènics i musicals
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
PROMOCIÓ DE L’OCUPACIÓ I L’AUTOOCUPACIÓ
Evolució dels perfils professionals a logística
ALZINA’S, ASSOCIATS, S.L. BUSINESS PLAN CLÍNICA DENTAL BUSSINES PLAN
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
PLE MUNICIPAL DE 27 DE MARÇ DE 2008
DINÀMICA I FUNCIONAMENT DE LA CIUTAT
De la gestió de la força de treball a la del coneixement
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
La creació del Consorci de Biblioteques de Barcelona Per Marta Clari
Infraestructures i Productivitat Universitat de Barcelona
Préstecs participatius per a emprenedors digitals culturals
JORNADA DE TREBALL L’ATENCIÓ INTEGRADA SOCIAL I SANITARIA
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
PLATJA DE SANT SEBASTIÀ
EL COMERIO JUSTO Es una forma alternativa de comercio que promueve una relación comercial justa entre productores y consumidores con los siguientes principios:
Inversió en l’operador espanyol Juliol 2016
ENFUNDA’T JOSEP MARIA RIERA NOA MARTÍN ROBERT TORRES ZOUBAIR GUETTAF
PROGRAMA D’ACTUACIÓ MUNICIPAL I PRESSUPOST 2010
Programa Salut i Escola
PER A QUÈ. PER A QUÈ SISTEMA DE PAGAMENTS DIGITAL CIUTAT INNOVADORA SISTEMA DE PAGAMENTS DIGITAL XARXA DE COMERÇ LOCAL.
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
1a JORNADA D’EMPRENEDORIA I EMPRESA
L’empresa com a sistema organitzat
Creixement econòmic de Liquats Vegetals: Presència als lineals de les grans distribuidores d’alimentació. Núria Arimany Anna Sabata Xavier Ferràs Petra.
NOVES LÍNIES DE FINANÇAMENT ICF
II. EL PRECIO Quantitat de diners que el comprador d’un determinat producte o servei lliura al venedor a canvi de la seva adquisició. És la variable del.
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
Transició en els models d’habitatge. Entre el públic i el privat
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
Ajuntament de Faura PRESSUPOST 2008 Novembre 2007.
El programa per fer mapes conceptuals
Dr. Jordi Fàbrega Dr. Andreu Parareda.
DOSSIER DE PREMSA Resultats OPE 2010, projectes actuals i reptes de futur Manlleu, 6 de juliol de 2011 Per a més informació: Gabinet de Comunicació T.:
EL SISTEMA ECONÒMIC.
Palataforma web per a músics amateurs i semi-professionals
expansió internacional
Informe Observatori Barcelona 2016
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
EL CONSUM DE DROGUES ENTRE LA POBLACIÓ HOMOSEXUAL USUÀRIA D’ESPAIS D’OCI NOCTURN DE CATALUNYA.     UNA APROXIMACIÓ QUANTITATIVA.
Àrea d’Atenció a les Persones
Tema 3. Anàlisi macro a curt i mitjà
CAMPANYA PER A L’ESTALVI DE PAPER
Jornada Cloenda Esports
Transcripción de la presentación:

D’on neix? Voluntat Necessitat Oportunitat

Trets distintius Compra sobre comanda, valor producte fresc, no estocs Control del preu final per part del productor Recuperem una manera de consumir, innovem en la manera de comprar Xarxa de producció, consum i distribució

L’accent en el productor i en el producte

Què es necessita Local Emprenedors Logística venda Logística de distribució Inversió Xarxa de consumidors Xarxa de productors Consciència i valor social

Llindar rendabilitat 30% marge brut Mitjana de 70 comandes setmanals 40€ de mitjana de despesa 4 nous consumidos per setmana 640 persones registrades que han comprat algun cop 85% de persones han repetit comanda 70 productors que ofereixen productes 150.000 visites al portal 4000 comandes servides en 1 any i mig 80.000 euros d’inversió

I a partir d’aquí, què? Dimensió de la xarxa de productors i la xarxa de consumidors= efecte multiplicador Coneixement, innovació i millora compartida Ocupació de mercat, que no podem ni volem fer sols

Espectativa a curt termini: xarxa intercomarcal Estil, marc organitzatiu: cooperatives de consum, serveis i treball i/o entitats d’iniciativa social. Preservació territorial amb aposta per la localització Recursos compartits Logística de distribució i venda

SALUT I BONS ALIMENTS!