D’on neix? Voluntat Necessitat Oportunitat
Trets distintius Compra sobre comanda, valor producte fresc, no estocs Control del preu final per part del productor Recuperem una manera de consumir, innovem en la manera de comprar Xarxa de producció, consum i distribució
L’accent en el productor i en el producte
Què es necessita Local Emprenedors Logística venda Logística de distribució Inversió Xarxa de consumidors Xarxa de productors Consciència i valor social
Llindar rendabilitat 30% marge brut Mitjana de 70 comandes setmanals 40€ de mitjana de despesa 4 nous consumidos per setmana 640 persones registrades que han comprat algun cop 85% de persones han repetit comanda 70 productors que ofereixen productes 150.000 visites al portal 4000 comandes servides en 1 any i mig 80.000 euros d’inversió
I a partir d’aquí, què? Dimensió de la xarxa de productors i la xarxa de consumidors= efecte multiplicador Coneixement, innovació i millora compartida Ocupació de mercat, que no podem ni volem fer sols
Espectativa a curt termini: xarxa intercomarcal Estil, marc organitzatiu: cooperatives de consum, serveis i treball i/o entitats d’iniciativa social. Preservació territorial amb aposta per la localització Recursos compartits Logística de distribució i venda
SALUT I BONS ALIMENTS!