ESCOLA CERVANTES 5è APARELL CIRCULATORI.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
“EL MAR A L’AULA” 3r de Primària Curs Escola Eduard Marquina.
Advertisements

Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18
Avui vull regalar-te ….
Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18
PROJECTE FEM UN RESTAURANT
MÚLTIPLES I DIVISORS.
El pare i la mare estaven mirant la televisió quan la mare va dir: “estic cansada, és tard, me’n vaig al llit”.
Cercar el sentit de la vida, de les coses i de la mort és com una necessitat primària. Fins quan, Senyor, seguireu oblidant-me? Fins quan m’amagareu la.
LA CIRCULACIÓ EN ELS ANIMALS
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
El Montgrí per camins de calç.
Hi havia una vegada un lloc màgic, ple de color i aromes on vivia un drac panxa contenta. Era molt simpàtic, rialler i un enamorat del seu país, El Jardí.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Tutors: Rosa Torrens i Víctor Valero
Aparell circulatori.
LES BRUIXES DE ROAL DAHL.
COM VIATJA EL SO? Nenes i nens de 4t de primària IEA Oriol Martorell
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
TEMA 5 : FUNCIÓ DE NUTRICIÓ
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL POBLE DE LA FANTASIA.
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
DUFINS.
El pare i la mare estaven mirant la televisió quan la mare va dir: “estic cansada, és tard, me’n vaig al llit”. Fotografies de Chema Madoz.
QUÈ FA EL NOSTRE COS AMB L’AIRE QUE AGAFA QUAN INSPIREM?
Descobrint un tresor amagat
QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE? CEIP Marian Aguiló 4 anys A
Sant Bartomeu Classe de cinquè i sisè CEIP La Valldan.
Cançó de Sant Nicolau 4 de Desembre del 2009.
Problema dels camins.
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
DIADA DE LA PAU A SJO.
BIG BANG I VIA LÀCTIA.
EL COLOR BLAU.
TEMA 5 : FUNCIÓ DE NUTRICIÓ
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Els alumnes de 3r ens presenten LA CELLERA
OBRIM PORTES CEIP MARIAN AGUILÓ 3r CICLE
ESCOLA CERVANTES 4T.
L’Aparell Circulatori
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Una historia a Castelldefels.
DALI ESPAI FEM CULTURA.
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
BIODIVERSITAT A L’HORT
Coneixement del Medi Natural
CREIXEM EL COS HUMÀ Alumnes de Primer de Primària.
Problemes que es poden resoldre amb equacions
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
MOHAMED ELAGOUBI ABRIL 2009 IES OLORDA
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
Carta de Lincoln al mestre del seu fill (i II)
Aprenguem a Investigar
El cos humà: Els aparells i els seus òrgans
EL CAMÍ FORESTAL.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
La necessitat d’experimentar
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
El Montgrí per camins de calç.
WebQuest “ L’esport, ha de ser violent? ”.
L’AIGUA ÉS VIDA.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

ESCOLA CERVANTES 5è APARELL CIRCULATORI

COM VA SORGIR EL PROJECTE Què de pressa que em va el cor!

Què li passa al nostre cor quan fem exercici? Perquè passa? HIPÒTESIS Recollir dades per comprovar hipòtesis. Ritme cardíac (RC) Ritme respiratori (RR)

Recollim les dades de tot el grup:

Què és el lub-dub que sentim? COM CIRCULA LA SANG?

Què sabem?

DISSECCIÓ D’UN COR DE VEDELLA Observació Hipòtesis

Aquestes són algunes de les hipòtesis: La vena que porta sang al cor es diu “tornatoria”. L’artèria es va convertint en “mini-artèries”. Per un costat del cor entra “sang bruta” i per l’altre “sang neta”, per això tenen un color diferent. Els filaments blancs que hi ha dins del cor són els que deixen passar la sang.

COMPROVACIONS Recerca informació Llibres Internet Visualització vídeos Comprovar les nostres hipòtesis. Posar nom a tot el que hem anat coneixent.

Representació de... COM CIRCULA LA SANG?

Maquetes finals COM CIRCULA LA SANG?

Experimentació amb un cor de porc.

VISUALITZACIÓ VÍDEO