EN DEFENSA DE L’ ESCOLA LAICA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
2. L' idealisme transcendental:la síntesi kantiana 2. 3
Advertisements

DIFUSIÓ DE LA CULTURA, BIBLIOTEQUES I PROPIETAT INTEL•LECTUAL
Diapositiva de presentació
2. L’escolàstica i la filosofia de Tomàs d’Aquino 2
Mireia Brocal Alcázar Raquel Higueras Castelló Yurema Cano Pino
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
BICENTENARI 12 de febrer de 2009
Diseny del power point: Violant Estreder
Ciències per al món contemporani
TEMA 13.- DESCOLONITZACIÓ I TERCER MÓN.
És hora d’anar a l’escola Coordinadora d´Ampas Escola Pública de Gavà
INDEX .Classes socials .Família .Educació jocs i joguines
ELS DRETS DELS INFANTS.
FRANCESC FERRER GUARDIA
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
Presentació. Anàlisi Històric. Classificació dels Drets Humans.
Una visió des de la família. Delegació de Família i Vida
Epistemologia i ontologia medievals
Guillermo Martí Nomdedeu
EL PLA INDIVIDUALITZAT
Pla de Gestió de la Diversitat de Manlleu (PGDM)
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
ELS DRETS DE L’INFANT 1959, Nacions Unides: «Declaració dels Drets del Nen», 10 principis, caràcter no obligatori. 1978, Polònia presenta la versió provisional.
Estat de benestar i drets socials
Els sous de les dones a CATALUNYA
2. L’empirisme de Hume 2.1. L’origen i la constitució del coneixement
Per aquesta raó Jesús ens diu als cristians:
Història i Cultura de les Religions
2013.
Glòria Canals Sans Presidenta ACTAS
INFLUÈNCIA DELS JOCS DE LLUITA I EL JUDO A SECUNDÀRIA
Objectiu Educatiu Trienni
1. Els sofistes 1.3. El problema de la naturalesa: el gir antropològic
valors humans i socials
Potser la seva vestimenta deia el que la seva ànima volia reflectir
Virtuts /Valors per créixer
SUPORTS PUBLICITARIS MARQUES I. SUPORTS PUBLICITARIS
Com preparar una unitat per a l’avaluació
Estudi sobre la religiositat dels joves de Palau
Joan XXIII és una escola associada a la UNESCO
Una república catalana, culta, crítica i creativa Cultura Una república catalana, culta, crítica i creativa En la República Catalana la lliure pràctica.
CULTURA I SOCIETAT.
Grup 2: Conseqüències de la vulneració dels drets humanas.
ELABORAR-DESCOBRIR-IMAGINAR Diferents maneres de créixer jugant
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Interacció escola - entorn.
Constitucions espanyoles dels segles XIX i XX (1/3)
COMPARTIR CULTURES BARCELONA SYNODÀLIA 2003 II Sínode Europeu de Dones
CARÀCTER PROPI ESCOLÀPIES PALMA
QUI SOM? SOM UNA ASSOCIACIÓ SENSE ÀNIM DE LUCRE, QUE PRETÉN ACOSTAR LA CULTURA MUSICAL A TOTHOM.
Per la PAU, en record de RACHEL CORRIE.
· Tema seleccionat: Compartir.
Estat del benestar per a tots o privilegis per a uns quants?
Vulneració dels drets socials
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
RODA DE PREMSA – Vic, 12 de setembre de 2011
Carta de Lincoln al mestre del seu fill (I)
Xarxa de Dones Directives i Professionals del Tercer Sector
I Jornades de Sexualitat CaMFiC
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
La vulneració dels drets socials
Coneixement del medi natural
Pàgina El problema de l’origen del coneixement i la veritat 1.2 L’origen i la constitució del coneixement: hume L’origen i la constitució del coneixement.
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
LOMCE i LEC.
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

EN DEFENSA DE L’ ESCOLA LAICA FEDERACIÓ DE SINDICATS D’ENSENYAMENT DE CATALUNYA - CGT

... per sobre de tot Defensem una escola laica, pública i de qualitat per sobre de tot. No volem una escola pública que eduqui en la fe, en les veritats úniques i en el dogma, sino en la raó i la llibertat.

... les festes Volem una escola laica i pública on es celebrin totes les festes que defensen els valors de la solidaritat, la tolerància i el respecte a totes les cultures.

“... actos impuros” NO volem una escola pública adoctrinadora de conciències, sino una escola on es fomenti el lliure pensament i els valors democràtics

“Honrarás...” Volem una escola viva, compensadora, diversa, sense culpes ni pecats, sense por als inferns. Defensem una educació laica que fomenti las idees humanistes universals, que eduqui en la pluralitat i en el respecte als drets humans.

“...en vano “ No acceptem i denunciem l’actual segregació dels alumnes i les alumnes en funció d’unes creences religioses que pertanyen a la vida privada de les persones i que no tenen espai a l’escola pública.

“...los bienes ajenos” No volem ni assignatures ni símbols religiosos a l’escola pública, doncs el dret d’uns ciutadans no pot generar obligacions als altres.

...volem... Volem una escola laica que obri les seves portes a tots i totes sense distinció de sexe, credo o ètnia.

Una ESCOLA LAICA per: PER A TOTS... PER A TOTES... les creients, els no creientes, les descregudes, els conversos, les confuses, els agnòstics, les atees,.. PER A TOTS... PER A TOTES...