La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

SUPORTS PUBLICITARIS MARQUES I. SUPORTS PUBLICITARIS

Presentaciones similares


Presentación del tema: "SUPORTS PUBLICITARIS MARQUES I. SUPORTS PUBLICITARIS"— Transcripción de la presentación:

1 SUPORTS PUBLICITARIS MARQUES I. SUPORTS PUBLICITARIS
I.2.Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat de marques concretes? I.1.Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat en general? I.3. Quina relació fan, els joves de Catalunya, entre els suports publicitaris i les marques concretes? SUPORTS PUBLICITARIS I. SUPORTS PUBLICITARIS III. Comparativa entre l’estudi Les marques i els joves (05-06) i el present estudi Els joves i la presència de la publicitat en la seva vida quotidiana III.1. Quines marques coneixen els joves de Catalunya? II.1.Quines són les marques més conegudes pels joves de Catalunya? II. MARQUES MARQUES II.2. Quina relació fan, els joves de Catalunya, entre les marques i els productes /serveis? II.1.1. Com es distribueixen les marques que coneixen els joves de Catalunya segons la posició en la qual les citen? 1

2 BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS
I.1. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat en general? (per ÀMBIT) % suports publicitaris (àmbits) Mitjans Convencionals Mitjans no Convencionals Sense concretar o altres pàg. 2/2 De tots els joves que han indicat algun suport, el 25.9% coneixen suports publicitaris no convencionals. (Per categoria) Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

3 BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS
I.1. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat en general? (per CATEGORIA) Mitjans Convencionals Mitjans no Convencionals Sense concretar o altres pàg. 1/2 (Per àmbit) % suports publicitaris (categories) Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

4 I. Quina disponibilitat de temps lliure tenen?
BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS I.1. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat en general? a. Hi ha diferències segons l’edat? (per ÀMBIT) No s’observen diferències estadísticament significatives entre l’edat i el nombre de suports publicitaris (per àmbit) Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències Segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

5 BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS
I. Quina disponibilitat de temps lliure tenen? I.1. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat en general? b. Hi ha diferències segons el gènere? (per ÀMBIT) Tipus de suport p-valor Sense concretar 0.0143 No són suports publicitaris 0.0500 Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

6 BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS
I. Quina disponibilitat de temps lliure tenen? I.1. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat en general? c. Hi ha diferències segons les Comarques? (per ÀMBIT) Tipus de suport p-valor No convencionals <.0001 Convencionals No són suports publicitaris Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

7 BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS
I. Quina disponibilitat de temps lliure tenen? I.1. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat en general? d. Hi ha diferències segons el tipus d’Escola? (per ÀMBIT) No s’observen diferències estadísticament significatives entre el tipus d'escola i el nombre de suports publicitaris Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

8 BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS
I. Quina disponibilitat de temps lliure tenen? I.1. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat en general? a. Hi ha diferències segons l’edat? (per CATEGORIA) Tipus de suport p-valor Màrqueting promocional 0.0013 Màrqueting telefònic 0.0005 Mitjans gràfics 0.0459 Mitjans exteriors 0.0009 Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

9 BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS
I. Quina disponibilitat de temps lliure tenen? I.1. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat en general? b. Hi ha diferències segons el gènere? (per CATEGORIA) Tipus de suport p-valor Patrocini 0.0299 Màrqueting promocional 0.0196 Mitjans gràfics <.0001 Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

10 BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS
I. Quina disponibilitat de temps lliure tenen? I.1. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat en general? c. Hi ha diferències segons les Comarques? (per CATEGORIA) Tipus de suport p-valor Merchandising 0.0115 Màrqueting promocional <.0001 Màrqueting igual a igual 0.0394 Màrqueting telefònic 0.0155 Mitjans gràfics Mitjans auditius Mitjans audiovisuals Mitjans exteriors 0.0059 Mitjans on-line 0.0010 Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

11 BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS
I. Quina disponibilitat de temps lliure tenen? I.1. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat en general? d. Hi ha diferències segons el tipus d’Escola? (per CATEGORIA) Tipus de suport p-valor Màrqueting igual a igual 0.0024 Màrqueting telefònic 0.0020 Mitjans gràfics 0.0119 Mitjans exteriors 0.0042 Mitjans on-line 0.0035 Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

12 BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS
I.2. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat de marques concretes? (per ÀMBIT) Mitjans Convencionals Mitjans no Convencionals Sense concretar o altres pàg. 2/2 De tots els joves que han indicat algun suport, el 25.9% coneixen suports publicitaris no convencionals. (Per categoria) % suports publicitaris (àmbits) Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

13 BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS
I.2. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat de marques concretes? (per CATEGORIA) Mitjans Convencionals Mitjans no Convencionals Sense concretar o altres De tots els joves que han indicat algun suport, el 25.9% coneixen suports publicitaris no convencionals. pàg. 1/2 (Per àmbit) % suports publicitaris (categories) Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

14 I. Quina disponibilitat de temps lliure tenen?
BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS I.2. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat de marques concretes? a. Hi ha diferències segons l’edat? (per ÀMBIT) Tipus de suport p-valor No convencionals <.0001 Convencionals Sense concretar 0.0250 pàg. 2/3 (Per categoria) Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

15 I. Quina disponibilitat de temps lliure tenen?
BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS I.2. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat de marques concretes? b. Hi ha diferències segons el gènere? (per ÀMBIT) Tipus de suport p-valor No convencionals 0.0001 Sense concretar 0.0428 pàg. 2/2 (Per categoria) Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

16 I. Quina disponibilitat de temps lliure tenen?
BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS I.2. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat de marques concretes? c. Hi ha diferències segons les comarques? (per ÀMBIT) Tipus de suport p-valor Convencionals <.0001 Sense concretar 0.0103 No són suports publicitaris pàg. 2/3 (Per categoria) Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

17 I. Quina disponibilitat de temps lliure tenen?
BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS I.2. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat de marques concretes? d. Hi ha diferències segons el tipus d’escola? (per ÀMBIT) Tipus de suport p-valor No convencionals 0.0004 Convencionals <.0001 pàg. 2/3 (Per categoria) Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

18 I. Quina disponibilitat de temps lliure tenen?
BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS I.2. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat de marques concretes? a. Hi ha diferències segons l’edat? (per CATEGORIA) Tipus de suport p-valor Patrocini 0.0023 PLV (Publicitat Lloc Venta) <.0001 Màrqueting promocional 0.0259 Mitjans gràfics 0.0002 Mitjans audiovisuals Mitjans exteriors Mitjans on-line Mitjans convencionals sense especificar 0.0065 pàg. 3/3 (Per subcategoria) Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

19 BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS
I. Quina disponibilitat de temps lliure tenen? I.2. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat de marques concretes? b. Hi ha diferències segons el gènere? (per CATEGORIA) Tipus de suport p-valor PLV (Publicitat Lloc Venta) 0.0008 Màrqueting igual a igual 0.0005 Mitjans gràfics <.0001 Mitjans audiovisuals Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

20 I. Quina disponibilitat de temps lliure tenen?
BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS I.2. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat de marques concretes? c. Hi ha diferències segons les comarques? (per CATEGORIA) Tipus de suport p-valor PLV (Publicitat Lloc Venta) 0.0046 Màrqueting igual a igual 0.0093 Mitjans gràfics <.0001 Mitjans audiovisuals 0.0019 Mitjans exteriors Mitjans on-line pàg. 3/3 (Per subcategoria) Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

21 I. Quina disponibilitat de temps lliure tenen?
BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS I.2. Quins suports publicitaris citen els joves de Catalunya, quan se’ls pregunta per la publicitat de marques concretes? d. Hi ha diferències segons el tipus d’escola? (per CATEGORIA) Tipus de suport p-valor PLV (Publicitat Lloc Venta) <.0001 Màrqueting promocional 0.0070 Mitjans auditius 0.0101 Mitjans exteriors 0.0006 Mitjans on-line pàg. 3/3 (Per subcategoria) Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

22 BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS
I.3. Quina relació fan, els joves de Catalunya, entre els suports publicitaris i les marques concretes? (per ÀMBIT) pàg. 2/2 (Per categoria)

23 Exemples seleccionats:
BLOC I. Els joves en relació als SUPORTS PUBLICITARIS I.3. Quina relació fan, els joves de Catalunya, entre els suports publicitaris i les marques concretes? (per CATEGORIA) Exemples seleccionats: MITJANS CONVENCIONALS: MITJANS NO CONVENCIONALS: pàg. 1/2 (Per àmbit)

24 BLOC II. Els joves en relació a les MARQUES
II.1. Quines són les marques més conegudes pels joves de Catalunya? Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

25 BLOC II. Els joves en relació a les MARQUES
II.1. Quines són les marques més conegudes pels joves de Catalunya? a. Hi ha diferències segons l’edat? Marca p-valor apple 0.0011 billabong <.0001 coca-cola dcshoecousa 0.0006 quicksilver 0.0002 rip curl roxy zara 0.0165 Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

26 BLOC II. Els joves en relació a les MARQUES
II.1. Quines són les marques més conegudes pels joves de Catalunya? b. Hi ha diferències segons el gènere? Marca p-valor Marques no registrades 0.0069 bershka <.0001 billabong 0.0237 converse nike 0.0114 quicksilver roxy sony 0.0128 tommy hilfiger 0.0138 zara Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

27 BLOC II. Els joves en relació a les MARQUES
II.1. Quines són les marques més conegudes pels joves de Catalunya? c. Hi ha diferències segons les comarques? Marca p-valor adidas 0.0050 apple 0.0084 bershka <.0001 billabong dcshoecousa 0.0002 nike 0.0033 pull&bear quicksilver reebok 0.0491 rip curl 0.0092 roxy sony 0.0219 Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

28 BLOC II. Els joves en relació a les MARQUES
II.1. Quines són les marques més conegudes pels joves de Catalunya? d. Hi ha diferències segons el tipus d’escola? Marca p-valor adidas 0.0017 bershka 0.0391 quicksilver 0.0143 rip curl <.0001 roxy Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

29 BLOC II. Els joves en relació a les MARQUES
II.1.1. Com es distribueixen les marques que coneixen els joves de Catalunya, segons la posició en la qual la citen? Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

30 BLOC II. Els joves en relació a les MARQUES
II.1.1. Com es distribueixen les marques que coneixen els joves de Catalunya, segons la posició en la qual la citen? a. Hi ha diferències segons l’edat? Marca p-valor bershka 0.0361 quicksilver 0.0120 tommy hilfiger 0.0440 Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

31 BLOC II. Els joves en relació a les MARQUES
II.1.1. Com es distribueixen les marques que coneixen els joves de Catalunya, segons la posició en la qual la citen? b. Hi ha diferències segons el gènere? Marca p-valor nike 0.0009 Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

32 BLOC II. Els joves en relació a les MARQUES
II.1.1. Com es distribueixen les marques que coneixen els joves de Catalunya, segons la posició en la qual la citen? c. Hi ha diferències segons les comarques? Marca p-valor nike <.0001 pull&bear 0.0415 roxy 0.0019 Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

33 BLOC II. Els joves en relació a les MARQUES
II.1.1. Com es distribueixen les marques que coneixen els joves de Catalunya, segons la posició en la qual la citen? d. Hi ha diferències segons el tipus d’escola? Marca p-valor adidas 0.0256 Hi ha diferències segons l’edat? Hi ha diferències segons el gènere? Hi ha diferències segons les comarques? Hi ha diferències segons el tipus d’escola?

34 BLOC II. Els joves en relació a les MARQUES
II.2. Quina relació fan els joves de Catalunya, entre les marques i els productes/serveis? (per ÀMBIT) pàg. 2/2 (Per categoria)

35 Exemples seleccionats:
BLOC II. Els joves en relació a les MARQUES II.2. Quina relació fan els joves de Catalunya, entre les marques i els productes/serveis? (per CATEGORIA) Exemples seleccionats: pàg. 1/2 (Per àmbit)

36 BLOC III. Comparativa entre l’Estudi 05-06 i l’Estudi 09-10
Hi ha diferències entre els nois? Hi ha diferències entre les noies?

37 BLOC III. Comparativa entre l’Estudi 05-06 i l’Estudi 09-10
Hi ha diferències entre els nois? Hi ha diferències entre les noies?

38 BLOC III. Comparativa entre l’Estudi 05-06 i l’Estudi 09-10
Hi ha diferències entre els nois? Hi ha diferències entre les noies?


Descargar ppt "SUPORTS PUBLICITARIS MARQUES I. SUPORTS PUBLICITARIS"

Presentaciones similares


Anuncios Google