Comunicació efectiva amb infants

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
IDEES CLAU TIC-TAC-RELLOTGE DE SORRA Tenir sempre present les persones,el temps, les idees i la comunicació. Respectar els processos interns dels infants.
Advertisements

ESTRATÈGIES PER DESESENVOLUPAR LLENGUATGE EN L’ INFANT SORD
XARXA DE DEBAT EDUCATIU
TNR. Metodologia del Focus Group Carles Roca
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
TAP E2 DE LES RESPOSTES A LES PROPOSTES
CURS DE MONITORS 2010 ANNA TORT
J de O V A E Q D U R I M N.
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Empatia i emocions al Cor de Maria
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
ACOLLIDA PRESENTACIÓ A LES FAMÍLIES.
APRENENTATGE MULTINIVELL
La tecnologia té edat?.
Les bones pràctiques per a la educació en família
UD 1. Activitat Física i Entrenament
3a PART Els nens i nenes de P- 4
PROPOSTA PEDGÒGICA M02 - UF3 - NF1.
El Club de Futbol Femení de St.Roc DISSENYA EL BLOG DEL SEU EQUIP
PETITS REPORTERS Títol.
Coneixem el que estudien i ens hi impliquem
Recordem què vol dir ser adolescent
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
EL VALOR DE LA FELICITAT
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
PLA D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL
LA QUALITAT DE LA RELACIÓ AMB ELS NOSTRES FILLS I FILLES
QUE FER QUAN ARRIBA UN SUSPENS A CASA?
Tècniques teatrals APLICADES A L’AULA – What ROLE do YOU play?
PLA D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL
PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA
CONVERSA EXPLORATÒRIA
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
Animació Intervinents a la maternal
Reunió final de curs juny del 2018
Llegendes sobre la Lluna
LA CONDICIÓ FÍSICA.
KARAOKE a CLASSE Activitat desenvolupada a: Educació Infantil
Grups interactius a L’Esquitx
Situacions creades a partir dels materials naturals
Carta d’un infant als seus pares.
Concurs Bíblic Víctor Bernal Martínez Col·legi Sant Josep Obrer
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
2. Sòcrates 2.1. La personalitat i la vida d’un filòsof singular
Formació per a responsables del programa Biblioteca escolar: PUNTEDU
EN HODJA I LA PORTA Conte del Marroc.
TAP E2 DE LES RESPOSTES A LES PROPOSTES
PROGRAMA D’EXERCICI FÍSIC INTENS PER OBESITAT I SOBREPÈS
TEMA 3 DEPARTAMENT DE LLENGUA Y VALENCIÀ (Valencià)
TEMA 3 DEPARTAMENT DE LLENGUA Y VALENCIÀ (Valencià)
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
Coneixements i idees previs
INS Pedraforca 1r d’ESO Curs
EL FILL ÚNIC i la RELACIÓ ENTRE GERMANS
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
Familiaritzar-se amb el qüestionari com a instrument de mesura.
El nen amb pèrdua auditiva a l´escola
Escola H.J. Tarradellas. 25 de maig de 2015
HABILITATS COMUNICATIVES
...CADA DIA PASSEN TANTES COSES...
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
ESCOLA DE PARES I MARES DE L’IES VALLVERA
Reunió final de curs juny del 2018
ALUMNAT ALTES CAPACITATS Pla Individualitzat
Educació Farmacèutica en la Interpretació de Prospectes
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

Comunicació efectiva amb infants Escola Montagut - Curs 2017-1018 Departament d’Orientació

COMUNICACIÓ EFECTIVA AMB INFANTS 1.- OBJECTIUS DE LA TROBADA - COMPARTIR - REFLEXIONAR

COMUNICACIÓ EFECTIVA AMB INFANTS 2.- SITUEM-NOS... DESENVOLUPAMENT DE LA INTEL·LIGÈNCIA, LA PERSONALITAT I LA CONDUCTA SOCIAL APRENENTATGE CONTINU: imitar, experimentar, qüestionar... EXIGÈNCIA, INTENSITAT, VELOCITAT COMUNICACIÓ COM A INSTRUMENT COMUNICACIÓ ÉS INTERCANVI ÉS IMPOSSIBLE NO COMUNICAR COMUNICACIÓ ÉS MOLT MÉS QUE PARLAR

COMUNICACIÓ EFECTIVA AMB INFANTS 3.- UNA BONA COMUNICACIÓ NECESSITA... TEMPS I ESPAIS COMPARTITS IMPLICACIÓ, ACTITUD CONSTÀNCIA I PACIÈNCIA COHERÈNCIA (3 nivells) EMPATIA (conec el meu fill/a?) FLEXIBILITAT LLENGUATGE VERBAL I NO VERBAL

COMUNICACIÓ EFECTIVA AMB INFANTS 4.- ALGUNES ERRADES... PARLAR MASSA REPETIR-NOS ENGANYAR-LOS, ENGANYAR-NOS NO GENERAR OPORTUNITATS NO FER AUTOCRÍTICA DEIXAR DE SER PARES NO APRENDRE D’ELLS/ES EXCUSES: no tinc temps, sóc així...

COMUNICACIÓ EFECTIVA AMB INFANTS 5.- ALGUNES PROPOSTES... ATURAR-NOS (3 nivells) CREAR UN BON AMBIENT A CASA FER(NOS) PREGUNTES ADEQUADES PER TROBAR RESPOSTES VÀLIDES SER REALISTES SABER PRIORITZAR BIDIRECCIONALITAT CONFIAR EN ELLS, DEMANAR OPINIÓ SER UN EXEMPLE

COMUNICACIÓ EFECTIVA AMB INFANTS UN INFANT SEMPRE ÉS UNA RESPOSTA APROFITEU L’OPORTUNITAT