Universitat Oberta de Catalunya

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Instituciones educativas y crisis de intermediación Ismael Universitat Oberta de Catalunya XX Simposium en Educación y la XXXIII.
Advertisements

Diseña tu propio PLE Ismael Universitat Oberta de Catalunya XX Simposium en Educación y la XXXIII Semana de Psicología. Guadalajara,
Dicotomías en los Entornos Personales de Aprendizaje y las instituciones Ismael Universitat Oberta de Catalunya XX Simposium en Educación.
El PLE como herramienta personal para el investigador y el docente
Tendencias en revistas de CyT de interés para las de CS Alexandre López- Borrull Estudis Ciències de la Informació i la Comunicació Universitat Oberta.
BATXILLERAT 34R/1I/1P-212. EL BATXILLERAT LOE EL BATXILLERAT ÉS UNA ETAPA FORMATIVA Durada: 2 ANYS Titulació: BATXILLER SORTIDES: a)Estudis universitaris.
Revisión de publicaciones sobre los trastornos mentales en internet Grupo Fusion UOC – Universitat Oberta de Catalunya / Grado de Psicología
Proyecto Caso EFQM de Universidad Murcia 4-marzo-2011.
Descripción del nivel de competencia.
Plan Director de Seguridad de la Información Para el Servicio de Atención en Urgencias Complejo Hospitalario Público Provincial Resultados Manuel Jimber.
LOS CLASICOS ECONOMIA 1.
Aplicació web per a la gestió de col·leccions de videojocs
Som de l’eugeni.
I JORNADA DE TREBALL SOCIAL Treball social i salut: dilemes ètics
Alexandre López-Borrull Estudis Ciències Informació I la Comunicació
LA NOTÍCIA I LA PREMSA Realitzat per: Beatriz Gracia Lillo i
Presentació nova organització 4t ESO 12/2/2016
PREINSCRIPCIÓ UNIVERSITÀRIA. JUNY 2010
Unidad 2: Lo social y lo político.
PERSONA, FAMILIA Y RELACIONES HUMANAS COMPETENCIAS Y CAPACIDADES.
Los negocios de la nueva economia.
“La vitalitat del camp és essencial per l’agricultura perquè l’activitat agrària és essencial per un camp viu”
Presentació de projecte: L’ús d’audioconferències virtuals per treballar les competències comunicatives orals en les assignatures de llengües estrangeres.
CAMPUS FOR PEACE AFRICA
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
L’eina de tramitació electrònica pels ens locals
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Library and Information Science Abstract
PROPOSTA DE PROJECTE INTERDISCIPLINARI A TRAVÉS
V Dia d’ATENEA 18 de Juny de 2013.
Consultar programes i inscripció a
Eines per avaluar centres educatius
Desplegament del currículum competencial i model didàctic
Profesor: José Luis Gonzalez
PROFESSIONALS EDUCATS PER UN DESENVOLUPAMENT HUMÀ I SOSTENIBLE
Desenvolupament d’aplicacions mòbils (HTML5 o Windows Phone)
TRIANGULANT L’AVALUACIÓ DE LES PRÀCTIQUES EXTERNES EN EL GRAU DE PEDAGOGIA.
Itineraris curriculars simultanis Bellaterra, 20 de novembre 2015
De la gestió de la força de treball a la del coneixement
TREBALL DE FINAL DE CARRERA
Infraestructures i Productivitat Universitat de Barcelona
Arxiu de la Universitat Pompeu Fabra
MARC PER L’AVALUACIÓ DE LA TASCA DOCENT
LOS CONTINENTES. TRABAJO INDIVIDUAL Técnica. Libre Fecha de Entrega:
Montserrat Garcia Alsina, Eva Ortoll Espinet Josep Cobarsí Morales
5 SERVEI PER LA SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ PROJECTES ENDEGATS
2ª REUNIÓ 2017 CONSELL D’ENTITATS
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
CURRÍCULUM CICLE FORMATIU TÈCNIC EN GESTIÓ ADMINISTRATIVA
Tesis Doctorals en Xarxa
Docublog El blog del Programa de Documentació dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya Núria Ferran.
La simbologia egipcia Calleuvos tots.
Localitzar citacions rebudes
Projecte Gestió de precintes de vehicles
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
El treball en equip a la Xarxa: estratègies docents
Joan Pons Solé Departament de Geografia – UAB 11 de març de 2015
Projecte d’Itineraris Formatius
ECONOMÍA Y NEGOCIOS INTERNACIONALES
CRAI: definició i estructura
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
Guia UB per l’elaboració de la memòria
I Jornades de Mobilitat Internacional del PAS
Catàleg de llocs de treball del CPNL
RD-L 5/2016, de modificació de la LOMCE
Recursos d'informació en globalització i sostenibilitat
CRAI: Unitat de Gestió de la Col·lecció
Punts de Servei zona Catalunya Sud
Grup de Treball en el Portafoli de l’Estudiant
CURRICULO POR COMPETENCIAS.
Transcripción de la presentación:

Universitat Oberta de Catalunya El Quadre de Comandament de les Competències Ismael Peña-López ismael.ictlogy.net Universitat Oberta de Catalunya

Figura 1: creuament activitats / competències Assignatures Totals per assignatura i PAC Subtotals per assignatura Detall Economia Política…

Figura 2: nombre de PAC per competència Desenvolupament desequilibrat o tret identitari Desenvolupament deficient o pendent de programar

Figura 3: repartiment/proporció de les competències En proporció, es treballa molt més l’ànàlisi (29%), la resolució de problemes (26%) i la redacció (32%) que no pas la gestió de la informació (13% en total).

Figura 4: Tarannà de les assignatures Assignatura especialitzada en específiques Assignatura especialitzada en no-específiques Assignatures “equilibrades”