Tatiana Fichter Nogal Bárbara Congost Gascó.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Advertisements

+ Aquesta breu pregària és una súplica per a demanar la protecció divina enmig de l'opressió (v. 5). + La petició va acompanyada d'una professió de.
Les amistats estan fetes de trossets....
ORIENTACIÓ I COORDENADES GEOGRÀFIQUES
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
ELS PLANETES.
EL SILENCI ET PORTA A L’AMOR Música: Les Silfides
+ Aclaparat pel sofriment, un malalt demana al Senyor que el perdoni i li retorni la salut (vv. 2-3), tot exposant els mals que l’afligeixen (vv.
En aquesta súplica, el reconeixement del propi pecat s’uneix a la confiada seguretat d’obtenir el perdó diví. ● El salmista, lluny de sentir-se abandonat.
«Jo, amb les obres, et mostraré la meva fe.»
Alumnes de 4t Coneixement del medi natural Curs
FINANÇAMENT EUROPEU PER LA CREATIVITAT, LA INNOVACIÓ I LES NOVES TECNOLOGIES Fons Estructurals.
EL LLEÓ Maite Rodriguez.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
Un profund anhel de Déu –bellament expressat amb la imatge de la terra assedegada (v. 2)– és el sentiment que domina tot aquest salm. El seu autor.
En aquesta bonica oració –composta per celebrar la collita (Ex 23,16)– la comunitat agraeix al Senyor els fruits de la terra (v. 7). A més, li suplica.
● Un home perseguit implacablement (v ● Un home perseguit implacablement (v. 9) apel·la al poder de Déu perquè el deslliuri dels seus adversaris.
Recordem què vol dir ser adolescent
CONSULTA OBERTA LA CONSULTA OBERTA COM A REPTE PERSONAL I PROFESSIONAL. AJUDAT A VALORAR ELS ADOLESCENTS D’UNA ALTRA MANERA, FINS ARA, AL MENYS PER MI.
● La lloança continguda en aquest cèlebre himne, expressa la intuïció poètico-religiosa del salmista, que contempla amb ulls admirats l’obra de Déu.
La característica d’aquest salm és un sentiment de confiança pregona en Déu –expressat amb un llenguatge d’incomparable bellesa poètica. En la primera.
► La frase inicial d'aquest "Himne a la reialesa del Senyor" (cf ► La frase inicial d'aquest "Himne a la reialesa del Senyor" (cf. Sl 46; 92; 95;
- l’arbre ple de vitalitat simbolitza la felicitat dels justos; El Salteri comença amb aquesta “Benaurança”, que ve a ser un pròleg de tot el llibre.
- l’arbre ple de vitalitat simbolitza la felicitat dels justos; El Salteri comença amb aquesta “Benaurança”, que ve a ser un pròleg de tot el llibre.
L'ILLA DELS 5 FARS (FERRAN RAMÓN CORTÉS)
NORMES PER ALS CONDUCTORS NORMES PER ALS VIANANTS
EL SISTEMA SOLAR Investiguem a 3rA.
LA LLUM És una forma d’energia que percebem amb el sentit de la vista
Fecundació de l’eriçó de mar IES Narcís Oller. Valls
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
▬ El salmista, un ministre de la casa de Déu, assisteix a la intriga d’un rival sense escrúpols, que vol suplantar-lo en les seves funcions dins el.
Fins quan, Senyor...? ► L’autor es refereix a una experiència de la seva vida, sense un horitzó universal o escatològic. La intensitat, però, de la.
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
TINC SET!.
Música: “Record per sempre”de Vangelis
DIADA DE La pau i la no violència.
Aquest és un missatge especialment inspirador i bell
+ Aquesta breu pregària és una súplica per a demanar la protecció divina enmig de l'opressió (v. 5). + La petició va acompanyada d'una professió de.
Carta d’un infant als seus pares.
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Laia Crespo i Jessica Guerrero
Objectiu Educatiu Trienni
Potser la seva vestimenta deia el que la seva ànima volia reflectir
Suma de termes algebraics
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
L’UNIVERS.
Tema 5: Nombres naturals i enters
I vosaltres, qui dieu que sóc jo?
LES XARXES LOCALS i els seus components.
TEMA 2 XARXES LOCALS David Bermúdez 4tC Vanesa Elvira 4tB
APICULTURA.
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Tema 2. Representació de la Terra
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Escolta aquesta bonica cançó, mentre contemples les pintures i llegeixes els missatges. Seguiré.
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
Xavi Fabregat 4tA Karim Atsailali 4tA
Continuació: el temps II
HABILITATS COMUNICATIVES
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
HE DIT SÍ, A L’OPORTUNITAT!! HE DIT SÍ, A LA FOSCOR !!!
Coral de les 10 verges que esperen el retorn de Jesús. Bach
L’HANDBOL A L’ESCOLA.
Valors/virtuts per créixer com a persones
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
+ Envoltat d’enemics que miren d’arrabassar-li la confiança en Déu (v + Envoltat d’enemics que miren d’arrabassar-li la confiança en Déu (v.3), el.
Transcripción de la presentación:

Tatiana Fichter Nogal Bárbara Congost Gascó

Sóc el guia essencial dels vaixells del nord i sud, com també els de rumb a Maó. La meva seqüència de llampecs és de 2 + I cada quinze segons, sense variar, cada nit unes tres mil vegades. Sempre repeteixo el mateix missatge: únic, gran i rellevant perquè hem reconeguin els navegants. FAVÀRITX

Tota comunicació necessita un gran missatge.

La meva llum té la màgia d’un conte, per així brillar per sobre de tots els demés i no caure en l’oblit. ARTRUTX

Els missatges han de ser especialment interessants i memorables.

Jo sóc particular, el meu codi és 3 + I vegades cada vint segons Jo sóc particular, el meu codi és 3 + I vegades cada vint segons. D’aquesta manera només la gent que em coneix com és “la gent de mar” poder saber on sóc. PUNTA NATI

El llenguatge ha de ser adequat als nostres receptors.

Dins de mi creix una llum estàtica i gràcies al joc de lents que giren al meu voltant creo un codi pels navegants. CAVALLERIA

El missatge que val és el que es rep, no el que s'emet.

Romanc sempre al mateix lloc i a les nits sempre parpellejo Romanc sempre al mateix lloc i a les nits sempre parpellejo. Així els mariners poden observar la meva llum, per tant, si volen arribar a mi cal que canviïn el rumb. L’ILLA DE L’AIRE

L'emissor ha de convidar i no pas arrossegar.

Construcció i planificació del missatge. 1 *Construcció i planificació del missatge * 1.- Tota comunicació necessita un gran missatge. 2.- Els missatges han de ser especialment interessants i memorables. 3.- El llenguatge ha de ser adequat als nostres receptors.

Acte de comunicar en si mateix, és a dir, sobre la seva escenificació * Acte de comunicar en si mateix, és a dir, sobre la seva escenificació * 5.- El missatge que val és el que es rep, no el que s'emet. 6.- L'emissor ha de convidar i no pas arrossegar.