Educar A l’inici d’un nou curs 2014 .

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Els colors de l’ Advent.
Advertisements

EL TREBALL DE CATALÀ.
CORAL DEL PARE CLARET.
NOSALTRES, AVUI, COM CLARET
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
Un projecte telemàtic per :
J de O V A E Q D U R I M N.
26 de l’any Regina Escoltant “Converteix-te, Jerusalem” de Narcís Casanoves, sentim-nos Església “santa i pecadora”
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
Temps era temps, hi havia un pagès molt i molt alt i gros que semblava un gegant.
PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
24 de l’any cB Regina Seguim al Jesús que “es lliura” en el camí vers la Creu (T. Ll. de Victòria)
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
L’hora dels indecisos L’hora de decidir.
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Problema dels camins.
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
VALORS/VIRTUTS per créixer com a persones
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
Què existeix i què no existeix.
DEÚ ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA.
La vida és un do de Déu i un servei als altres
Celebració FINAL DE CURS.
DIADA DE LA PAU A SJO.
Has sentit a parlar de la marca personal?
La Bíblia, font de valors humans i socials
Vivim-la amb el sacerdot
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
EN EL VENTRE DE LA TEVA MARE
JO, AMB LES OBRES,ET MOSTRARÉ LA MEVA FE
EL COLOR BLAU.
Objectiu Educatiu Trienni
valors humans i socials
“SENYOR, ENSENYA’M A ESTIMAR EL QUE REALMENT ÉS BÓ PER MI”
Virtuts /Valors per créixer
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Vista del cim de les Benaurances
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
COM NEIX UN PARADIGMA?.
EL GAT LLAMPEC VISITA ALS ALUMNES DE CICLE MITJÀ
I tu, qui dius que sóc?.
EL BAPTISME SAGRAMENT QUE ENS FA FILLS DE DÉU I MEMBRES DE L’ESGLÉSIA.
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
Música: Pasqua, del Petit llibre d’orgue de Bach
Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)
Igualtat i Justícia Parròquia Santa Maria de Castelldefels Àlex Miquel
Carta de Lincoln al mestre del seu fill (i II)
Concreció de la resposta educativa en el PI
Qui és Jesús per a mi?.
· Tema seleccionat: Compartir.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
AL·LELUIA! PASQUA 2007.
El Salm 135 de Schütz canta l’amor etern de Déu
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Religió Catòlica 2 Educació Primària.
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
ELS 5 SENTITS Com ho sap el nostre cos?.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
COM NEIX UN PARADIGMA?.
30 DE GENER: DIA INTERNACIONAL DE LA NO VIOLÈNCIA
“La mare de Jesús” de T. Ll. de Victòria, evoca l’acollida
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
Transició de diapositives manual
Transcripción de la presentación:

Educar A l’inici d’un nou curs 2014 

“Educar és: acompanyar, acollir sense condicions, mostrar el món sense adoctrinar”. “No és el mestre qui tria el deixeble, és el deixeble qui tria el mestre”. Jaume Cela

“Els verbs a conjugar són impulsar, respectar, estimar, conèixer i compartir”. “La imatge d’autoritat de l’educador és la del jardiner, que cuida la planta, sap que li va bé aigua, adob, sol, i li procura tots els elements”. Joan Manuel del Pozo

“El bon educador és el que fa tot el que pot per fer-li visible a l’alumne les possibilitats més altes d’ell mateix”. Gregorio Luri

“Mireu als ulls de l’infant, els hem de seduir per aprendre”. Maria Jesús Comellas