L’AIGUA UN RECURS POC VALORAT?

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PERQUÈ ELS RIUS HAN D’ARRIBAR AL MAR?
Advertisements

Llistat d’elements d’origen islàmic
ENERLOGY MONITORING Monitoritzar Gestionar Web Consums Aigua
ENERGIA Energia és allò capaç de transformar la matèria.
Tema 3. L’Univers i el Sistema Solar. Pàg 36
Cáncer de pulmó * Nom: Victoria Savchak
L’EMBOLCALL REHUTILITZABLE
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
9. Els recursos del planeta
LA PLUJA ÀCIDA.
Botulisme.
Noms: Franco i Julio Grup i nivell: 5è B Escola: CEIP Anselm Clavé
EL NOSTRE AJUNTAMENT I L’ESTALVI D’AIGUA
Coneixement del Medi Social i Cultural
El NOSTRE PROJECTE CONTRUIR UNA CENTRAL HIDROELECTRICA
DE LA GARROTXA A L’EMPORDÀ, VIU EL FLUVIÀ
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
En aquest tema veurem els apartats següents:
SIGUEM SOSTENIBLES.
Estació Depuradora d’Aigües Residuals VALL DEL GES
CJE VISITA DE LA CJE AL CLAVEGUERAM DE BARCELONA 29/05/2010
Geografia i política humana d’espanya
Experimentam amb la ciència
CAMPANYA PER A L’ESTALVI D’ENERGIA
Taller SOBRE l’aigua: L'inventor gota.
Éssers vius i éssers inerts
Mireia González Marta Beneyto Genís López Martí Fabregat
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
Barcelona, 15 de març Treball de grup en el taller d’avui.
QUAN EL RIU ARRIBA AL MAR: EL GALATXO D’EN SORRAPA
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
RIUS I RIEROLS 6è de primaria- juny 08 Carlos de Molina Carlota Delise
EXPERIMENT SOBRE EL TABAC
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
TEMA 2 Unitat 2: El problema de l’aigua.
FORA POLLS ! Estudi dels polls..
On es troba l’aigua? Mar.
La gestió per processos
L’ENERGIA BLANCA LÓPEZ 2nA.
CAMPANYA DE RECOLLIDA D'OLI USAT
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
DIADA DE LA PAU A SJO.
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
El Perfil de l’Educador: El Lideratge a l’aula
Noms: Cristobal Grup i nivell: 5èA Escola: CEIP Anselm Clavè
LA MUNTANYA.
L’AIGUA A LA NATURA.
INTRODUCCIÓ En aquesta exposició, anem a parlar sobre el reciclatge, les seues causes i conseqüències i el tractament dels residus. A mesura que anem parlant,
Noms: Grup i nivell: Escola:
La llegenda en el Poblat Ibèric
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Realitzat per: Xavi González i López
Aigua Projecte 2n primària.
APICULTURA.
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
4t B Actrius i Actors Escola Eulàlia Bota
Com comprendre el canvi climàtic?
LES ITS: Mecanismes de transmissió i prevenció
Curs de Biocomputació Universitat Autònoma de Barcelona
· Tema seleccionat: Compartir.
Observa aquesta balança i mira quins canvis hi fem
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
ELS DRETS DELS ANIMALS Sabrina Grande Solomon Kasparov Marc Rivera.
CAMPANYA PER A L’ESTALVI DE PAPER
Aquí hi va el títol del pòster: representatiu de les conclusions,i que generi interès, sient seriós i exacte Pérez, J., Rodríguez, P., Casal, J. Institut.
Pluja àcida.
Com contaminem l`aigua?
L’AIGUA ÉS VIDA.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Transcripción de la presentación:

L’AIGUA UN RECURS POC VALORAT?

INTRODUCCIÓ TEMA DEL TREBALL; la contaminació en els rius, depuració de les aigües,... OBJECTIU DEL TREBALL; Investigació sobre mètodes utilitzats en les aigües i comprovació de la netedat de les aigües del riu foix. MOTIU D’ELECCIÓ D’AQUEST TEMA; Per motius propis; per saber si el nostre riu està net, interès pel tema...

APARTATS TEÒRICS L’AIGUA I LA SEVA IMPORTÀNCIA PEL MEDI; Definició de l’aigua, estats en que es pot trobar l’aigua, com està distribuïda en el planeta i explicació de la seva importància en la natura i en la vida. UTILITZACIÓ DE L’AIGUA I RECURSOS EXISTENTS; Explicació de que hi ha molt poca aigua dolça, i del consum que en fem a Espanya i Catalunya.

APARTATS TEÒRICS MESURES PER REDUIR EL CONSUM D’AIGUA; Explicació de que és fer un bon ús de l’aigua, de quanta aigua consumim en una casa, consells per estalviar-la i de que és l’etiquetatge energètic. CONTAMINANTS DE L’AIGUA; Explicació de la contaminació en general, concretació de la contaminació de les aigües dolces, agents que les contaminen, causes i solucions.

APARTATS TEÒRICS MÈTODES PER LA REUTILITZACIÓ DE L’AIGUA; Explicació de que és una planta depuradora, depuració de les aigües, processos de depuració i potabilització de l’aigua. DEPURADORA DE VILAFRANCA DEL PENEDÈS; Explicació de quines aigües depura, els processos que té i explicació de on es situa el riu Foix.

APARTATS PRÀCTICS FUNCIONAMENT DEL LABORATORI; Explicació de que és un laboratori i reconeixement de pictogrames i normes del laboratori. OBSERVACIONS FETES AL LABORATORI DE LA DEPURADORA DE VILAFRANCA; Anotacions fetes al laboratori, mètodes utilitzats i protocols realitzats.

APARTATS PRÀCTICS ANÀLISIS DE LES AIGÜES DEL RIU FOIX; Els resultats del tram 1 (Torrelles) i el tram 2 (La Ràpita) i gràfiques dels resultats analitzats.

CONCLUSIÓ FINAL I RECOMANACIONS CONCLUSIÓ FINAL; Conclusió a partir de les dades dels 2 trams analitzats de la netedat de les aigües, importància d’ aquest fet i la perillositat de tenir les aigües contaminades. RECOMANACIONS; Opinió sobre la incorporació d’un sistema de reutilització de les aigües a la depuradora de Vilafranca i idea personal per com poder animar a la gent perquè estalviïn aigua a les cases i intentin no embrutar el riu amb bosses de plàstic, aigües brutes...

OPINIÓ PERSONAL I AGRAÏMENTS OPINIÓ PERSONAL; Explicació del que m’ha semblat portar a terme aquest treball. AGRAÏMENTS; Espai d’honor a totes aquelles persones que han fet possible que pogués fer aquest treball de recerca.