L'ACTITUD L'actitud és una predisposició adquirida de la conducta cap a determinats objectes del món social (persones, situacions, moments,...). Positura.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ASPECTES GRÀFICS EN ELS SIGNES DE PUNTUACIÓ.
Advertisements

REACCIONS DE TRANSFERÈNCIA DE PROTONS
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
CONTES MUSEU DELS.
BAUHAUS, una escola d’art
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
Quina és la fórmula de la felicitat que ens dóna la paraula de Déu?
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
LA MENTIDA DESCOBERTA.
UNITAT 1: Els nombres reals (I)
Recordem què vol dir ser adolescent
CALES DE L’ESCALA.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
LA QUALITAT DE LA RELACIÓ AMB ELS NOSTRES FILLS I FILLES
Taller de flotació 1.
Relaxa’t... escolta... i mira. Avança amb el ratolí, al teu ritme.
1. Aristòtil 1.4 El problema de l’ésser humà i del coneixement
Guillermo Martí Nomdedeu
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
VALORS I VITUTS PER CRÉIXER COM A PERSONA
"La Bíblia, Font de valors Humans i Socials"
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
El Reflex dels teus Actes
TRIGONOMETRIA Conceptes bàsics: Triangle (tres costats i tres angles)
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Aquest és un missatge especialment inspirador i bell
LA TUTORIA DE PROFESSORAT NOVELL QUÈ ÉS. PER A QUÈ SERVEIX
Un test per pensar... Materials de
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
Resultats DIAGNOSI SOCIO CULTURAL DE L’ENTORN FAMILIAR DELS I DE LES
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
Activitat d’autoconeixement
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Objectiu Educatiu Trienni
Gestió de les emocions PEX. SPR Curs U B.
Potser la seva vestimenta deia el que la seva ànima volia reflectir
4. El problema de la moral: eudemonisme
Ara resoldrem alguns problemes amb balances.
COM NEIX UN PARADIGMA?.
TECNOLOGIA.
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
1. El problema de l’origen del coneixement i la veritat
Poema de Victor Hugo (s. XIX)
Escolta aquesta bonica cançó, mentre contemples les pintures i llegeixes els missatges. Seguiré.
Consum per substàncies per any (últim mes)
TEST DE L´EMPRENEDOR/A
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
HABILITATS COMUNICATIVES
L’HANBOL.
LA TEORIA DEL SUPERHOME Friedrich Nietzsche
Palataforma web per a músics amateurs i semi-professionals
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Als de la Bisbal tan els fots quedar bé com mal.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
CONCURS BÍBLIC NOM: CÉSAR COGNOMS: GARCÍA MEDINA GRUP B DATA NAIXAMENT: 02/07/2003 COL·LEGI: SANT JOSEP OBRER CARRER: COVADONGA S/N
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Una noia s’esperava en una sala d’un gran aeroport.
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
COM NEIX UN PARADIGMA?.
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
Sentiments cliqueu.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Sobre l’esforç Anònim 2014 .
Transcripción de la presentación:

L'ACTITUD L'actitud és una predisposició adquirida de la conducta cap a determinats objectes del món social (persones, situacions, moments,...). Positura expressiva que correspon a una certa disposició de l'ànim.

L'ACTITUD L'actitud és l'estat de disposició corporal, nerviosa i mental d'un individu o d'un grup que exerceix un influx dinàmic o orientador sobre les respostes a les situacions en que es troba i els objectes i subjectes amb que es relaciona.

L'ACTITUD L'actitud són comportaments que les persones adopten davant determinades situacions. És la forma d'actuar d'una persona, el comportament que té un individu per realitzar les labors. En aquest sentit, es pot dir que és la seva forma de ser, també pot considerar-se com una certa forma de motivació social de caràcter secundari davant la motivació biològica que impulsa i orienta la acció cap a determinats objectes i metes.

L'ACTITUD Components de les actituds: 1. Component cognoscitiu: es centra en el que es coneix a partir de les pròpies creences, valors, experiències, idees i opinions. És a dir, la formació que s'adquireix del medi social. 2. Component afectiu: és el component emocional o sentimental. Es refereix a allò que se sent cap a un objecte social (acceptació o rebuig cap a alguna cosa), que és diferent a allò que se creu (que seria cognoscitiu).

L'ACTITUD Components de les actituds: 3. Component conductual: no és la conducta en si, sinó la tendència a comportar-se davant alguna cosa o algú d'una forma determinada.

Activitat: Test d'actitud positiva. Quin grau d'actitud positiva tens? L'ACTITUD Activitat: Test d'actitud positiva. Quin grau d'actitud positiva tens?

L'ACTITUD 1. Si acabes de tenir una idea que te pareix molt interessant, com reacciones? A: Necessit que altres persones l'aprovin per seguir pensant que faré. B: La revís per tots els costats, amb persones idònies i després la pos en pràctica. C: L'executes immediatament. D: La deixes per una altra oportunitat, per por a equivocar-te, per inhibició, etc.

L'ACTITUD 2. Com reacciones davant les dificultats? A: Surts corrents. B: T'angoixes. C: Et sents estimulat. D: Et mantens serè i prens distància per reflexionar cercant la solució.

L'ACTITUD 3. Davant una botella de llet que conté exactament la meitat de la seva capacitat, què dius? A: Està mig plena. B: Està mig buida. C: Quina llàstima, podria estar plena. D: Quina sort, podria estar buida.

L'ACTITUD 4. Si visualitzes amb la ment una paret que te tanca el camí, què penses a continuació? A: Te sents incapaç de seguir avançant. B: Tens la sensació que te caurà a sobre. C: Dissenyes una forma de rodejar-la i seguir avançant. D: Penses com la pots tomar.

L'ACTITUD 5. Acabes de ser rebutjat per un lloc de feina i, quan surts al carrer, penses: A: Potser no som el suficientment capaç per aquest tipus de feina. B: He de descobrir alguns defectes meus i superar-los. C: Cada persona té una feina que l'està esperant i, més prest o més tard, arriba. D: Mai tenc sort.

L'ACTITUD 6. Quina frase aplicaries o apliques més, en general, davant les circumstàncies de la vida A: «Siempre que llovió, paró» B: Tot lo bo s'acaba. C: Els somnis, somnis són. D: El darrer que es perd és l'esperança.

L'ACTITUD 7. Un familiar o amic te va dir que arribaria a les 10 però són les 11 i mitja i encara no ha arribat. Com reacciones? A: Penses que li ha passat alguna cosa i en qualsevol moment telefones a la policía. B: Comences a preocupar-te. C: Enumeres totes les raons habituals per les quals podria ser que arribi tard. D: Te poses a mirar la televisió sense pensar en l'assumpte.

L'ACTITUD 8. Acabes de discutir durament amb una persona que hauràs de seguir tractant. Després de la disputa, penses: A: L'enviaré a... B: Bé, ja ha passat... C: Com potser que no vegi que tenc tota la raó? D: Repassaré tota la discussió. Segurament hi ha punts en que estic equivocat. Si és així, li demanaré disculpes i oblidarem tot l'assumpte.