SI SI SI SI Full 2 1A. Informació / coordinació amb les Institucions

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Muchas gracias por su atención PILARES PARA LA CONSTRUCCIÓN DE UNA VENTANILLA ÚNICA 29 de Marzo de 2011.
Advertisements

Reunió centres propis 30 maig 2017.
Fitxa cas.
EDICIÓ DEL CERTIFICAT SUBSTITUTORI DEL TÍTOL
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Introducció i guia ràpida de l’aprovació de la despesa
Avantatges competitives
Xarxa Productes de la terra
Què és un pla Individualitzat ?
POSADA EN MARXA SUPLEMENT EUROPEU AL TÍTOL
Mòdul d’Admissió i vacants
PROGRAMA DE FORMACIÓ AFEDAP- PRESONS ANY
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
Taula de continguts
TNR. Presentació de Tesis Doctorals
Servei de Gestió Acadèmica
Pràctiques externes curriculars
La gestió de les activitats d'R+D+I
AJUNTAMENTS I SEGUIMENT DE L'ACTIVITAT COMERCIAL
Aspectes ètics de la recerca
PRÀCTICA ESPORTIVA FORA D’HORARI ESCOLAR
Desenvolupament de la sessió:
CURS RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR.
Novetats en l’accés a la universitat
Protocol de canvi de nom legal a canvi de nom sentit
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
Nom legal de l’empresa candidata: Adreça: Població:
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Circuit de gestió dels expedients del PROGRAMA DE CRÈDIT LOCAL 2018
Ports Nets: Un model de gestió integrada
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
Títols oficials adaptats a l’EEES > Duplicats / Modificació
RÈGIM GENERAL i MOBILITAT
Itineraris curriculars simultanis Bellaterra, 20 de novembre 2015
Circuit de gestió dels expedients de CAIXA DE CRÈDIT 2017
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
AMPA Pinediques de Taradell
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
FORMACIÓ UAB PREUS NO REGULATS / FORMACIÓ NO SUBVENCIONADA
Presentació Cadena de Valor
NOVETATS NOVA DIRECTIVA DE CONTRACTACIÓ I TRANSPOSICIÓ CATALANA
Formació de títols propis
Gestió electrònica del Dipòsit Legal
Participació electrònica a:
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
Illes de vianants.
No Si Si No Si No Si No No Si 1A. Difusió convocatòria 3A. Matrícula

FORO POR EL DOCUMENTO ELECTRÓNICO Piloto de Tramitación Automatizada de la Liquidación de las Tasas de Ocupacion de Dominio Público Madrid 31 de enero.
Pràctica 3.4: Creació d’una matriu de dades amb IBM Statistics
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Àrea de Docència / SGA IMPLANTACIÓ MILLORES CAMPANYA MÀSTER
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
ESPECIFICACIONS DE LA PRESTACIÓ DEL SERVEI (DIAGRAMA DE FLUX)
Gestió de l’assegurança escolar
EXPERIÈNCIES EN UNA ASSIGNATURA OPTATIVA NO CONVENCIONAL: INTRODUCCIÓ ALS NOUS MATERIALS A L’ARQUITECTURA I Congrés UPC Sostenible i 13 de Juliol.
3. Resolució incidències Procedeix?
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Circuit de gestió dels expedients del PROGRAMA DE CRÈDIT LOCAL 2019
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
Gestió conjunta del SET amb el títol
No Si 1A. Difusió convocatòria 2A. Projecte al Consell de Departament
(8) Sol·licitud targeta estudiant (9) Sol. ampliació crèdits matrícula
SI SI SI SI Full 2 1A. Informació / coordinació amb les Institucions
Activitats en línia amb Moodle
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

SI SI SI SI Full 2 1A. Informació / coordinació amb les Institucions 2A. Presentació propostes d’activitats Normativa 3A. Revisió de la documentació NO 4A. Procedeix la tramitació? SI 5B. Notificació no admissió a tràmit 1B. Reclamació informació i/o documentació 1C. Proposta de resolució NO 2C. Procedeix la proposta? 2B. Control i seguiment SI 3C. Resolució Junta del Centre, o òrgan delegat NO 3B. Lliurament informació i/o documentació 4C. Tramitació de la resolució al Vicerrectorat d’Ordenació Acadèmica SI NO 4B. Procedeix la tramitació? 5C. Vist i plau de la CAA SI 6C. Tramitació de l’annex de l’acta 7C. Tramesa de la documentació Full 2 1D. Notificació propostes d’activitats denegades 2D. Elaboració i signatura del certificat 1E. Notificació propostes d’activitats acceptades 3D. Tramitació del certificat a la Institució 4D. Arxiu documentació

SI SI NO 1E. Notificació propostes d’activitats aprovades 3E. Conveni vigent? SI SI 12E. Elaboració liquidació econòmica (cànon) 2E. Elaboració i signatura del certificat NO 4E. Elaboració conveni 13E. Tramitació liquidació econòmica a l’AEF 5E. Aprovació del conveni 14E. Pagament (cànon) 15E. Control i seguiment dels pagaments 6E. Tramitació de documents a la Institució 6’E. Tramesa del conveni al centre 7E. Enregistrament de dades a l’aplicació informàtica 8E. Revisió de les dades enregistrades i resolució d’incidències 9E. Difusió de les activitats acceptades: publicació al web de l’AAA 10E. Comunicació als centres de la publicació al web 11E. Inscripcions a les activitats 16E. Arxiu de la documentació

1F. Tramitació modificacions de les propostes d’activitats acceptades 2F. Comunicació estudiants/Gestió Acadèmica 7F. Comunicació Institució 3F. Revisió de documentació 8F. Revisió documentació 4F. Confirmació amb la Institució 9F. Procedeix la modificació? NO SI 5F. Procedeix la modificació? SI 10F. Elaboració informe NO 11F. Procedeix la tramitació a la Junta del Centre? 6F. Comunicació Gestió Acadèmica/estudiants NO SI 12F. Continua el procediment amb els procesos assenyalats als punts 7E al 10E 13F. Continua el procediment amb els procesos assenyalats als punts 1C al 6C i 7E al 10E 15F. Arxiu documentació 14F. Comunicació a la Institució