ESCOLA IGNASI MELÉ I FARRÉ

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
INTRODUCCIÓ A L’ELECTRÒNICA PRÀCTIQUES D’ELECTRÒNICA BÀSICA. I.E.S. ENRIC VALOR PEGO.
Advertisements

L’EDAT MITJANA: UN TRESOR DE MIL ANYS.
CLOENDA PFI-PTT de Vic CURS
ESCOLA GRAS I SOLER.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
PLA D’ESPAIS VERDS DE TARRAGONA
Casal d’estiu 2016 Aquest estiu una màquina màgica ens permetrà convertir-nos en diferents personatges, com ara trapezistes, aviadors, bombers, científics,
PROGRAMA D’ACTIVITATS D’ESTIU 2015
CEIP PAU CASALS Viladecans
PROGRAMACIÓ Casal 2012 Amàlia Castillo
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
Alumnes de 4t Coneixement del medi natural Curs
LA TARDOR Cicle Inicial.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
Recursos Informàtics en Història
REUNIÓ INFORMATIVA.
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
Treballant de tot i treballant plegats
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
DE LA GARROTXA A L’EMPORDÀ, VIU EL FLUVIÀ
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
SORTIDA AL PARC DEL LABERINT
Éssers vius i éssers inerts
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
Aquí escriu el nom del teu grup
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
Descobrint un tresor amagat
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
CAMPANYA DE RECOLLIDA D'OLI USAT
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
LA MUNTANYA.
L’AIGUA A LA NATURA.
Casal i estades de Nadal Torrefarrera 2016
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
CURS
Treballem la tardor Cicle Inicial.
PROJECTE FORO JOVE RIUS PER VIURE’LS
1.
Joan XXIII és una escola associada a la UNESCO
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Interacció escola - entorn.
CULTURA NÀUTICA I APRENDRE A NAVEGAR
CICLE INICIAL Visita a la Fundació CRAM
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
CEIP Les Clisques Una experiència de Reutilització, Reciclatge
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
P-5 Curs
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
OBJECTIUS: S’ADREÇA A: ACTIVITATS: El Projecte Comarques pretén que:
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
BENVINGUTS !!!!.
ESCOLES VERDES PAUTES D’ACTUACIÓ.
CAMP D’APRENENTATGE Els monestirs del Císter (Tarragona)
AL RIU NOMÉS HI HA AIGUA? UN CONTEXT PER TREBALLAR BIODIVERSITAT, ESTADÍSTICA I ÚS DE LES TIC A 1r D’ESO.
Com contaminem l`aigua?
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
Transcripción de la presentación:

ESCOLA IGNASI MELÉ I FARRÉ TOSSA DE MAR PROJECTE CONEIX EL TEU ENTORN

Aquest projecte ha estat realitzat en col·laboració amb els treballadors de medi ambient de l’ajuntament de Tossa de mar. Té com a objectius principals: Conèixer l’entorn natural i social de Tossa. Divulgar valors mediambientals. Conèixer la relació de l’home i el medi al llarg de la història local. El projecte contempla dues sortides per curs, una a la tardor i una altra a la primavera, també es realitzen dossiers i tallers a l’aula.

Alguns dels continguts que es treballen són aquests: Coneix el teu entorn Alguns dels continguts que es treballen són aquests: P4, P5 El cicle de l’aigua, utilitat i ús responsable. La sedimentació i la conservació mediambiental. 1r,2n Característiques de les plantes; Elaboració d’un herbari. La plana agrícola 3r Projecte rius: Recollida de dades sobre l’estat de conservació i qualitat de la riera de Tossa. 4t L’home i el bosc: Oficis tradicionals (carbó, mel, suro…) L’home i el mar: Tradició pesquera local i arts de la pesca. 5è Els fongs i els bolets: Sortida per buscar bolets . Classificació i exposició dels bolets trobats. Taller de menjadores i nius d’ocells. Sortida a bosc per col·locar-los. 6è Visita a la depuradora local. Recuperació d’una font natural.

Coneix el teu entorn Els nens de P-4 seguiran el recorregut d’una gota d’aigua des del parc de Sa Riera fins als núvols passant per la font de l’escola.

EL VIATGE D’EN BERNAT Els nens de P-5 seguiran el recorregut d’un gra de sorra des de Montllor fins a la platja gran.

A segon van descobrir la procedència dels aliments. I què bones són les crispetes!

Els alumnes de 4t escoltant les explicacions d’un pescador de Tossa, en un entorn immillorable. Després realitzaran un taller de nucs mariners.

Després de l’explicació dels ocells de Tossa, van fer un taller de confecció de cases nius i menjadores per ocells. A la tarda van surtir a bosc per penjar-les.

Els alumnes de 5è han recollit un munt de bolets!

Alumnes de sisè treballant per a recuperar una font abandonada.