Thinkató Instruccions

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
Advertisements

Escola Montserrat Sant Just Desvern
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
EL DINER, ELS BANCS I LA POLÍTICA MONETÀRIA
I transforma un llibre en un nou lector
FINANÇAMENT EUROPEU PER LA CREATIVITAT, LA INNOVACIÓ I LES NOVES TECNOLOGIES Fons Estructurals.
La Càmera C A R L I È.
Presentació de la base de dades
ENFISPO.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
Tècniques de representació gràfica
L’Expressió escrita.
Elisabet - Abril – Rubén 6èB
Les eines de la Comunitat Virtual de la Xarxa d’Arxius Municipals
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
L’informe de laboratori
I ARA, QUÈ PUC FER?.
Experimentam amb la ciència
PubMed i el gestor de revistes del CRAI de la UB (servei SFX)
DGCEC - ICEC SERVEI DE DESENVOLUPAMENT EMPRESARIAL (SDE)
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
DIADA DE La pau i la no violència.
DE LA DURADA AL RITME.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
PAU 2010.
Immobiliària 2.0, adequació als estàndards actuals
BATXILLERAT ARTS ESCÈNIQUES
LA TUTORIA DE PROFESSORAT NOVELL QUÈ ÉS. PER A QUÈ SERVEIX
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
La gestió per processos
9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos)
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Tesis Doctorals en Xarxa
Presentació BATXILLERAT
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
4. El problema de la moral: eudemonisme
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
Pràctica 2.2: Cerca en bases de dades bibliogràfiques per a la investigació en treball social Objectius: Donar a conèixer els recursos bibliogràfics que.
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
SCIENCE OF SYNTHESIS.
Thinkató Dinàmica.
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
Gestió participativa dels projectes de centre
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
LA SEGURETAT ÉS FEINA DE TOTS NECESSITEM LA VOSTRA COL·LABORACIÓ
Organització i creixement
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
Projecte: Videojocs.cat
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
TREBALL DE SÍNTESI TAMARIT 2019
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
PRESENTACIÓ Aquesta és la base de dades de sentències del CEMICAL.
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
CICLES FORMATIUS.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

Thinkató Instruccions

Si vols participar has de... PRODUIR UN VÍDEO SOBRE LA UNIVERSITAT DEL FUTUR CARACTERÍSTIQUES DEL VÍDEO DURADA = MÀXIM 2’ FORMAT = NOTÍCIA, DOCUMENTAL, STOPMOTION… IMAGINACIÓ AL PODER! GRAVACIÓ = TELÈFON MÒBIL OPCIONS DE PARTICIPACIÓ = (1) individualment (2) en parella (3) en un equip de tres persones

Pensa-ho bé. Amb qui vols participar a la Thinkató UPF Pensa-ho bé! Amb qui vols participar a la Thinkató UPF? Individualment, en parella o en equip?

3-2-1... Acció!!!

IMPORTANT! SI TREBALLES EN PARELLA O TRIO PENSA EN DISTRIBUIR AQUESTS ROLS REALITZADOR/A Aportarà una mirada estètica i narrativa important al vídeo EQUIP ARTÍSTIC Seran els protagonistes del vídeo CÀMERA Realitzarà tant la gravació com l’edició del vídeo DIRECTOR/A Serà la persona responsable que tothom treballi i que realment s’aconsegueixin els resultats de manera òptima PRODUCTOR Gestionarà els temps dins de la producció del vídeo

Acció 1 - Preproducció Aquestes són les preguntes que heu de respondre al vostre vídeo Pregunta 1 (OBLIGATÒRIA): Com hauria de ser la universitat del futur? Pregunta 2 (només cal que n’escolliu UNA): Quines competències haurien de tenir els professors? Com haurien de ser els espais i el mobiliari (edifici, aules, biblioteca, etc.)? Quines tecnologies i equipaments s’haurien d’utilitzar a les aules? Quines accions s'haurien de dissenyar per acollir estudiants d’altres països? Com serien les pràctiques ideals dins d’una empresa?

Acció 2 - Preproducció Enfocament - Pregunta 1 - Com hauria de ser la universitat del futur? Doneu resposta, de manera col·laborativa, a les preguntes següents: Com us imagineu la universitat del futur dels vostres somnis? Per què ha de ser així? Quines característiques hauria de tenir la vostra universitat ideal? Seleccioneu com a mínim 5 de les característiques més importants que heu dit Per què considereu que les característiques anteriors són les més rellevants? Escriviu com a mínim 3 línies de resposta per a cada pregunta Sigueu molt concrets en el moment de redactar les vostres aportacions

Acció 2 - Preproducció Enfocament – Pregunta 2 – Selecciona UN tema : Quines competències haurien de tenir els professors? Com haurien de ser els espais i el mobiliari (edifici, aules, biblioteca, etc.)? Quines tecnologies i equipaments s’haurien d’utilitzar a les aules? Quines accions s'haurien de dissenyar per acollir estudiants d’altres països? Com serien les pràctiques ideals dins d’una empresa?

Acció 2 - Preproducció Enfocament – Tema de la pregunta 2: Feu una pluja inicial d’idees sobre el tema (què us suggereix?) Seleccioneu les 5 idees que us resultin més atractives Per què heu escollit les idees anteriors? Justifiqueu les vostres respostes Com es podrien portar a la pràctica les 5 idees anteriors? Quines accions/activitats específiques s’haurien de fer? Qui les hauria de portar a terme? Escriviu com a mínim 3 línies a les preguntes 3 i 4 Sigueu molt concrets/concretes en el moment de redactar les vostres aportacions

Acció 3 - Preproducció Organització - STORYBOARD Us ajudaria generar un storyboard del vostre vídeo. Reflexioneu bé... Quina serà la vostra audiència? Seleccioneu el format del vostre vídeo: Notícia Anunci Entrevista Mini-Documental Monòleg Altre Escolliu el missatge principal/fonamental associat a cada temàtica

Acció 3 - Preproducció A partir de les vostres propostes... Organització - STORYBOARD A partir de les vostres propostes... Escriviu l’storyboard del vostre vídeo Escena (número) Temps (durada) Text/Diàleg Acció Representació gràfica

Acció 4 - Producció Gravació del vídeo Busqueu un lloc de gravació Comproveu que teniu tots els recursos necessaris (ex. roba, utensilis, etc.) Porteu el vostre storyboard Repasseu els textos/diàlegs mirant que tinguin coherència Graveu el vídeo Si no us agrada el resultat… torneu a fer la gravació!

Acció 5 - Postproducció CHECKLIST- ACCIONS Editeu el vídeo amb l’aplicació mòbil que vulgueu Comproveu que l’àudio i la imatge del vídeo són clars És molt important que el vídeo doni respostes crítiques i clares a les dues preguntes Recordeu que la durada del vídeo ha de ser de 2 minuts com a màxim

ENVIEU-NOS EL VÍDEO PER PARTICIPAR A LA THINKATÓ UPF: http://bitly.com/thinkatoUPF Fins al 20 de gener!

Gràcies PER PARTICIPAR! #MOLTA SORT!