Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
TFG – Àrea Enginyeria del programari
Advertisements

Disseny i desenvolupament d’un framework MVC en PHP
Sistema de gestió APPCC
Sistemes microinformàtics i xarxes
TFC Intranet Escolar Desenvolupament d’una aplicació Java2 EE
Treball presentat per: Paula Rullán Sergio Torres Aina Iglesias
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Disseny de la interfície d’un smartwatch i l’aplicació mòbil
Elena Prieto Amengual Marina Reus Busquets Maria Roig Paredes
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
uoc-domo CONTROL DOMÒTIC AMB ARDUINO UOC-DOMO
PETITS REPORTERS Títol.
Library and Information Science Abstract
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
TFC - Antoni Romanos Arasa
Disseny i implementació d’una base de dades relacional
SISTEMA GESTOR D’EMPRESA D’EXCAVACIONS
Aplicacions web per treball col·laboratiu
Desenvolupament d’aplicacions mòbils (HTML5 o Windows Phone)
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
TREBALL DE FINAL DE CARRERA
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Com introduir les Guies Docents
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Recollida i ús de dades per al suport conductual en una escola
OBJECTIUS TALLER Saber d’on partim (PRIMÀRIA) i cap a on anem (SECUNDÀRIA) Descobrir els principals CANVIS que es produeixen. Saber què implica el canvi.
Projecte eTaller Disseny i implementació d’una aplicació de gestió web JEE per a petits tallers de reparació d’automòbils © Jaume López Diaz – Treball.
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Equips docents: Una forma diferent de fer docència
Programa Centres Ecoambientals
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
ASSAMBLEA GENERAL ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES CURS 17/18
Projecte Gestió de precintes de vehicles
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
“Engineering and society”- Congrés Sostenible de la UPC 1 de 11
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Personalització del Procés d’Aprenentatge en Entorns Virtuals
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
Palataforma web per a músics amateurs i semi-professionals
Propostes de millora en el GIR
Avaluació dels Plans Educatius d’Entorn
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
més enllà del PIB: de la mesura a la política i les polítiques
Projecte: Videojocs.cat
Màster d’Aplicacions Multimèdia
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Convivència i Mediació Escolar
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
Presentació assignatura
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
Desenvolupament d'una aplicació web per a viatgers
EL NOU ROL DEL PROFESSOR !
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
LOMCE i LEC.
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
L’AVALUACIÓ DE LA CARPETA DE LABORATORI EN UNA ASSIGNATURA DE SEGON CURS D’ENGINYERIA TÈCNICA DE TELECOMUNICACIÓ Josep Jordana, Francesc J. Sànchez Departament.
El desplegament de les COMPETÈNCIES BÀSIQUES en el currículum
Transcripción de la presentación:

Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018 Desenvolupament d’una aplicació web per a donar suport a les tasques d’avaluació dels docents Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018

Contingut Context i motivació Objectius Procés de treball 2/15 Contingut Context i motivació Objectius Procés de treball Decisions preses Desenvolupament funcional Implementació tecnològica Demostració Conclusions Línies de futur

3/15 Context i motivació - Les TIC i els nous dispositius s’han desenvolupat e incorporat a la vida dels ciutadans.

4/15 Context i motivació - Un gran nombre de docents porten a sobre les clàssiques llibretes per anotar-hi el progres acadèmic dels seus alumnes.

5/15 Context i motivació Motivació: desenvolupar una aplicació que permeti als docents accedir i gestionar a la infromació acadèmica dels seus alumnes.

6/15 Objectius - Desenvolupar una aplicació web que automatitzi les tàquess d’avaluació dels docents. - L’aplicació ha de poder-se executar en qualsevol dispositiu o resolució. - Desenvolupar l’aplicació fent ús de tecnologies i patrons arquitectònics punters en el marc del desenvolupament web.  Investigació i experimentació.

7/15 Procés de treball

8/15 Decisions preses - Dedicació a la investigació i experimentació amb noves tecnologies durant cada una de les etapes per tal de que es pugui entregar valor i tenir una primera aproximació dels objectius que es volen aconseguir. - Desplegar l’aplicació a un servidor per tal de que es pugui accedir a l’aplicació des de Internet.

Desenvolupament funcional 9/15 Desenvolupament funcional - Permetre als docents crear-se un compte d’usuari. - Enrregistrar els centres acadèmics en els que els docents imparteixen classe. - Organitzar la informació per anys/cursos acadèmics. - Enrregistrar les activitats per assignatures impartides. - Organitzar les activitats per semestres o períodes. - Organitzar els cursos en grups acadèmics. - Enrregistrar els alumnes. - Qualificar els alumnes i calcular la seva mitja ponderada.

Implementació tecnològica 10/15 Implementació tecnològica

Implementació tecnològica 11/15 Implementació tecnològica

12/15 Demostració

13/15 Conclusions - Els objectius plantejats a l’inici del projecte s’han assolit en general, amb un grau de satisfacció força elevat del procés i els resultats. - Contribució tecnològica dins l’àmbit educatiu. - El projecte ha permès experimentar amb noves tecnologies i metodologies de desenvolupament en les que es tenia poca o cap experiència i ha resultat un procés molt enriquidor a nivell personal.

Línies de futur 14/15 - Noves funcionalitats: Enviar alertes als alumnes i als seus pares a través del correu electrònic. Agilitzar el procés de matriculació dels alumnes fent que l’aplicació permeti esportar e importar la corresponent informació. Integració amb APIs d’aplicacions de missatgeria (Telegram o Facebook Messenger). -Aprofitament de la capa d’accés a dades per tal de desenvolupar altres tipus d’aplicacions.

15/15 GRÀCIES!