Projecte final de carrera Què és?

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
Advertisements

Sistema de gestió APPCC
Treball Fi de Carrera – J2EE
TFC Intranet Escolar Desenvolupament d’una aplicació Java2 EE
i el que no es pot avaluar
TUTORIAL PER TREBALLAR AMB EL MOODLE
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
TNR. Presentació de Tesis Doctorals
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
uoc-domo CONTROL DOMÒTIC AMB ARDUINO UOC-DOMO
L’Expressió escrita.
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
GESTIÓ PER PROCESSOS.
I ARA, QUÈ PUC FER?.
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
TFC - Antoni Romanos Arasa
Disseny i implementació d’una base de dades relacional
Juan Antonio Elena Castiñeira Grau d’Enginyeria Informàtica  
SISTEMA GESTOR D’EMPRESA D’EXCAVACIONS
ES:E - Objectius Donar una visió inicial de l’Enginyeria del Software
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Effective Communication John Adair
Desenvolupament d’aplicacions mòbils (HTML5 o Windows Phone)
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
Premi Innovació Lear Propostes Projectes Final Carrera Juliol 2011
Títol: Una proposta d'utilització de la plataforma educativa Moodle en circuits i dispositiu electrònics Autor(s): Raúl Fernández-García, Ignacio Gil Centre,
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
Víctor Ruiz Marquès Enginyeria en Informàtica   Juan Martínez Bolaños
Aplicació de gestió d’una perruqueria
L’ajuda t’explica com connectar-te
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
Enginyeria del software II
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
INFLUÈNCIA DELS JOCS DE LLUITA I EL JUDO A SECUNDÀRIA
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
El màrqueting i els seus elements
INDEX 1.- Introducció 2.- Abast i objectius del projecte
Presentació BATXILLERAT
millora de la qualitat de l’ensenyament.
TECNOLOGIA.
Projecte Gestió de precintes de vehicles
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
Aprenentatge de matemàtiques a partir de la creació de videojocs.
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
Continuació: el temps II
Cap a l’FCT en els cicles LOE
Departamento de Pedagogia Aplicada
Projecte Fi de Carrera - J2EE Alumne: Daniel Clemente Marcè
EXPERIÈNCIES EN UNA ASSIGNATURA OPTATIVA NO CONVENCIONAL: INTRODUCCIÓ ALS NOUS MATERIALS A L’ARQUITECTURA I Congrés UPC Sostenible i 13 de Juliol.
Curs Presentació Assignatura
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Projecte: Videojocs.cat
Màster d’Aplicacions Multimèdia
J. C. Aguado, E. Carrera, J. Cendra, A. Sabater Pruna i J. Segalàs làs                                                                                        
Presentació assignatura
Reunió centres 25 juny 2019.
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

Projecte final de carrera Què és? Toni Navarrete

Què és? El Projecte Final de Carrera és una assignatura de l’Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes de 16 crèdits Sistemes Informàtics I i II són dues assignatures de l’Enginyeria en Informàtica de 15 crèdits 1 crèdit equival a 10 hores de classe (entre 20 i 25 comptant l’estudi i pràctiques): entre 300 i 400 hores de dedicació al PFC Una (dues) assignatura: es pot suspendre! Tot i que el projecte pot estar emmarcat dins d’un grup de projectes amb aspectes comuns, el PFC és individual

Metodologia 1er trimestre: 2on trimestre: Definir el tema del projecte Habituar-se amb la tecnologia que s’utilitzarà Fer una primera anàlisi de requeriments 2on trimestre: Al final del trimestre s’ha de presentar al director del projecte un “informe de progrés” Bàsicament, aquest informe ha d’incloure un petit “estat de l’art”, l’anàlisi de requeriments i una planificació Per poder presentar el projecte el juny cal haver aprovat aquest informe de progrés

Metodologia 3er trimestre: Al final del trimestre s’ha de dipositar la memòria del projecte Aquest document ha de reflectir la feina feta per l’alumne i és la part fonamental de l’avaluació. És convenient que com a annexe, o en un CD, porti el codi (i executables) de l’aplicació que s’hagi desenvolupat si és el cas S’assignarà un tribunal i aquest avaluarà la memòria i permetrà o negarà la possibilitat de fer la presentació segons la qualitat del treball. Així mateix pot recomanar certes modificacions Hi haurà una presentació de 30 minuts on s’exposarà el més important del projecte i si és útil es farà una demo de l’aplicació que s’hagi desenvolupat. El tribunal posarà la nota definitiva a partir de la memòria i presentació Per als que van suspendre l’informe de progrés cal presentar-lo al juny per poder presentar el projecte al setembre

Proposta d’índex de la memòria Agraïments i Dedicatòries Índex Introducció Objectiu i Abast del Projecte Contexte Resum del Projecte Anàlisi de Requeriments Requeriments Funcionals Requeriments no-Funcionals Eines i Conceptes Eines utilitzades: llenguatge de programació, entorns, aplicacions.... Conceptes: algoritmes, dissenys semblants ja existents... Anàlisi i Disseny Estudi de com s'han d'afrontar els diversos requeriments (funcionals i no funcionals) de l'apartat 2. Anàlisi del Domini: diagrama de classes del domini, possiblement diagrames de seqüència Disseny i Implementació de l'aplicació: diagrama de classes de disseny, de seqüència, de distribució, utilització de Patrons de Disseny, etc... Conclusions Què queda per fer Bibliografia Annexes. (Llistats de Codi Font, Manual d'usuari...)

Més consideracions La proposta d’índex no és tancada De fet es recomana seguir un cicle de desenvolupament incremental Desenvolupaments d’entre 1 i 3 setmanes d’un conjunt de tasques que s’hagin determinat, incloent les fasses d’anàlisi, disseny, programació i testeig Cal utilitzar les tècniques adequades de documentació (diagrames UML) Recomanació per als alumnes de l‘ETIS: Seguir l’assignatura d’Enginyeria del Software I, almenys la part de cicle de vida i UML Alternativament, llegir el llibre UML gota a gota. Martin Fowler. Addison Wesley Longman

La tasca del director El director monitoritza la feina de l’alumne i el guia, però no és un programador més del projecte!! no s’ha d’esperar d’ell que resolgui els problemes del projecte!! (l’objectiu d’un PFC és demostrar que un alumne pot sortir-se’n correctament front uns problemes avançats) El director proposarà un tema que pot ser més o menys obert. Amb ell s’ha d’arribar a tancar al llarg del primer trimestre El director anirà guiant i supervisant periòdicament el treball de l’alumne al llarg del curs Es recomana establir revisions periòdiques per establir calendaris i llistes de coses a fer per a la propera reunió Això es pot fer de forma individual o en grup