Enkyklema: era una espècia de plataforma que, amb un moviment circular, feia visible al public allò que passava en un lloc interior (sobre tot els.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
L´energia.
Advertisements

Tema 3. L’Univers i el Sistema Solar. Pàg 36
Hades El déu de l’inframón.
BÀSQUET.
21 de l’any cB Regina Pregar escoltant el “Pie Jesu” de Marcel Olm, ens posa al costat de Jesús.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
LA VIDA QUOTIDIANA ALEJANDRO I BERTA.
L’ART DE LES CIVILITZACIONS FLUVIALS (I)
JESÚS DE NATZARET.
Quina és la fórmula de la felicitat que ens dóna la paraula de Déu?
ELS TEATRES D’ESPARREGUERA ABANS I ARA
DÉUS EGIPCIS NAIARA I SERGIO LÓPEZ.
L’art a la Grècia clàssica
Hi havia una vegada un lloc màgic, ple de color i aromes on vivia un drac panxa contenta. Era molt simpàtic, rialler i un enamorat del seu país, El Jardí.
El Cant Gregorià.
Per què hi ha objectes que suren i objectes que no suren?
ELS COLORS AMB JOAN MIRÓ
Religió i els déus romans
Resta prohibit.
CALES DE L’ESCALA.
PABLO RUIZ PICASSO.
ELS PLANETES.
Què és la poesia?.
La Torre del Cucurull era una torre defensiva del segle X.
Les cadires i les butaques
Les classes socials a l’antiga Roma i la vida a les ciutats
La seu vella La seu vella és una catedral romànica d’estil gòtic situada dalt d’un turó de Lleida que porta el mateix nom que la catedral. Es va començar.
TEMA 5 : FUNCIÓ DE NUTRICIÓ
Cèlia Figols Laia Puig Llatí.
Aprenem a trasplantar Cicle Inicial.
LA SOCIETAT FEUDAL Els que combaten 3 grans grups Els que preguen
NOVETATS ESPAI MARGALEF
Descobrint un tresor amagat
Quin dinosaure!.
DIVISIÓ DE NOMBRES DECIMALS
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
EL CONTE DELS TAURONS.
El petit príncep
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Els nyama i el camperol Conte de Mali.
LA SOCIETAT , LA FAMÍLIA , L’EDUCACIÓ I LES JOGUINES
COM NEIX UN PARADIGMA?.
Excursió:Museu d’Arqueologia de Catalunya
Una historia a Castelldefels.
XIII a Setmana de la solidaritat
DALI ESPAI FEM CULTURA.
BIODIVERSITAT A L’HORT
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
Les fraccions Sisè B curs
Meditem escoltant “He menjat el Teu Cos” (7’) de la Passió de Bach
Cavall de Troia Marta Poveda 4rtB 6 juny de 2013.
Jessica, Gerard, Laura P, Alex
Carta de Lincoln al mestre del seu fill (i II)
Cant espiritual Joan Maragall.
Hi ha totes les idees principals; totes són completes
Llengua catalana i literatura
· Tema seleccionat: Compartir.
EL TEATRE GREC.
La Ratlla Verda Dídac Prat Galí 3r ESO C.
Illa de pasqua.
+ En aquest breu i bonic salm s’estableixen les condicions necessàries per a esdevenir “hoste” del Senyor, és a dir, per a entrar en el Santuari i.
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Una noia s’esperava en una sala d’un gran aeroport.
Què puc conèixer (2na part)
ELS PLANETES.
Aquesta és la llegenda de la vella de sant hilari
El que ha passat està molt bé
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
Transcripción de la presentación:

Enkyklema: era una espècia de plataforma que, amb un moviment circular, feia visible al public allò que passava en un lloc interior (sobre tot els fets de sang, que no havien de passar a l’exterior)‏ Mechané: era una màquina per a volar, una espècie de grua que permetia mantenir elevat un personatge, i per a fer aparèixer una divinitat (deus ex machina). El teatre grec tenia també ‘efectes especials’ gràcies a instruments que simulaven trons, llamps, focs, etc. Escenografia

La representació (I). El cor Tant en la tragèdia com en la comèdia s'alternaven parts cantades i parts dialogades. Les parts cantades anaven a càrrec del cor, un personatge col·lectiu - per exemple un cor de vells, de mariners, de dones o d'esclaves -, que al mateix temps que cantava dansava a l'orquestra. El nombre de coreutes o membres del cor era de 15 a la tragèdia i 24 a la comèdia, i estaven a les ordres del corifeu o cap del cor. El corifeu també podia expressar el sentiment del cor en el diàleg amb els personatges.

El cor tràgic sofreix al costat de l'heroi, però no pren partit per cap de les dues idees enfrontades, sinó que més aviat pretén actuar de mitjancer.

La representació (II). Els actors Els actors (hypokritai) eren un màxim de tres. No hi podia haver més de tres personatges parlant a les parts dialogades i cada actor havia de representar diversos papers dins la mateixa obra.

Els actors, igual que els coreutes, eren exclusivament homes, fins i tot quan representaven personatges femenins, però aquesta incongruència quedava dissimulada pel fet que els uns i els altres duien màscares

El coturn s’utilitzava en les representacions de la tragèdia en oposició al socco o soccus, de la comedia. Els coturns tenien la funció de proporcionar altura al actor que representava personatges nobles elevant-lo per damunt del cor Melpómene, musa del teatre es representa calçada amb coturns. El coturn