“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
Advertisements

Currículo por competencias
BACHARELATOS Duración de dous cursos.
A ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS
CONVOCATORIA REDETIC PLAN TIC CEIP CRUCEIRO.
AS RELACIÓNS SEMÁNTICAS
II XORNADAS DE DESENVOLVEMENTO DOS CONTRATOS-PROGRAMA
As claves dunha nova escola
ESPAÑOL.
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
O deseño curricular da literatura galega no novo marco legal
Normas de aula Educación en valores
1. OS RISCOS ELÉCTRICOS 2. O ESTRÉS 3. O BURN-OUT 4. O MOBBING
integración das TIC na práctica educativa en Galicia
A PROGRAMACIÓN DA BIBLIOTECA ESCOLAR
O barroco compostelán.
Traballo de bioloxía alumnas de 4º da ESO.
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
A forza do local: dimensións técnica e política
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
CAMPAÑA SENSIBILIZACIÓN CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO
Proxecto interdisciplinar
CURRÍCULO EDUCACIÓN INFANTIL
Grupo de traballo combas a-1
Proxecto interdisciplinar
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
Déixese sorprender….
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
As actividades non presenciais
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
Historia social da lingua galega
O PROXECTO Elaboración e difusión dunha Diagnose e Plan de Acción das políticas de igualdade de xénero e loita contra a violencia de xénero na Provincia.
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
Especialidade de Orientación vocacional e Profesional.
Estereotipos e prexuízos lingüísticos: a súa repercusión nos usos.
Aulas ABALAR.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Como localizar artigos especializados
O POR QUE DO CAMBIO.
Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
ELABORA UNHA PRESENTACIÓN DO TEMA:
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
A programación de aula por competencias
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
Atréveste a crear un book tráiler?
AVALIACIÓN DO BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU)
A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL
TÍTULO: AUTORES COMENTARIOS
La revisión de textos en el aula. Una guía para el maestro
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
FUNCIONAMENTO DO PROGRAMA DE MEDIACIÓN NO CENTRO
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
Presentación Pública MEMORIA 2016
O matrimonio homosexual.
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA (E.S.O.)
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Transcripción de la presentación:

“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU” Deseño curricular “Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”

E.R. – EntreLetras – Educación para a Cidadanía – Lingua A TAREFA

Carta convertida en diálogo

A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Argumentar e defender as propias opinións, escoitar e valorar criticamente as opinións das demais persoas, amosando unha actitude de respecto e comprendendo que o que se axuíza son opinións ou actuacións, nunca persoas Recoñecer e rexeitar prexuízos, situacións de discriminación, de marxinación, de inxustiza e interesarse por identificar os factores sociais, económicos, de orixe, de xénero ou de calquera outro tipo que as provocan, así como por atopar posibles vías de mellora para as persoas que as sofren. Valorar a importancia das accións individuais, pero entendendo que se necesitan accións colectivas A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Argumentar e defender as propias opinións, escoitar e valorar criticamente as opinións das demais persoas, amosando unha actitude de respecto e comprendendo que o que se axuíza son opinións ou actuacións, nunca persoas 1, Argumenta e defende as propias opinións 2, Escoita e valora criticamente as opinións das demais persoas 3, Amosa unha actitude de respecto 4, Comprende que o que se axuíza é unha actuación, nunca persoas Recoñecer e rexeitar prexuízos, situacións de discriminación, de marxinación, de inxustiza e interesarse por identificar os factores sociais, económicos, de orixe, de xénero ou de calquera outro tipo que as provocan, así como por atopar posibles vías de mellora para as persoas que as sofren. Valorar a importancia das accións individuais, pero entendendo que se necesitan accións colectivas 5, Recoñece e rexeita prexuízos, situacións de discriminación 6, Interésase por identificar os factores sociais, económicos de orixe... Que os provocan 7, Interésase por atopar vías de mellora A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Identificación e rexeitamento das causas que provocan situacións de marxinación, discriminación e inxustiza social Argumentar e defender as propias opinións, escoitar e valorar criticamente as opinións das demais persoas, amosando unha actitude de respecto e comprendendo que o que se axuíza son opinións ou actuacións, nunca persoas Argumenta e defende as propias opinións Escoita e valora criticamente as opinións das demais persoas Amosa unha actitude de respecto Reflexión sobre a repercusión social no presente e no futuro, de accións individuais ou colectivas Comprende que o que se axuíza é unha actuación, nunca persoas Recoñecer e rexeitar prexuízos, situacións de discriminación, de marxinación, de inxustiza e interesarse por identificar os factores sociais, económicos, de orixe, de xénero ou de calquera outro tipo que as provocan, así como por atopar posibles vías de mellora para as persoas que as sofren. Valorar a importancia das accións individuais, pero entendendo que se necesitan accións colectivas Recoñece e rexeita prexuízos, situacións de discriminación Recoñecemento, valoración, tolerancia e respecto polos costumes e modos de vida diferentes ao propio. Interésase por identificar os factores sociais, económicos de orixe... Que os provocan Identificación de situacións de marxinación, discriminación e inxustiza social Interésase por atopar vías de mellora A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Identificar, analizar e rexeitar situacións de abuso, de inxustiza e de discriminación, na vida cotiá ou noutras realidades e amosar sensibilidade polas necesidades das persoas e dos grupos máis desfavorecidos, desenvolvendo comportamentos solidarios en iniciativas que buscan cambiar estas situacións Identificación e rexeitamento das causas que provocan situacións de marxinación, discriminación e inxustiza social Reflexión sobre a repercusión social no presente e no futuro, de accións individuais ou colectivas Recoñecemento, valoración, tolerancia e respecto polos costumes e modos de vida diferentes ao propio. Identificación de situacións de marxinación, discriminación e inxustiza social Argumentar e defender as propias opinións, escoitar e valorar criticamente as opinións das demais persoas, amosando unha actitude de respecto e comprendendo que o que se axuíza son opinións ou actuacións, nunca persoas Argumenta e defende as propias opinións Escoita e valora criticamente as opinións das demais persoas Amosa unha actitude de respecto Comprende que o que se axuíza é unha actuación, nunca persoas Recoñecer e rexeitar prexuízos, situacións de discriminación, de marxinación, de inxustiza e interesarse por identificar os factores sociais, económicos, de orixe, de xénero ou de calquera outro tipo que as provocan, así como por atopar posibles vías de mellora para as persoas que as sofren. Valorar a importancia das accións individuais, pero entendendo que se necesitan accións colectivas Recoñece e rexeita prexuízos, situacións de discriminación Interésase por identificar os factores sociais, económicos de orixe... Que os provocan Interésase por atopar vías de mellora A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Producir textos de diferente tipoloxía que permitan narrar, describir, resumir, explicar e expoñer opinións, emocións e informacións relacionadas con situacións cotiás da aula de xeito coherente, usando o máis adecuadamente posible estratexias de planificación, de textualización e de revisión e empregando soportes variados, incluídos os dixitais. * Analizar criticamente os textos e hipertextos e reflexionar sobre o seu contido, identificando a estrutura, o uso da linguaxe e o punto de vista da autora ou do autor a partir dos cambios que se poden producir nos elementos textuais efectuando modificacións variadas neles. A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Producir textos de diferente tipoloxía que permitan narrar, describir, resumir, explicar e expoñer opinións, emocións e informacións relacionadas con situacións cotiás da aula de xeito coherente, usando o máis adecuadamente posible estratexias de planificación, de textualización e de revisión e empregando soportes variados, incluídos os dixitais. 8, Produce textos que permitan expoñer opinións, emocións, informacións 9, Planifica, textualiza e revisa textos coherentes 10, Emprega soportes variados, incluídos os dixitais * Analizar criticamente os textos e hipertextos e reflexionar sobre o seu contido, identificando a estrutura, o uso da linguaxe e o punto de vista da autora ou do autor a partir dos cambios que se poden producir nos elementos textuais efectuando modificacións variadas neles. 11, Analiza críticamente os textos, reflexionando sobre o seu contido 12, Identifica a estrutura e o punto de vista do autor 13, Efectúa modificacións nos textos A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Uso das estratexias de planificación, de textualización (formato, estrutura, ortografía e normas lingüísticas...) e de revisión como partes do proceso escritor. Producir textos de diferente tipoloxía que permitan narrar, describir, resumir, explicar e expoñer opinións, emocións e informacións relacionadas con situacións cotiás da aula de xeito coherente, usando o máis adecuadamente posible estratexias de planificación, de textualización e de revisión e empregando soportes variados, incluídos os dixitais. Produce textos que permitan expoñer opinións, emocións, informacións Planifica, textualiza e revisa textos coherentes Emprega soportes variados, incluídos os dixitais Comparación e transformación de enunciados, mediante inserción, supresión, cambio de orde, segmentación e recomposición, para xulgar sobre a gramaticalidade dos resultados e facilitar o desenvolvemento dos conceptos lingüísticos e da metalinguaxe. * Analizar criticamente os textos e hipertextos e reflexionar sobre o seu contido, identificando a estrutura, o uso da linguaxe e o punto de vista da autora ou do autor a partir dos cambios que se poden producir nos elementos textuais efectuando modificacións variadas neles. Analiza críticamente os textos, reflexionando sobre o seu contido Identifica a estrutura e o punto de vista do autor Efectúa modificacións nos textos A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Facer uso dos coñecementos sobre a lingua e das normas de uso lingüístico para escribir e falar de maneira adecuada, coherente e correcta e para comprender textos orais e escritos. Uso das estratexias de planificación, de textualización (formato, estrutura, ortografía e normas lingüísticas...) e de revisión como partes do proceso escritor. Producir textos de diferente tipoloxía que permitan narrar, describir, resumir, explicar e expoñer opinións, emocións e informacións relacionadas con situacións cotiás da aula de xeito coherente, usando o máis adecuadamente posible estratexias de planificación, de textualización e de revisión e empregando soportes variados, incluídos os dixitais. Produce textos que permitan expoñer opinións, emocións, informacións Planifica, textualiza e revisa textos coherentes Emprega soportes variados, incluídos os dixitais Comparación e transformación de enunciados, mediante inserción, supresión, cambio de orde, segmentación e recomposición, para xulgar sobre a gramaticalidade dos resultados e facilitar o desenvolvemento dos conceptos lingüísticos e da metalinguaxe. * Analizar criticamente os textos e hipertextos e reflexionar sobre o seu contido, identificando a estrutura, o uso da linguaxe e o punto de vista da autora ou do autor a partir dos cambios que se poden producir nos elementos textuais efectuando modificacións variadas neles. Analiza críticamente os textos, reflexionando sobre o seu contido Identifica a estrutura e o punto de vista do autor Efectúa modificacións nos textos A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

Avaliación por rúbricas

Indicadores de avaliación (estándares) 4– Comprende que o que se axuíza é unha actuación, nunca persoas 6- Interésase por identificar os aspectos sociais, económicos, de orixe… que os provocan 8- Produce textos que permitan expoñer opinións, emocións, informacións 9- Planifica, textualiza e revisa textos coherentes 10- Emprega soportes variados, incluídos os dixitais 13- Efectúa modificacións nos textos Indicadores de avaliación (estándares)

Indicadores (estándares) por competencia clave C Clave indicadores 4 6 8 9 10 13 COM LINGÜÍSTICA X MAT, CCIAS, TECNOLOXÍA DIXITAL SOCIAL E CÍVICA EXPRESIÓNS CULTURAIS APRENDER A APRENDER INICIATIVA E EXPÍRITU EMPRENDEDOR Indicadores (estándares) por competencia clave

Indicador (estándares) 1 2 3 4 6 8 9 10 13 Produce textos que expoñen emocións e opinións, identificando os aspectos que as motivan e axuizando a situación que as causa Producen textos que expoñen emocións e opinións, identificando os aspectos que as motivan ou axuizando a situación que as causa Producen textos con información, sen facer constancia da súa orixe ou sen axuizar a causa que os motiva Producen textos con información, sen facer constancia da súa orixe e sen axuizar a causa que os motiva Efectúa modificacións, elaborando un novo texto coherente e correcto, empregando un soporte dixital orixinal Efectúa modificacións, elaborando un novo texto con certa coherencia corrección, empregando un soporte dixital orixinal Efectúa modificacións, elaborando un novo texto con certa coherencia corrección, empregando un soporte dixital Efectúa modificacións parafraseando un texto, empregando un soporte dixital

Un exemplo da tarefa

CEIP San Xoán. Becerreá. Susana Vázquez Regueiro