Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porFanny Sasmita Modificado hace 5 años
2
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Relación interpersoal Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
3
Presentación As boas e traballadas habilidades facilitan a interacción entre individuos e entre grupos. A habilidade máis básica e máis primordial: a comunicación interpersoal.
4
A comunicación eficaz 4 aspectos clave:
Saber a quén dirixirse, para qué e qué se espera obter da mensaxe. Manexar a comunicación non verbal. Elaborar unha mensaxe clara, precisa e ordenada, para facilitar a comprensión. Habilidades de interacción social.
5
A comunicación eficaz proceso obxectivos tipoloxías barreiras
6
Utilización dunha linguaxe correcta
Corrección no uso da linguaxe: cómo facer que as mensaxes se entendan?
7
Utilización dunha linguaxe correcta
3 condicións: orde: a orde das palabras debe someterse á orde das ideas; claridade: linguaxe fácil de comprender; precisión: utilizar só aquelas palabras absolutamente necesarias para entender a mensaxe.
8
Comunicación non verbal
Acompaña á palabra e exprésase a través do corpo e mediante sinais da voz.
9
Comunicación non verbal
Obxectivos: Comunica actitudes e emocións; Reforza a comunicación verbal; Reempraza / Apoia á linguaxe oral.
10
Comunicación non verbal
A expresión facial revela o estado emocional: A faciana A mirada O sorriso.
11
Comunicación non verbal
A expresión xestual (mans e brazos)... clarifican, apoian, reforzan, e reemprazan o que se di verbalmente.
12
Comunicación non verbal
A postura corporal reflicte: a actitude do que está escoitando e os sentimentos e as emocións do que está falando Recomendacións: postura erguida, relaxada e lixeiramente inclinada
13
Comunicación non verbal
A expresividade vogal: O volume; O ton e a inflexión; A velocidade da fala; A fluidez e as pausas.
14
Comunicación non verbal
Diferentes linguaxes para os obxectivos buscados coa comunicación: Informar Ensinar Expresar emocións Convencer.
15
Convencer É conseguir no outro un cambio de comportamento ou actitude na dirección desexada polo emisor. Convencer non é manipular.
16
Convencer Procedementos para convencer:
Argumentación: o interlocutor é experto no tema ou lle atane directamente. Persuasión: o interlocutor non ten interese ou non está implicado co tema.
17
Convencer Pasos nunha petición asertiva (i):
Chamar á persoa polo seu nome. Expresar a petición claramente. Explicar as razóns. Invitar a facer comentarios. Preguntar se é necesario. Acordar os detalles.
18
Convencer Pasos nunha petición asertiva (ii). Comunicación non verbal:
Postura erguida pero relaxada. Contacto visual directo non agresivo. Xestos calmados. Brazos e pernas lixeiramente abertos. Distancia de 40 a 75 cm.
19
Convencer A credibilidade está relacionada con: Coñecerse a un mesmo.
Respectar aos demáis. Manexar situacións críticas con habilidade.
20
Saber escoitar Unha persoa que sabe escoitar procurará identificar o propósito do que se fala para poder emitir unha resposta adecuada. Quén sabe escoitar con atención aprende e se beneficia do estilo dos demais e do contido das súas mensaxes.
21
Saber escoitar Beneficios: Disminúen as posibilidades de conflito
Identifícanse intereses, necesidades … Apréndese do outro Mellora a autoestima de quen fala Proxéctase imaxe de intelixencia e respecto
22
Saber escoitar A interacción produtiva:
A demostración de atención e interese. Evitar comportamentos que dificultan a escoita. A escoita activa como regulador das interaccións. A aceptación de críticas ou desacordos.
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.