Sinergies i oportunitats de col·laboració entre els centres de recerca i les entitats socials en el marc del programa europeu Horizon 2020 18 de Març de.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
La qualitat, garantia de millora.
Advertisements

La qualitat, garantia de millora.
Webs d’interès: PER TREBALLAR L’AUTOCONEIXEMENT:
Facultat de Dret. Universitat de Barcelona
PLAN DE ACCIÓN TUTORIAL
Presentació nova organització 4t ESO 12/2/2016
PLAN DE ACCIÓN TUTORIAL
EL SISTEMA CATALÀ DE SERVEIS SOCIALS (SCSS)
CAMPUS FOR PEACE AFRICA
Programa del Dr. Joan-Francesc Pont per a la Direcció de l’Escola Universitària d’Estudis Empresarials JUNTA D’ESCOLA 1 d’abril de 2004 “El dubte no és.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Taula sectorial de Gent gran en risc Avaluació i línies de treball
El mercat de treball a la ciutat de Girona
ELS PLANS D’ACCIÓ TUTORIAL A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA
I ARA, QUÈ PUC FER?.
PROJECTE XARXA EMPRESES INCLUSIVES DEL GARRAF
JORNADA DE PORTES OBERTES Curs
Els recursos de la TET. Un punt de partida.
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
I ARA, QUÈ PUC FER?.
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Measurar el valor (economic) de les titulacions universitàries online
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
Accés a la Universitat Politècnica de València
Visió estratègica de la UPC
FUNDACIÓ DOMICÍLIA Ii Congrés de Treballadores Familiars de Catalunya
REPTES DE L’FP DUAL APORTACIONS PER A LA REFLEXIÓ JESUS MARTIN.
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
INSERCIÓ LABORAL DE LES PERSONES GRADUADES DE FP INICIAL I TITULACIONS D’ARTS PLÀSTIQUES
Dispositiu Local d’Inserció
Grups interactius a L’Esquitx
JORNADA D’ORIENTACIÓ AL BATXILLERAT
Direcció General d’Igualtat d’Oportunitats en el Treball
Tutora: Eloisa Lorente
wap.urv.es.
AMB EL CICLE FORMATIU DE GESTIÓ DEL TRANSPORT POTS OBTENIR:
EXPLICACIÓ POWERPOINT
La formació professional, una opció de futur i amb futur
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
Com preparar una unitat per a l’avaluació
“Benchmarking en Innovació”
L’empresa com a sistema organitzat
“Benchmarking en Innovació”
ITINERARIS EDUCATIUS Marc Escalé, Bruna Riera i Marta Arumí.
“Engineering and society”- Congrés Sostenible de la UPC 1 de 11
Polítiques Actives d’Ocupació (PAO)
TAULA D’ITINERARIS PROFESSIONALS ITINERARI
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
1. Què El Projecte, que possibilita la inserció sociolaboral dels joves, pretén: Fomentar i motivar els joves en la formació professional i l’educació.
Dades bàsiques de la UAB
Posicionament estratègic del SEA Nous reptes, noves oportunitats
“L’ètica empresarial a les organitzacions sanitàries i socials”
Estudiants graduats a la UOC per nombre de titulacions de la Universitat que posseeixen % Títols ,09% ,82% ,96%
MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ
expansió internacional
Xarxa de Dones Directives i Professionals del Tercer Sector
Informe Observatori Barcelona 2016
Dona Kolors, Innovació social en costura
Àrea d’Atenció a les Persones
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de: - Servei de Gestió de la Recerca, de la Oficina de Projectes Internacionals de Recerca,
NOU MODEL D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT 2010.
Àmbit 2: Compromís, cohesió social i dinamització econòmica Sant Boi de Llobregat, 30 de juny de 2016.
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
que necessites saber de la Biblioteca
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
El departament de Recursos Humans
Connectant recerca i societat 46
Transcripción de la presentación:

Sinergies i oportunitats de col·laboració entre els centres de recerca i les entitats socials en el marc del programa europeu Horizon 2020 18 de Març de 2015

La UIC La Universitat Internacional de Catalunya va ser fundada el 1997 a Barcelona Actualment té més de 14 titulacions repartides en 8 Facultats 4.400 alumnes matriculats el curs 2013-2014

L’equip de recerca de la UIC Facultat de Ciències Econòmiques i Socials de la UIC Inés Alegre Professora de Mètodes Quantitatius. Directora del Máster en Direcció d’Empreses i Sistemes de Producció. Jasmina Berbegal Professora de Producció i Qualitat. Coordinadora del Máster en Direcció d’Empreses i Sistemes de Producció. Marta Mas Professora de Màrqueting i Recursos Humans. Coordinadora del Máster d’Innovació, Tecnologia i Emprenedoria. Hugo Zarco Professor de Economia i Govern Corporatiu. Coordinador de Relacions Internacionals.

Experiència investigadora Projectes europeus Projectes nacionals MIKE Management of Intangibles in the Knowledge-based Economy PAGINEM PLACYRES Industry dynamics: determinants and implications (Ministerio de Ciencia e Innovación) Relationship between absorptive capacity and firm innovation performance: influence of strategy, organizational structure and property rights (Ministerio de Ciencia e Innovación)

Experiència investigadora Projectes de col·laboració

Innovació serveis públics Objectiu ECAS Joves & innovació Envelliment Educació adults Innovació serveis públics UIC Horizon 2020

Habilitat per accedir a una feina La nostra proposta Impacte de la formació en la ocupabilitat en persones en risc d’exclusió Formació Ocupabilitat Habilitat per accedir a una feina

Dades necessàries Formació Ocupabilitat Tipus de formació Rati alumne/professor No d’hores de formació Durada Edat Tipus de risc d’exclusió Formació prèvia Experiència laboral prèvia Temps que triga en trobar feina Tipus de feina Sou Sector Horari Tipus d’empresa Tipus de contracte laboral

Conclusions - Contribució Hi ha pocs estudis sobre el paper de la formació en sectors en risc d’exclusió. La formació és clau per l'accés al mercat de treball. Les conclusions podran permetre adequar millor el tipus de formació al perfil d’alumnat i maximitzar així la possibilitat d'accés a un lloc de treball.

Moltes gràcies!