ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Reunión de Representantes del CPR Región de Murcia 24-mayo-2016 Curso 2015/16.
Advertisements

SEMINARIO DE REPRESENTANTES DE FORMACIÓN 14 de mayo de 2013.
LA AUTOEVALUACIÓN EN LOS CENTROS EDUCATIVOS. AUTOEVALUACIÓN ● Cardona Andújar la entiende como «un compromiso de colaboración mutuo que, asumido por todos.
ACTUACIÓN PRIORITARIA DE LA INSPECCIÓN PARA ASESORAR, EVALUAR Y SUPERVISAR LAS “DIMENSIONES BÁSICAS” QUE CONTRIBUYEN A LA MEJORA DE LOS RESULTADOS ESCOLARES.
MEDIDAS DE ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD IES VALENTÍN TURIENZO CURSO
El paso del Colegio al Instituto
DE LA ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD A LA MEJORA DE LA CONVIVENCIA.
EL PRACTICUM EN LA FORMACIÓN POR COMPETENCIAS
Delegados y Delegadas de Padres y Madres CEIP CARMEN DE BURGOS CURSO
¡ A VUESTRO CENTRO ! Departamento de Orientación
PROCESO DE AUTOEVALUACIÓN DE LOS CENTROS EDUCATIVOS factores clave
ORGANIZACIÓN DE LA RESPUESTA EDUCATIVA PARA EL ALUMNADO QUE PRESENTA NEAE Instrucciones de 8 de marzo de 2017 de la Dirección General de Participación.
ESPAÑA LEY DE EDUCACION: LOMCE ( Ley Orgánica de Mejora de la Calidad Educativa ) entró en vigor el Curso 14/15 Margarita Belmonte- EOEP Plasencia.
Col·legi públic “Joan Fuster”
EL PAPEL DEL ORIENTADOR En el Sistema Educativo Díaz y Quintanilla 1992.
PROCESO DE DETECCIÓN DE NECESIDADES DE FORMACIÓN
Profesor de Servicios a la Comunidad
Encuentro con alumnos de máster PROFESORES ENSEÑANZA SECUNDARIA 25/01/2018 Juana María Serrano.
BACHARELATOS Duración de dous cursos.
REUNIÓN DE PAIS E NAIS C.P.I. de Panxón.
PLAN PROA 1.-Programa de acompañamento en EP e en ESO
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
CONVOCATORIA REDETIC PLAN TIC CEIP CRUCEIRO.
COLEGIO PÚBLICO 9 D’OCTUBRE (ALCÀSSER) PLAN DE ACCIÓN TUTORIAL.
II XORNADAS DE DESENVOLVEMENTO DOS CONTRATOS-PROGRAMA
As claves dunha nova escola
LA ORIENTACIÓN EDUCATIVA EN EL
PROGRAMA CAIXAPROINFANCIA PONTEVEDRA
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
Licenciatura de MATEMÁTICAS
integración das TIC na práctica educativa en Galicia
A PROGRAMACIÓN DA BIBLIOTECA ESCOLAR
Atención ao alumnado Nun centro de Primaria 12 unidades de Primaria
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Proxecto interdisciplinar
ORIENTACIÓN ACADÉMICA E PROFESIONAL
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
IES MANUEL MURGUÍA
Especialidade de Orientación vocacional e Profesional.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Estamos en rede.
Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis
MEDIDAS DE ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD CURSO MEDIDAS EXTRAORDINARIAS MEDIDAS ESPECÍFICAS MEDIDAS ORDINARIAS SINGULARES MEDIDAS ORDINARIAS GENERALES.
PLAN DE ACCIÓN TUTORIAL
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
EMPRENDEMOS UNHA NOVA ANDAINA XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA FAMILIAS
AVALIACIÓN DO BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU)
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Facultade de Ciencias da Area de Didáctica das Ciencias Experimentais
SITUACION ACTUAL DE LOS EOEPS
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
CEIP CRUCEIRO VILALONGA.
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
PLAN DE MEJORA DEL IES LA PEDRERA BLANCA
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
SESIÓN 1 EQUIPO DE DIRECCIÓN ESCOLAR Mª Carmen García Caro
INSTITUCIONES Y SISTEMAS DE ORIENTACIÓN
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA (E.S.O.)
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Transcripción de la presentación:

ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR CFR DE PONTEVEDRA ABRIL 2009 BEGOÑA OTERO, Orientadora Escolar e Directora do IES “MONTE CARRASCO” J. ANTONIO AREA, Orientador Escolar e Director do CEIP “SAN ROQUE” CANGAS DO MORRAZO 1

ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR IES “MONTE CARRASCO” Centro que escolariza só alumnado de ESO Dous grupos por nivel Ampla zona de influencia: todo o alumnado transportado Un único centro adscrito: CEIP “San Roque” Seccións Bilingües: imparte en inglés as materias de plástica e música Participa, por 3º ano consecutivo, nun Plan de Autoavaliación e Mellora da Calidade de centros educativos Grupo de traballo: “Estratexias e dinamización das TIC na comunidade educativa” Plan de Mellora de Éxito Escolar en centros Medidas de atención á diversidade: desdobramentos, apoios, agrupamentos específicos, programa de diversificación curricular, programas individualizados 2

O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN DO IES “MONTE CARRASCO” ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN DO IES “MONTE CARRASCO” Xefa de Departamento Orientadora escolar Mestre de PT Mestre de Ciencias da Natureza Profesora de Lingua Castelá e Literatura Xefe do Departamento de Orientación do CEIP adscrito 3

ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR NIVEIS DE INTERVENCIÓN DIRECCIÓN TITORES PROFESORADO CENTRO ADSCRITO / S OUTROS CENTROS OUTROS ORGANISMOS / INSTITUCIÓNS / ASOCIACIÓNS HACIA DENTRO DO CENTRO EDUCATIVO HACIA FORA DO CENTRO EDUCATIVO

ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR MOMENTOS CLAVE Antes do inicio de curso (incluso a finais de curso) Sesións de avaliación (inicial e de trimestre) Xuntanzas de coordinación fixas ou puntuais Comisión de Coordinación Pedagóxica Xuntanza semanal do Departamento de Orientación

ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR ÁMBITOS DE ASESORAMENTO PLANO ANUAL DE ORIENTACIÓN ATENCIÓN Á DIVERSIDADE ORIENTACIÓN ACADÉMICA E PROFESIONAL OUTROS ACCIÓN TITORIAL

ATENCIÓN Á DIVERSIDADE - 1 ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR ATENCIÓN Á DIVERSIDADE - 1 Asesorar na posta en práctica de medidas organizativas e curriculares de atención á diversidade. Colaborar na revisión e actualización dos distintos documentos que integran o Proxecto Educativo do Centro, adaptándoo á implantación da LOE. Asesorar aos departamentos didácticos para que nas programacións didácticas se contemple metodoloxía adecuada á diversidade do alumnado da aula Facer partícipe ó profesorado da avaliación psicopedagóxica Coordinar, xunto co xefe de estudios, as medidas de atención á diversidade Colaborar co profesorado na avaliación inicial do alumnado, A acollida ao alumnado de novo ingreso 7

ATENCIÓN Á DIVERSIDADE - 2 ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR ATENCIÓN Á DIVERSIDADE - 2 Respecto das propias medidas de atención á diversidade, asesoramento sobre (á dirección, aos titores e ao profesorado en xeral): .- Metodoloxías de aula .- Criterios para propoñer unha ou outra medida, desde as mais ordinarias (metodoloxías de aula) ata as mais extraordinarias (adaptación curricular, programa de diversificación curricular, PCPI) .- Avaliación das medidas e proposta doutras novas .- Coordinación co centro adscrito 8

ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR ACCIÓN TITORIAL Aportar criterios para a organización e funcionamento das titorías. Implicar ó Equipo Directivo Colaborar na organización e funcionamento das titorías Coordina-los programas ofrecidos por Institucións locais, pola Xunta... Asesorar sobre material / programas para desenvolver a hora semanal de titoría na ESO. Facilitar a coordinación entre os titores de 3º ciclo de Primaria e 1º da ESO. Asesorar ó titor na toma de decisións sobre medidas a adoptar Colaborar cos titores/as na implementación do Programa de Prevención e Control do Absentismo Asesoramento na elaboración do Informe Individualizado de final de curso 9

ORIENTACIÓN ACADÉMICA E PROFESIONAL ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR ORIENTACIÓN ACADÉMICA E PROFESIONAL Coordinación da orientación académica e profesional (individual e grupal) Clarifica-los criterios de avaliación, promoción e titulación do alumnado Sensibilizar ó profesorado sobre o seu papel como orientadores Asesorar sobre a oferta e organización de materias optativas 10

ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR OUTROS ASPECTOS Asesoramento na implementación da LOE, sobre todo no tocante á introducción das competencias do currículo Asesoramento no deseño do Plan de Centro, cos seus correspondentes plans: de Convivencia, de introducción das Tecnoloxías da Información e da Comunicación e Plan Lector Asesoramento na implementación de programas de mellora / plans específicos de centro, baseados nas necesidades detectadas polo centro Sensibilización cara a necesidade de coordinación con outras institucións e niveis da administración na tarefa educadora Coordinación co centro adscrito 11