O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
C.P.R. “Nosa Señora Do Carme” ( Atocha )BETANZOS (A CORUÑA)
Advertisements

PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
EL PRACTICUM EN LA FORMACIÓN POR COMPETENCIAS
BACHARELATOS Duración de dous cursos.
CICLO SUPERIOR DE ADMÓN. Y FINANZAS
A ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS
O efecto invernadoiro en Galiza
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
II XORNADAS DE DESENVOLVEMENTO DOS CONTRATOS-PROGRAMA
Introducción Actividades Creación dunha páxina web Exposición “Reconquista ” Simposio Internacional sobre a Reconquista de Vigo Elaboración dunha.
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
Licenciatura de MATEMÁTICAS
integración das TIC na práctica educativa en Galicia
Portfolio Europeo de las Lenguas
A PROGRAMACIÓN DA BIBLIOTECA ESCOLAR
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
O barroco compostelán.
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
Proxecto interdisciplinar
CONCILIACIÓN FLEXIBILIDADE TEMPORAL E ESPACIAL
Proxecto interdisciplinar
PROGRAMA DE MOVILIDADE SICUE
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
Déixese sorprender….
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
As actividades non presenciais
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
O PROXECTO Elaboración e difusión dunha Diagnose e Plan de Acción das políticas de igualdade de xénero e loita contra a violencia de xénero na Provincia.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Fernando Soto-Camino Rosado
Estamos en rede.
Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
PRIMEIRA CONVOCATORIA DE PRÁCTICAS EN EMPRESA PARA O CURSO
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
A programación de aula por competencias
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
Atréveste a crear un book tráiler?
EMPRENDEMOS UNHA NOVA ANDAINA XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA FAMILIAS
Avaliación de diagnóstico
AVALIACIÓN DO BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU)
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
TÍTULO: AUTORES COMENTARIOS
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Facultade de Ciencias da Area de Didáctica das Ciencias Experimentais
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2008/09)
X Nome do Campamento Galego de Espeleoloxía
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
Xornada informativa – xustificación profesorado FSE
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
CONVOCATORIA DE PRÁCTICAS EN EMPRESA PARA O CURSO
Presentación Pública MEMORIA 2016
SESIÓN 1 EQUIPO DE DIRECCIÓN ESCOLAR Mª Carmen García Caro
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA (E.S.O.)
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
A Función Pública en Galicia e o desenvolvemento do EBEP
XORNADA TÉCNICA PLANTACIÓNS DE CARBALLO DE GALICIA: RECOLLIDA EN MOUTEIRAS SELECTAS, SEMENTEIRA EN VIVEIRO, ENSAIO EN CAMPO DE PLANTAS NAI 31 de outubro.
Transcripción de la presentación:

O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10) CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa Programas Europeos

O PORTFOLIO presentación O Portfolio Europeo das Linguas é un proxecto desenvolto polo departamento de Política Lingüística do Consello de Europa dende 1998, ano no que se comezan a pilotar os primeiros modelos validados ata o ano 2000. Entre o 2001 e o 2003, emítense os primeiros informes de resultados da experimentación. A publicación en 2001, tras 10 anos de traballo, do Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas: aprendizaxe, ensino, avaliación (MCER), constitúe o froito dun sentimento de “necesidade de elaborar unha obra global, un documento de referencia que permitira aos profesionais das linguas utilizar un metalinguaxe común, unha ferramenta de maior transparencia e coherencia en toda Europa, e que conservara ao mesmo tempo a flexibilidade para a adaptación aos diferentes contextos.” (Panthier, 2002, páx. 3). O proxecto Portfolio Europeo das Linguas (PEL) podería considerarse como a proposta para a aplicación na práctica do Marco. É un instrumento, de formato variable e sempre flexible, encamiñado a desenvolver a conciencia da aprendizaxe. Os que aprenden linguas poden rexistrar nel, de forma guiada e sistemática, a súa competencia lingüística, as acreditacións obtidas en materia de linguas e todas as experiencias lingüísticas e culturais significativas. No ano 2007 finaliza o período de experimentación para comezar implantación voluntaria nos centros educativos.

O PORTFOLIO presentación O Consello de Europa determina que o modelo conste de tres partes: Pasaporte de linguas: Reflicte mediante as competencias descritas no cadro de autoavaliación o que o titular saber facer en distintas linguas. Tamén contén información sobre acreditacións: diplomas obtidos, cursos aos que asistiu e contactos relacionados con outras linguas e culturas. Biografía lingüística: Aquí se describen as experiencias, os coñecementos lingüísticos e as habilidades do titular en cada unha das linguas e está deseñada para servir de guía ao usuario á hora de planificar e avaliar o seu progreso. Dossier: O usuario recolle nel unha mostra selectiva dos traballos persoais que ilustran as súas capacidades e coñecementos lingüísticos (certificacións, traballos escritos, produccións orais, proxectos, etc.).

O PORTFOLIO presentación O PORTFOLIO ELECTRÓNICO O PEL Electrónico atópase en fase de validación, xa que no mes de xuño de 2008 presentouse ante o Comité de Validación do Consello de Europa. Nel respectáronse a estrutura e o tratamento dos portfolios xa validados, engadíronse aos descritores trazos de interculturalidade e estableceuse unha relación directa entre a biografía e o pasaporte. Tamén incluiuse un importante dispositivo de axudas así como de diferentes niveis de acceso segundo o perfil (titor/profesor, estudante...). Unha vez validado (tendo en conta que a resposta do Comité pode ser negativa, con condicións ou afirmativa) será instalado na plataforma de aprendizaxe do CNICE. Nunha primeira fase do proxecto, comezarase coa súa pilotaxe e, na segunda fase, incluiranse as linguas cooficiais (actualmente só constan español e inglés e hai posibilidade de incluír outras linguas como: francés, alemán, portugués e italiano), traballaranse as opcións do rango de idade por debaixo dos 14 anos e incluirase nunha plataforma de aprendizaxe. Esta información irá actualizándose tan pronto como se produzan novas.

O PORTFOLIO acceso a documentos PEL de Infantil (de 3 a 7 anos) Guía didáctica PEL do alumno PEL de Primaria en galego (de 8 a 12 anos) Pasaporte Biografía Dossier PEL de Primaria en castelán (de 8 a 12 anos)

O PORTFOLIO acceso a documentos PEL de Secundaria en galego (de 12 a 18 anos) Pasaporte Dossier / Biografía Guía didáctica PEL de Secundaria en castelán (de 12 a 18 anos) PEL de Adultos (de 16 anos ou máis) Introducción Impresos

¿COMO SOLICITAR A PARTICIPACIÓN NO PROXECTO? O PORTFOLIO participación ¿COMO SOLICITAR A PARTICIPACIÓN NO PROXECTO? Para poder participar no Proxecto Portfolio ao longo do curso 2009/10, débese cubrir a seguinte solicitude (aínda que no centro xa teñan os documentos a traballar) asinada polo/a director/a do centro e co selo do mesmo. Seguidamente débese remitir por correo ordinario á dirección da Consellería: A/A Mariña García San León PROGRAMAS EUROPEOS Consellería de Educación e Ordenación Universitaria Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa Edificio Administrativo San Caetano, s/n 15781 Santiago de Compostela (A Coruña) O prazo de petición de documentos abrangue dende o 6 ata o 31 de outubro de 2008. En breve contactaremos co centro para resolver as posibles dúbidas que xurdan.

O PORTFOLIO participación REQUISITOS 1. Solicitar a participación no proxecto e realizar a petición de documentos PEL. 2. Deseñar unha actividade por trimestre e nivel non recollida nas guías do profesorado, segundo os modelos facilitados: - Actividade Portfolio de Infantil. - Actividade Portfolio de Primaria. - Actividade Portfolio de Secundaria. - Actividade Portfolio de Adultos. Estas actividades serán enviadas por e-mail nas seguintes datas: 1º trimestre na semana do 14 ao 18 de decembro. 2º trimestre na semana do 15 ao 19 de marzo. 3º trimestre na semana do 7 ao 11 de xuño. 3. Realizar unha pequena memoria ao remate do curso. O modelo a cubrir será enviado por correo electrónico á persoa coordinadora do Portfolio no centro. O prazo de entrega da mesma abranguerá dende o 17 de maio de 2010 ata o 11 de xuño de 2010.

O PORTFOLIO contacto Enderezo PROGRAMAS EUROPEOS Consellería de Educación e Ordenación Universitaria Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa Edificio Administrativo San Caetano, s/n. 15781 Santiago de Compostela (A Coruña) Teléfono 981 54 65 45 Fax 981 54 65 51 Páxina Web http://www.edu.xunta.es/ea/ (Programas Europeos - Portfolio)

ENDEREZOS ELECTRÓNICOS O PORTFOLIO asesoría na Consellería ENDEREZOS ELECTRÓNICOS Mariña García San León marina.garcia.san.leon@edu.xunta.es Carmen Sande Senande msande@edu.xunta.es

O PORTFOLIO enlaces de interese Páxina do Organismo Autónomo de Programas Educativos Europeos Consello de Europa Páxina da División de Política Lingüística Páxina de información sobre o Portfolio Centro de Linguas Modernas de Graz Blog “De Estranjis” Observatorio Atrium Linguarum (Enseñanza, aprendizaje y evaluación de lenguas y culturas – Portfolios)