Quadre Comandament Indicadors

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
La qualitat, garantia de millora.
Advertisements

COM OBTENIR LA MÀXIMA RENDIBILITAT D’UNA FIRA DEL SECTOR CULTURAL?
Programa REMI RESIDÈNCIA TORIBI DURAN Castelló D’Empúries (GIRONA)
Tema 4: L’inici del cicle comptable
MANUAL NOMINAPLUS.
Xarxa Productes de la terra
Títols oficials. Tramesa dels títols als centres. Circuit
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
Taula de continguts
Famílies Solidàries Trobada de Llars Don Bosco
ESecretaria CB Montpedrós
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
COMITÈ DE PRODUCTE ROLSAC
Logos de partners, ajustats a la dreta
La planificació estratègica al Campus de la
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
Creació d’un mapa personalitzat
La Unitat d’Hospitalització d’Aguts de la UIPA (VH - Sant Rafael) es fa càrrec de la hospitalització de salut mental de la Barcelona Nord Anteriorment.
Evolució dels mitjans digitals auditats en català
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Memòria de mig any LPOs Aina serra Laia ferré.
ANÀLISI DELS ESTATS FINANCERS DE L´EMPRESA
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
Avaluació de preparació Agile <nom de la solució>
Sistema de gestió SAP - SPA CETIC
Logos de partners, ajustats a la dreta
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
PERQUÈ NO ENS FOTIN EL TREN La Garriga, 14 de desembre de 2015
Quadre Comandament Indicadors
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Doctorat
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
Fidelització DELS NOSTRES PÚBLICS SOCIS AMICS POSSIBLES.
El dia del cribratge d’alcohol a Catalunya, una estratègia de sensibilització en el marc del programa Beveu Menys Autors: Díaz Álvarez, Estela; Segura.
PROGRAMA D’ACTUACIÓ MUNICIPAL I PRESSUPOST 2010
La Cigarreta Electrònica: Què en sabem?
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
Àrea d’Afers Acadèmics
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
Programa Centres Ecoambientals
“NO DEIXIS QUE ELS TEUS LLIBRES ES MORIN D’OI”
Informe anual reclamacions CSI
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
1a JORNADA D’EMPRENEDORIA I EMPRESA
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
ASSAMBLEA GENERAL ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES CURS 17/18
El que cal saber sobre l’estafa del FLA
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ Comissions Qualitat EUHT
Automodificació de matrícula
Introducció Al posicionament Web.
FEM SaluT 2018 UN PROJECTE DE PROMOCIÓ DE LA SaluT PER AL COL,LECTIU PROFESSIONAL DE L´HOSPITAL SANT RAFAEL.
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
Recurs educatiu Europa
Dr. Jordi Fàbrega Dr. Andreu Parareda.
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
DOSSIER DE PREMSA Resultats OPE 2010, projectes actuals i reptes de futur Manlleu, 6 de juliol de 2011 Per a més informació: Gabinet de Comunicació T.:
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
CRAI: Unitat de Recerca
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
Propostes de millora en el GIR
CAMPANYA DE CONSCIENCIACIÓ PER A LA RECOLLIDA DE RESIDUS D’APARELLS ELECTRÒNICS PROPOSTA PER ALS AMBAIXADORS DE LA CAMPANYA.
DA46: PROCÉS D’ADAPTACIÓ FINAL 01/01/2013 Subdirecció Màrqueting MUTUALISTES EN OPCIÓ ALTERNATIVA AL RETA.
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
Resultats dels compromisos de qualitat adquirits amb els usuaris de la UGAD Període (1r semestre)
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Transcripción de la presentación:

Quadre Comandament Indicadors Any 2017 3er Trimestre

Resultats i tendències a destacar 3er trimestre 2017 SOCIS L’increment de socis actius ha estat de 7.645 arribant als 92.140. La base total de socis manté la proporció de dones (71%) i Homes (29%) amb una edat promig de 50,6 anys. La penetració promig per 10.000 habitants es situa en el 17,3 i continua augmentant a la zona nord, Les 5 CCAA on tenim més penetració són Balears, Galícia, Cantabria, Astúries i Catalunya. La recaptació fins a 30 de setembre ha estat de 7.269.065 € amb un volum de rebuts domiciliats 426.829. El canal F2F segueix sent més del 90% (17.964) de les noves altes seguit per la conversió telefònica 4,3% (832 altes) i el web 2,5% (488 altes). Les campanyes d’augment de quota, recobrament, reactivacions, recuperacions conversió de SMS, conversió de leads, … segueixen actives. Però el ROI d’aquesta última esta disminuint força degut a l’elevat % de leads no útils.

Resultats i tendències a destacar 3er trimestre 2017 BAIXES Les baixes han arribat a les 7.789 amb una projecció del 12 % amb una lleugera tendència a augmentar. AMICS   Tenim més de 9.000 amics amb una proporció molt igualada entre homes i dones. Estem segmentant els grups d’Amics per fidelitzar-los, tenint en compte la freqüència del donatiu i/o el canal de captació. E. FIDELITZACIÓ I CAMPANYES Creació de nous materials per socis/amics: Implementació nova newsletter mensual Comunica Nous materials fidelització al llarg del cicle de vida del soci amb explotació del material audiovisual de la FIJC. Implementació i automatització d’11 models d’email d’agraïment per donatiu puntual. Es manté l'índex d’apertura d’emailings (27’22%) i de clics/open (15,00%). Hem desenvolupat 10 campanyes diferents d’email marketing en el 3T. Total d’enviaments al 3T: 281.742. L’acumulat, a data de 30 de setembre: 992.767. Sincronització del Mailchimp amb Episocis per tal de tenir depurada la base de dades. Desenvolupament Espai Socis i Amics a la pag web.

Resultats i tendències a destacar 3er trimestre 2017 ACTES BENÈFICS i BOTIGA ON LINE Hem recaptat un total de 260.045,73€ i es gestionen 426 actes A la plataforma migranodearena.org. hem cobrat 38.118,70€ i es gestionen actes Promig donació per acte: 1.616,26€ Benefici net de la botiga durant l’any 2017 35.050,38€ HERÈNCIES I LLEGATS   S’estan gestionant 16 herències i llegats dels quals s’ha liquidat un import total de 112.904,90 € durant aquests nou mesos del 2017.  Hem aturat la campanya de telemarketing dirigida a socis per informar sobre la possibilitat de col·laborar amb una herència o llegat solidari, per tal d’evitar respostes negatives degut al clima polític actual. La reprendrem al 2018.

Resultats i tendències a destacar 3er trimestre 2017 ALIANCES CORPORATIVES Segons previsió.  PATROCINADORS: rebuts ingressos corresponents a Mango, Würth, Roche, Allianz, Novartis. Pendents de rebre Celgene (20K) i Janssen  VARIABLES: destaca l’aportació de La Caixa pel tancament del Programa Punts Estrella (21k eur) i el cobrament dels SMS de Orange amb tots els retrassos (13k eur) PES: llleuger descens per dues baixes. Preparant Campanya Porta Freda tercer trimestre - ANULADA COMUNICACIÓ  Elaboració dossier de repercussió de la campanya #PonleFecha  Coordinació amb els investigadors per la preparació de notes de premsa pels dies de limfoma, leucèmia mieloide crònica i mieloma múltiple Finalització de campanya Rebufo (congelada pel futur), Giving Tuesday i calendari Nadal Finalització i producció del dossier IJC

Resultats i tendències a destacar 3er trimestre 2017 MARQUETING DIGITAL Revisió de la col·laboració amb Antevenio amb departament de socis per encarar tercer trimestre de 2017 (reunions amb nous proveïdors per decidir amb qui treballar) Increment de producció de posts per XXSS de cara als dies mundials del mes de setembre (limfoma, mieloma múltiple, LMC) PISOS D’ACOLLIDA Fins el 30 de setembre 2017 hem acollit a 28 famílies que han estat un total de 1.245 dies en els nostres pisos. Augmentant el % d’ocupació fins al gairebé 77% el millor d’aquests últims 6 anys.

Resultats i tendències a destacar 3er trimestre 2017 QUALITAT i FORMACIÓ Cumplimentació a la plataforma WMDA Share dels Standards pujada de documents del REDMO. Implantació canvis de la nova versió ISO 9001:2015 en el Sistema de Qualitat. Més de 600 hores de formació al personal. Validació la versió 3.5 del Business Intelligence pel càlcul d’indicadors i tasques de control intern (validació de factures). L. TIC Nous projectes d’automatització de tasques en EPISOSCIS. Millores de procés REDMO Émfasi i més dedicació a la formació de l’staff en la introducció de millores. Canvi proveïdor assessorament LOPD i revisió del nou reglament. TRANSPARENCIA i COMPLIANCE Presentació a tot el personal de Codi de Conducta.

SOCIS Any 2017 3er Trimestre

Definició Soci actiu: contacte amb una domiciliació regular oberta en el moment de la consulta (la data d’inici de la domiciliació marca la data quan comença a estar actiu).

Comunicació i Campanyes ALTES DE CAPTACIÓ 2017 Altes de contacte gen feb mar abr mai jun jul ago set Total % Actes benéfics 1 2 0,01% Captació Empreses 3 9 0,05% Comunicació i Campanyes 18 6 34 0,18% Donants MO i +60 Espontània 10 5 12 54 0,28% Face to Face 1285 689 1038 1730 2090 3268 3792 2306 1766 17.964 92,64% Telèfon 55 53 81 78 168 206 83 832 4,29% Web i Xarxes socials 72 74 71 33 35 92 43 41 27 488 2,52% Total general 1.422 828 1.199 1.840 2.210 3.546 4.055 2.438 1.854 19.392 El canal F2F segueix sent més del 90% (17.964) de les noves altes seguit per la conversió telefònica 4,3% (832 altes) i el web 2,5% (488 altes).

TIPUS ACCIÓ DE CAPTACIÓ

Edat mitjana: 50,6 anys

RECAPTACIÓ

Nº REBUTS DOMICILIATS

IMPORT ANUAL MÉS HABITUALS 3er trimestre 2017 IMPORT ANUAL MÉS HABITUALS Nº SOCIS PROJECCIÓ ANUAL 120,00 € 21.652 3.995.640,00 € 96,00 € 18.331 2.180.832,00 € 72,00 € 14.064 2.124.864,00 € 100,00 € 6.380 849.500,00 € 60,00 € 4.861 638.760,00 € 180,00 € 3.181 772.920,00 € 80,00 € 2.690 368.160,00 € 240,00 € 2.218 843.360,00 € 50,00 € 2.063 226.000,00 € 144,00 € 2.043 380.880,00 € IMPORTS ANUALS El nombre de socis del grup que dona 120 € anuals continua augmentant a bon ritme.

FIDELITAT socis WESSER Fidelitat Socis Wesser captats a (en €) Global Promig fidelitat a 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015   a 12/2016 1 any 85% 84% 79% 82% 83% 91% 87% 2 anys 76% 75% 71% 70% 80% 3 anys 69% 68% 77% 4 anys 64% 66% 63% 67% 5 anys 58% 61% 6 anys 54% 59% 57% 7 anys 56% 8 anys 50% 51% TonI

FIDELITAT socis WESSER Any Cost Captació Ingres Marge 2008 350.171,52 138.269,21 - 211.902,31 2009 1.447.248,88 867.011,22 - 580.237,66 2010 684.865,48 1.388.574,57 703.709,09 2011 1.201.210,00 1.827.718,75 626.508,75 2012 1.134.828,59 2.221.449,10 1.086.620,51 2013 2.117.647,16 3.141.507,01 1.023.859,85 2014 2.522.346,95 4.264.781,31 1.742.434,36 2015 2.243.294,07 6.164.515,04* 3.921.220,97 2016 2.484.164,85 € 6.100.533,89 € 3.616.369,04 € 2017 Abril 751.827,51 € 1.577.243,44 € *el 2015 hi ha 983.733,94 € de la campanya especial per a la posada en funcionament Campus GTiP. TonI

ROI’s Campanyes CAMPANYES Face to Face INCREMENTS SOCIS Les campanyes d’increments donen molt bons resultats A partir del 2018 iniciarem una nova campanya d’increments als 4 anys de l’alta de cada collita.

ROI’s Campanyes CAMPANYA F2F RECOBROS 1era devolució (si continúen d’alta als 6 mesos) CAMPANYA F2F RECUPERACIONS CAMPANYA F2F REACTIVACIONS

BAIXES Any 2017 3er Trimestre

2011 2012 2013 2014 2015 2016 3t 2017 Total baixes 3.868 6.863 7.028 9.219 8.605 8.425 7.789 RATI 14,3% 21,2% 17,3% 13,4% 11,3% 12% La projecció durant el 2017 esta augmentant lleugerament.

REGULARITZACIO DOMICILIACIONS MOTIUS 2011 2012 2013 2014 2015 2016 3t 2017 DECISIO FUNDACIO 2.547 4.104 3.608 4.589 4.033 4.407 4.164 DEFUNCIO 51 68 63 101 174 151 129 ECONOMIC 918 2.320 2.310 3.062 2.877 2.929 2.536 RECOBRAMENT 98 1 REGULARITZACIO DOMICILIACIONS 683 32 29 VOLUNTAT PROPIA 351 364 486 404 870 915 931 Total general 3.868 6.863 7.028 9.219 8.605 8.425 7.789 S’està valorant realitzar una campanya de Nadal per recuperar baixes.

AMICS Any 2017 3er Trimestre

Sense incloure les activitats del President En aquesta recaptació s’inclouen PF i PJ amb perfil AMIC (donatius puntuals), que NO tinguin la característica: Empresa Variable, Empresa Patrocinadora, Pla Empreses Sòcia o Acte benèfic Botiga on line Actes i concerts JC

SUBTIPUS ACCIÓ DE CAPTACIÓ Nº AMICS 3t 2017 Trucada o donatiu que arriba espontàniament a la FIJC 2752 PAGINA WEB FIJC 2187 GALA NOCHE ABIERTA 754 Trucada Datem als SMS SCL 2014 176 SETMANA CONTRA LA LEUCÈMIA 2014 139 SSETMANA CONTRA LA LEUCÈMIA 2016 127 FLORENCIA 99 124 Leads Antevenio LP Patrocinadores y Reto Fábrica 123 MALALTS I FAMILIARS 105 SCL 2016: SMS Imparables trucada Datem 96 ACTES O CONCERTS DIVERSOS 94 RECITAL IBEROSTAR 80 MONTJUIC 98 65 IV CARRERA DE LA MUJER - CHICLANA 64 Actes benèfics - SCL 2017 59 con 5 y sobre ruedas 57 SETMANA CONTRA LA LEUCÈMIA 2017 56 SETMANA CONTRA LA LEUCÈMIA 2013 49

2017 Edat promig: 45,8 anys Dones: 45,4 anys Homes: 46,5 anys Nomes coneixem l’edat del 29% dels nostres amics

Desconeixem la CCAA a la que pertanyen el 60% dels amics

FIDELITZACIÓ i CAMPANYES BBDD 3er Trimestre

ENVIAMENTS EMAIL INDICADOR 2011 2012 2013 2014 2015 2016 3T 2017 (acumulat) Total núm. enviaments online 55.579 373.350 1.046.456 976.717 626.272 1.442.988 992.767 ON LINE % OBERTS (promig) 24,47% 25,65% 22,82% 30,86% 26,56% 32,04% 27,22% LINKS CLIKATS (promig) 29,94% 25,13% 14,78% 11,70% 8,04% 14,21% 15,00% % RETORNATS (promig) 3,13% 1,24% 1,87% 1,48% 1,43% 2,62% 0,68% Cal destacar la reducció del percentatge d’emails retornats (hard bounces) gràcies a un major control de qualitat de la nostra base de dades i a la campanya contínua de correcció d’emails (a través de FEM). El % de baixes de les nostres comunicacions (unsubscribed) es manté molt baix: 0’09%. Durant el tercer trimestre de 2017 hem dut a terme un total de 10 campanyes d’email marketing (segons temàtica), entre les quals cal destacar l’estrena de la newsletter mensual Comunica.

Emailings destacats per apertura 3r trimestre 2017 Socis, amics i possibles: Mes d'enviament Nom campanya Destinatari Total enviaments % Oberts % Clics/opens % Retornats Agost Agraïment col·laboradors repte MGDA Estret Gibraltar Socis, amics i possibles que han col·laborat en el repte 185 56,76% 17,14% (vídeo Ruth Risueño) 1,62% Juliol Agraïment col·laboració econòmica "Ponle Fecha" (Gràcies per posar-li data) Socis, amics i possibles que han col·laborat 1.011 52,42% 1,89% 0,99% Agraïment participants SCL 2017 - Vídeo Resum Malalts i familiars participants SCL 2017 1.136 49,03% 60,14% (vídeo SCL) 0,53% Setembre Crea el teu propi acte benèfic Socis i amics (PF socis i amics a l'atzar) 340 37,06% 7,14% 0,29% Oferta productes botiga online a PJ PJ (totes) 821 26,55% 7,80% 2,68% Email agraïment/fidelització vídeo resum SCL 2017 - per a socis i amcis Socis i amics 2016-2017, PF i PJ (excepte Sira) 57.203 25,34% 16,38% 0,42% Email Memòria d'Activitats 2016. TEST A/B ASSUMPTE Socis, amics 2015-2017 i possibles fidels 56.376 24,32% 7,38% 0,52% Email Repte Creuament Estret de Gibraltar (a benefici de Leukos - Ruth Risueño) Socis, amics MiF i possibles fidels 10.511 23,97% 5,80% 0,30% Butlletí setembre 2017 Socis, amics i possibles 83.578 23,23% 11,82% 0,94% Newsletter mensual Comunica Socis, amics 2015-2017 i possibles fidels. PF i PJ (també les de Sira) 69.958 22,85% 11,24%

Emailings destacats per apertura 3r trimestre 2017 Socis, amics i possibles: Els correus electrònics d’agraïment per col·laboracions econòmiques són els que tenen un % més elevat d’apertura (mostra l’interès i implicació de les persones que col·laboren en una campanya o repte). Exemple: Apertura email agraïment repte MGDA Estret de Gibraltar: 56,76% Apertura email agraïment campanya “Posa-li Data”: 52,42% Apertura email agraïment participació SCL 2017: 49,03% (a més a més, en aquest cas els destinataris són Malalts i Familiars, públic més sensibilitzat). Els emails que presenten un índex més alt de clics són aquells que contenen vídeo. Així, per exemple: Agraïment participants SCL 2017 (vídeo resum): 60,14% (en aquest cas, els destinataris eren els protagonistes del vídeo  major interès). Agraïment col·laboradors repte MGDA Estret Gibraltar (vídeo Ruth Risueño): 17,14% Email agraïment/fidelització vídeo resum SCL 2017 - per a socis i amcis (vídeo resum SCL): 16,38% Destaquem l’estrena de la newsletter Comunica en el mes de setembre, amb un índex d’apertura i de clics notable: % apertura: 22,85% % clics/open: 11,24%

CONVERTITS A SOCIS EV00000908 / AC00000655 Conversió possibles Antevenio: NÚM POSSIBLES NÚMERO ENVIAMENTS CONVERTITS A SOCIS EV00000908 / AC00000655 % CONVERSIONS SUMA QUOTES ANUAL 2016 Enviament 22/11/2016 764 4 0,52% 356 € Enviament 23/12/2016 29 1T 2017 Enviament 4/01/2017 9 185 2,16% 720 € Enviament 16/01/2017 24 Enviament 1/02/2017 28 Enviament 20/02/2017 14 Enviament 13/03/2017 54 Enviament 22/03/2017 Enviament 27/03/2017 15 Enviament 31/03/2017 27 2T 2017 Enviament 11/04/2017 16 2173 5 0,23% 828 € Enviament 18/04/2017 Enviament 12/05/2017 472 Enviament 26/06/2017 1658 3T 2017 Enviament 04/07/2017 34 553  X X Enviament 11/07/2017 255 Enviament 24/07/2017 154 Enviament 04/09/2017 110

CAMPANYA INCREMENTS SOCIS NO Face to Face ROI’s Campanyes CAMPANYA INCREMENTS SOCIS NO Face to Face Separació per proveïdor: FEM o DATEM Finalitzada campanya d’increments no W de la collita 2014 amb bon resultats però un ROI inferior als darrers anys.

CAMPANYA CONVERSIO LEADS EN SOCIS ANTEVENIO ROI’s Campanyes CAMPANYA PONLE FECHA SCL 2017 Factura pendent de validació CAMPANYA CONVERSIO SOCIS on line ANTEVENIO

Han testat a favor nostre CAMPANYA HERÈNCIES A SOCIS CAMPANYA HERÈNCIES Fase campanya Data Inici Característica socis Comportament email Socis enviats Interessats % Interessats Han testat a favor nostre Volen més info % Volen més info Cost TOTAL FASE 1 oct-16 Amb email, entre 40 - 75 anys, els més antics fins a 2011 (inclòs) Sense distinció 5.439 2075 38,15% 4 1.464 26,92% 26.324,76 € FASE 2 nov-16 Sense email, entre 40 - 75 anys, els més antics fins a 2011 (inclòs) Sense email 2.048 770 37,60% 2 409 19,97% 9.912,32 € FASE 3 gen-17 Sense email, entre 40 - 70 anys, collita 2012 1.641 239 14,56% 474 28,88% 5.469,20 € FASE 4 mar-17 Amb email, entre 40 - 70 anys, collita 2012. Total: 2417 No han obert l'email 1.731 380 21,95% 485 28,02% 7.942,44 € Han obert l'email 652 179 27,45% 174 26,69% Han obert i clicat l'email 29 13,79% 8 27,59% 11.540 3.647 25,59% 6 3.014 49.648,72 € En aquest 3T, no hem continuat amb la campanya d’Herències. Es prevé reprendre-la el primer semestre del 2018 i focalitzar la campanya de telemarketing només en aquell target que obri o cliqui l’email (que ja demostri un cert interès).

CAMPANYA RECUPERACIÓ EMAILS ERRONIS CAMPANYA CORRECCIÓ EMAILS (HARDBOUNCES) Data enviament contactes Núm factura Contactes enviats Corregits FEM % corregits No localitzats No canvien email Cost amb IVA (només per corregits) Gener 2017 54 491 297 60,49% 163 31 682,80 € feb-17 320 62 287 70,17% 103 19 703,49 € mar-17 347 Abril - Juny 637 104 79 75,96% 21 4 181,62 € Juliol 681 339 263 77,58% 66 10 604,64 € Octubre   252 1595 926 58,06% 353 64 1.386,29 € Aquesta campanya continua funcionant molt bé i ens ajuda a sanejar la nostra base de dades. Dels contactes localitzats, el 93’5% ens confirma haver canviat de correu electrònic. A més, aquest 3T s’ha aconseguit automatitzar el circuit d’extracció de hardbounces de Mailchimp i enviament a FEM (campanya de correcció d’emails) gràcies a la sincronització de Mailchimp i la base de dades.

CAMPANYA OBTENCIÓ NIF SOCIS I AMICS CAMPANYA NIFs Data Emails enviats SMS enviats DNIs introduïts a Epi (rebuts per Whatsapp) DNIs introduïts a Epi (rebuts per email) TOTAL DNIs introduïts a Episocis Registre gestionats incomplerts Cost (IVA inclòs) Desembre 2016 48.948 400 441 841   0,00 € Gener i febrer 2017 1.483 1.605 3.088 132 8.579,58 € Març 2017 - 38 4 120,76 € abr-17 21.076 259 429 688 55 2.429,44 € Maig 99 353 452 29 1.409,41 € Juny 45 40 85 6 265,84 € Juliol 7 21,18 € Agost 8 24,20 € Setembre falta corroboració FEM 70.024 2.286 2.921 5.207 226 12.850,41€ El mes d’abril vam rellençar aquesta campanya amb l’enviament d’un SMS (que redirigia a una pàgina web amb informació més detallada) per demanar el DNI escanejat a socis i amics. En total, a finals del 3T, hem aconseguit incorporar a Episocis 5.207 NIFs. Data prevista per reprendre la campanya de demanda de NIF: primer semestre 2018.

CAMPANYA CAPTACIÓ I CONVERSIÓ SMS

Destaca el SMS de 1,2€ de juny, juliol i agost (campanya “Ponle Fecha”).

CAMPANYA GENÉRICA DE CONVERSIO SMS EN SOCIS DURANT LA RESTA DE L’ANY ROI’s Campanyes

CAMPANYES DE CONVERSIO SMS EN SOCIS DURANT LA SETMANA CONTRA LA LEUCEMIA ROI’s Campanyes

Actes Benèfics i Botiga on line Any 2017 3r Trimestre

L’acumulat d’aquests 9 mesos de 2017 gairebé és la totalitat del que es va aconseguir al 2016. PROMÏG per ACTE 1.616,26 €

BENEFICIS NETS: 35.050,38 € Valor mig de la compra: 138,26 € EVOLUCIÓ VENDES 2017 (BRUTS I NETS) BENEFICIS NETS: 35.050,38 € Valor mig de la compra: 138,26 € Visites: 288.146 visites Rati de conversió a client efectiu: 0’14% Perfil comprador: - dona 25/34 anys Nº productes venduts: 25.087 unitats

HERÈNCIES Any 2017 3er Trimestre

S’estan gestionant 16 herències i llegats dels quals s’ha liquidat un import total de 112.904,90 € durant aquests nou mesos del 2017.  Hem aturat la campanya de telemarketing dirigida a socis per informar sobre la possibilitat de col·laborar amb una herència o llegat solidari, per tal d’evitar respostes negatives degut al clima polític actual. La reprendrem al 2018. 53

ALIANCES CORPORATIVES Any 2017 3er Trimestre

· INGRESSOS TOTALS ALIANCES CORPORATIVES: a tercer trimestre ingresos clarament superiors vs. any anterior (+64% global). · PATROCINADORS: encara falta rebre aportació de Janssen (84.700€) i de Celgene (24.200€) · VARIABLES: destaca l’aportació de La Caixa pel tancament del Programa Punts Estrella (21k eur) · PES: *risc per no poder dur a terme de moment la campanya porta freda. 3 noves altes al llarg de l’any i 3 baixes.

ACORDS: 16 PENDENTS DE DEFINIR: 7 DECLINADES: 7

EVOLUCIÓ INGRESSOS DIRECTES ALIANCES CORPORATIVES (Tancament 2016) · 2017 objectiu de mantener ingresos i esforç en mantenir ingresos tot i caiguda Bonpreu. Aconseguir un nou patrocinador de campanya.

PLA EMPRESES SÒCIES PATROCINADORS VARIABLES

Comunicació i E-Marketing Any 2017 3er Trimestre

6 protagonistes 123 mencions 72 tema REDMO 7 tema recerca 50 altres – Fundació 44 notícies protagonistas 445 mencions 306 tema REDMO 63 tema recerca 120 altres – Fundació

Visites que provenen de l'Estat espanyol 1.466.789 499.601 314.578 PROCÈS INDICADOR 2016 1 TRIMESTRE2017 2º TRIMESTRE2017 3º TRIMESTRE2017 WEB Visites 2.241.731 700.340 512.518 457.160 Visites que provenen de l'Estat espanyol 1.466.789 499.601 314.578 248.380 % Visites que provenen de l'Estat espanyol 65,43% 71,34% 61,38% 54,33% Visites que provenen d'altres ubicacions 774.942 200.739 197.940 208.780 % Visites que provenen d'altres ubicacions 34,57% 28,66% 38,62% 45,67% Usuaris 1.736.017 558.907 403.586 365.621 Pàgines vistes 4.348.536 1.318.000 973.045 844.616 Promig de temps 0:01:50 0:01:47 0:01:46 0:01:41 % rebot (visiten una pàgina i marxen) 74,6% 74,3% 74,05% 75,78% % visites noves 76,8% 77,1% 75,50% 77,11% Visites que venen dels cercadors 1.477.474 499.228 369.862 324.456 % visites que venen dels cercadors 65,91% 71,28% 72,17% 70,97% Visites de tràfic directe 345.656 91.705 78.469 72.204 % Visites de tràfic directe 15,42% 13,09% 15,31% 15,79% Visites que venen de xarxes socials 186.886 42.787 31.590 37.758 % Visites que venen de xarxes socials 8,34% 6,11% 6,16% 8,26% Visites que venen d'altres webs (Referral) 152.313 47.224 17.931 14.729 % Visites que venen d'altres webs (Referral) 6,79% 6,75% 3,50% 3,22% Visites que venen d'Adwords (Paid search + display) 77.930 18.710 14.549 7.952 % Visites que venen d'Adwords (Paid search + display) 3,47% 2,68% 2,83% 1,74% Visites que venen d'emailing 377 36 27 37 % Visites que venen d'emailing 0,02% 0,01% % Visites fetes des de ordinadors 31,43% 27,69% 26,75% % Visites fetes des de dispositius mòbils 62,44% 66,79% 63,44% 68,59%

FACEBOOK INDICADOR 2016 1 TRIMESTRE 2017 2º TRIMESTRE 3º TRIMESTRE PROCÈS INDICADOR 2016 1 TRIMESTRE 2017 2º TRIMESTRE 3º TRIMESTRE FACEBOOK "Likes" 187.350 201.875 214.301 215.981 Alcance total (media) 650.022 1.011.412 835.095 230.011 Personas hablando de la página (media) 66.633 101.572 77.323 28.337 Publicaciones 775 162 296 145

*Personas que están hablando de la página: El número de personas que han generado una historia, es decir, han hecho click en Me gusta, han comentado o han compartido la publicación.

Alcance: El número de personas que ven tu publicación *Alcance: El número de personas que ven tu publicación. Puede ser gente que lo ha visto en su sección de noticias, en nuestra página (sean fans o no) o porque un amigo suyo ha hecho click en Me gusta, ha comentado o ha compartido tu publicación (tráfico viral).

INDICADOR 2016 1 TRIMESTRE2017 2º TRIMESTRE2017 3º TRIMESTRE2017 9.110 PROCÈS INDICADOR 2016 1 TRIMESTRE2017 2º TRIMESTRE2017 3º TRIMESTRE2017 TWITTER Nº Seguidores 9.110 9.592 9.883 10.207 INSTAGRAM 3.800 4.693 6.694 7.389

PISOS D’ACOLLIDA Any 2017 3er Trimestre

Fins al 30 de setembre 2017 hem acollit a 28 famílies que han estat un total de 1.245 dies en els nostres pisos. Augmentant el % d’ocupació fins al gairebé 77% el millor d’aquests últims 6 anys.

QUALITAT Any 2017 3er Trimestre

Pla Estratègic PROJECTES FIJC Implantació del BUSINESS INTELLIGENT Millores Programa EPISOCIS Validació FACTURES proveïdors Definició i seguiment INDICADORS Seguiment ERP Pla de Formació: Accions Internes i Externes Equip Marketing / Campanyes ROI’s Campanyes Internacionalització Control Documental Noves vies captació de fons

Acreditació Internacional WMDA PROJECTES REDMO Acreditació Internacional WMDA Manteniment Autorització Establiment de Teixits Control Documentació Informes de Qualitat Auditories Internes KPI’s

NORMA UNE-EN-ISO 9001:2018 ACTIVITATS % REALITZACIÓ Definició del Mapa de Procesos 100% Definició del Pla Estratègic Quadre comandament indicadors Adaptació a la nova versió de la norma e integració del sistema de gestió de qualitat del REDMO Documents principals Procediments Generals Impresos i registres 25% Organigrama i definicions de llocs de treball Implantació del sistema de gestió de la qualitat 60% Formació Interna Auditoria Interna Pendent data Elecció organisme certificador - Auditoria Externa Solució de les possibles no conformitats Lliurament del certificat ISO 9001 Revisió anual Tercer any: renovació de la certificació

NORMA UNE-EN-ISO 9001:2015

FORMACIO Any 2017 3er Trimestre

 TIC Any 2017 3er Trimestre

PROJECTES EN DESENVOLUPAMENT % REALITZACIÓ EPIDONOR. Codificació GRID de donants i cordons 75% EMDIS. Codificació GRID de donants i cordons EMDIS. Desenvolupament nova plataforma  99% EPIDONOR. Fitxa pacients estatals EPIDONOR. Enviament fitxers a BMDW. Canvi format XML  85% EPISOCIS. Espai privat del soci a la WEB  95% EPIDONOR. Acreditació WMDA. Documentació TIC EPISOCIS. Normalització de dades online 70% EPIDONOR. Migració EPICDP WEB EPIDONOR. Web professional 45% 0% EPISOCIS. Migració EPISOCIS WEB

PROJECTES EN DESENVOLUPAMENT % REALITZACIÓ Gestió de les factures rebudes i emeses (ERP) 0% EPISOCIS. Publicar importació fitxers proveïdors 85% EPISOCIS. Importació norma Q43 ampliat  EPISOCIS. Tractar correus "unsubscribed" enviats per EPISOCIS 95% EPIDONOR. Control  de pagam,ents a proveïdors 75% EPIDONOR. EMDIS IP13  40% Auditoria LOPD Altres activitats OBJECTIU Minimitzar  temps  resolució  incidències informàtiques INFERIOR A 24 H

 TRANSPARENCIA I BON GOVERN Any 2017 3r Trimestre

Implantació del Programa de COMPLIANCE Seguiment de la Llei PREVENCIO BLANQUEIG ISO 9001:2015 Pla de Contingencia MAPA DE RISCOS PENALS Codi Conducta i Bon Govern