Visió estratègica de la UPC

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Projecte Agrega. Què és el Projecte Agrega? El projecte Agrega és un projecte dirigit als membres de la comunitat educativa El projecte Agrega és un projecte.
Advertisements

© Universitat de Girona LA GESTIÓ DE LA QUALITAT A LES EMPRESES DE CATALUNYA Resultats d’un estudi empíric Juny 2002 Univers d’aproximadament 4500 certificats.
El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
ORGANITZACIÓ I FUNCIONS DE LA COMISSIÓ CENTRAL DE SUBMINISTRAMENTS
EL SISTEMA CATALÀ DE SERVEIS SOCIALS (SCSS)
Barcelona en xarxa.
Oficina Tècnica de la Transparència i LOPD Diputació de Lleida
Avantatges competitives
Programa de Transició Escola Treball
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
PROJECTE XARXA EMPRESES INCLUSIVES DEL GARRAF
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
Antecedents (el context) Centre IATIC
L’eina de tramitació electrònica pels ens locals
Consultoria Cultura 2017 Març 2017 Wifi:.
Novetats en l’accés a la universitat
(Avinguda Pearson, nº 21, Barcelona)
POLÍTIQUES DE COORDINACIÓ DE CENTRES COMERCIALS URBANS
Protocol de canvi de nom legal a canvi de nom sentit
Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi: 1.
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
Autor: Samuel Lozano Alcodori
Servei de Desenvolupament Organitzatiu
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Jornada de portes obertes
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
Jornada Consell Comarcal del Maresme:
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
5 SERVEI PER LA SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ PROJECTES ENDEGATS
La Cigarreta Electrònica: Què en sabem?
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
Presentació Cadena de Valor
2014 Seu electrònica.
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
SESSIÓ OBERTURA (KICK-OFF)
1a JORNADA D’EMPRENEDORIA I EMPRESA
Model de Gestió Assistencial. Innovació i Integració.
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
Badalona, 1 de desembre de 2005
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Projecte d’Itineraris Formatius
Departamento de Pedagogia Aplicada
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
CRAI: Unitat de Serveis a Usuaris
PROVES ACCÉS UNIVERSITAT (PAU) PREINSCRIPCIÓ UNIVERSITÀRIA 2019
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
Presentació del servei e-TRAM
EL PLAN DE GESTIÓN DE RECURSOS HUMANOS
Xarxa de Dones Directives i Professionals del Tercer Sector
Presentació de resultats
Àrea d’Atenció a les Persones
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de: - Servei de Gestió de la Recerca, de la Oficina de Projectes Internacionals de Recerca,
El Pla de formació del centre
compra pública ambientalment correcta Sabadell, 3 d’octubre 2001
PROGRAMA BECA PER L’OCUPACIÓ
El departament de Recursos Humans
SI SI SI SI Full 2 1A. Informació / coordinació amb les Institucions
III Jornada de transport sanitari
Pla de prevenció i de lluita contra el frau fiscal
Transcripción de la presentación:

Visió estratègica de la UPC II Jornada d’e-administració Visió estratègica de la UPC Josep Casanovas Vicerector de Política Universitària 19 | 05 | 2011

Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis Full de ruta 2007-2011 Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x

Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis Full de ruta 2007-2011 Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x

Punt de partida UPC10 Pla de govern 2006-2010 Llei 11/2007 de 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als Serveis Públics. UPC14 Pla de govern 2010-2014

Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis Full de ruta 2007-2011 Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x

Compromís de la UPC Modernització de l’administració introduint el document electrònic, la signatura digital i la interoperabilitat entre administracions. Valorització de la forma de treballar i del lloc de treball.

Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis Full de ruta 2007-2011 Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x

Objectius i beneficis Simplificació de processos Agilitació de la tramitació Traçabilitat Transparència Interoperabilitat entre administracions

Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis Full de ruta 2007-2011 Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x

Full de ruta 2007-2011 2007 - 2008, definició del projecte e-administració de la UPC 2008 - 2009, Identitat digital: el carnet i el certificat UPC 2009-2010, les bases normatives i tecnològiques del projecte e-administració 2010-2011, els primers processos i serveis e-administrats

Full de ruta 2007-2011 El carnet UPC i el certificat digital 2.800 PDI, 1.600 PAS i 32.00 estudiants 9.000 certificats digitals Seu electrònica 7.000 visites

Full de ruta 2007-2011 Registre Telemàtic Perfil del contractant Complements de gestió Beques d’aprenentatge Renúncia del pla de pensions Triennis generats a la UPC Llicències sabàtiques Pla de mobilitat del PDI 6 tràmits Perfil del contractant 3 procediments oberts 11 procediments negociats sense publicitat

Full de ruta 2007-2011 Votacions electròniques Tràmit de nomenament de càrrecs Director/a – Degà/na de centre, departament i institut Equips directius de centres, departaments i instituts

Full de ruta 2007-2011 Factura electrònica 14 factures electròniques rebudes Signatura d’actes curriculars 50 PDI 50 PAS 400 document/any

Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis Full de ruta 2007-2011 Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x

Col·laboració interuniversitària L’any 2009 es va constituir la comissió de l’e-administració de l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP) Impulsar el desenvolupament de l’administració electrònica a les universitats. Foro de debat Desenvolupament de projectes comuns: vot electrònic, registre, formació... Lobby per negociar amb proveïdors

Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis Full de ruta 2007-2011 Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x

Projectes 2011 Àmbit acadèmic Actes curriculars - 50PDI - 50 PAS - 400 doc/any Signatura d’informes d’avaluació - 1.850 PDI - 50 PAS - 5000 doc/any Certificats i faigs constar - 13.000 doc/any - Tot l’estudiantat Lliurament de projectes de final de carrera - 17 centres - 4.000 doc/any Sol·licitud de beques d'aprenentatge - 800 doc/any - Tot l’estudiantat

Projectes 2011 Àmbit econòmic Factura electrònica - 200 factures Signatura d’ordres de pagament - 121.000 doc/any

Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis Full de ruta 2007-2011 Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x

L’e-administració 201x En què ens ajuda l’administració electrònica? Aporta eficiència a la nostra feina. Acosta l’administració a les persones Facilita el treball en equip i la coordinació de persones. El teletreball és part de l’e-administració. Agilitza la cooperació amb altres administracions mitjançant la interoperabilitat.

L’e-administració 201x Quines són les següents passes? Consolidar l’e-administració dels processos relacionats amb gestió acadèmica i la gestió econòmica fins arribar al paper 0. Elaborar el catàleg de prestacions UPC i valorar-lo en funció de l’impacte i millores que suposa per l’organització l’e-adminisració. Treballar la gestió del canvi per tal d’explicar els avantatges que suposa per la universitat l’administració

Gràcies per la vostra atenció II Jornada d’e-administració Gràcies per la vostra atenció Josep Casanovas Vicerector de Política Universitària 19 | 05 | 2011