Visió estratègica de la UPC II Jornada d’e-administració Visió estratègica de la UPC Josep Casanovas Vicerector de Política Universitària 19 | 05 | 2011
Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis Full de ruta 2007-2011 Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x
Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis Full de ruta 2007-2011 Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x
Punt de partida UPC10 Pla de govern 2006-2010 Llei 11/2007 de 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als Serveis Públics. UPC14 Pla de govern 2010-2014
Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis Full de ruta 2007-2011 Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x
Compromís de la UPC Modernització de l’administració introduint el document electrònic, la signatura digital i la interoperabilitat entre administracions. Valorització de la forma de treballar i del lloc de treball.
Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis Full de ruta 2007-2011 Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x
Objectius i beneficis Simplificació de processos Agilitació de la tramitació Traçabilitat Transparència Interoperabilitat entre administracions
Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis Full de ruta 2007-2011 Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x
Full de ruta 2007-2011 2007 - 2008, definició del projecte e-administració de la UPC 2008 - 2009, Identitat digital: el carnet i el certificat UPC 2009-2010, les bases normatives i tecnològiques del projecte e-administració 2010-2011, els primers processos i serveis e-administrats
Full de ruta 2007-2011 El carnet UPC i el certificat digital 2.800 PDI, 1.600 PAS i 32.00 estudiants 9.000 certificats digitals Seu electrònica 7.000 visites
Full de ruta 2007-2011 Registre Telemàtic Perfil del contractant Complements de gestió Beques d’aprenentatge Renúncia del pla de pensions Triennis generats a la UPC Llicències sabàtiques Pla de mobilitat del PDI 6 tràmits Perfil del contractant 3 procediments oberts 11 procediments negociats sense publicitat
Full de ruta 2007-2011 Votacions electròniques Tràmit de nomenament de càrrecs Director/a – Degà/na de centre, departament i institut Equips directius de centres, departaments i instituts
Full de ruta 2007-2011 Factura electrònica 14 factures electròniques rebudes Signatura d’actes curriculars 50 PDI 50 PAS 400 document/any
Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis Full de ruta 2007-2011 Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x
Col·laboració interuniversitària L’any 2009 es va constituir la comissió de l’e-administració de l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP) Impulsar el desenvolupament de l’administració electrònica a les universitats. Foro de debat Desenvolupament de projectes comuns: vot electrònic, registre, formació... Lobby per negociar amb proveïdors
Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis Full de ruta 2007-2011 Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x
Projectes 2011 Àmbit acadèmic Actes curriculars - 50PDI - 50 PAS - 400 doc/any Signatura d’informes d’avaluació - 1.850 PDI - 50 PAS - 5000 doc/any Certificats i faigs constar - 13.000 doc/any - Tot l’estudiantat Lliurament de projectes de final de carrera - 17 centres - 4.000 doc/any Sol·licitud de beques d'aprenentatge - 800 doc/any - Tot l’estudiantat
Projectes 2011 Àmbit econòmic Factura electrònica - 200 factures Signatura d’ordres de pagament - 121.000 doc/any
Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis Full de ruta 2007-2011 Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x
L’e-administració 201x En què ens ajuda l’administració electrònica? Aporta eficiència a la nostra feina. Acosta l’administració a les persones Facilita el treball en equip i la coordinació de persones. El teletreball és part de l’e-administració. Agilitza la cooperació amb altres administracions mitjançant la interoperabilitat.
L’e-administració 201x Quines són les següents passes? Consolidar l’e-administració dels processos relacionats amb gestió acadèmica i la gestió econòmica fins arribar al paper 0. Elaborar el catàleg de prestacions UPC i valorar-lo en funció de l’impacte i millores que suposa per l’organització l’e-adminisració. Treballar la gestió del canvi per tal d’explicar els avantatges que suposa per la universitat l’administració
Gràcies per la vostra atenció II Jornada d’e-administració Gràcies per la vostra atenció Josep Casanovas Vicerector de Política Universitària 19 | 05 | 2011