REUNIÓ DE PARES 2n ESO curs La Salle Cassà

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
AUTOGESTIÓ I INNOVACIÓ EN L’AULA OBERTA
Advertisements

6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
MONTPELLIER STAGE LINGUISTIQUE.
REUNIÓ PARES 4t ESO Curs La Salle Cassà
1. Modulació MATÈRIA Hores setmanals Llengua catalana i literatura 3
BENVINGUTS 6é de Primària
Reunió informativa d’inici de 2n ESO
Reunió informativa d’inici de 3r ESO
BENVINGUTS I BENVINGUDES
Una experiència a sisè de Primària
INS PERE BORRELL REUNIÓ MARES I PARES DE 1r ESO
REUNIÓ INFORMATIVA.
Concurs literari i d’instagram 2018
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
JORNADA DE PORTES OBERTES Curs
Vilafranca del Penedès
Antecedents (el context) Centre IATIC
BENVINGUTS A ESQUIROLS!
INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES. 2n de BATX. Curs
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
REUNIÓ DE PARES 3r de Primària
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
BENVINGUTS 6é A de Primària
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
S.xx Els trotatemps CURS
UVic i Rosa Sensat Maig de 2013
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
IES CAN PUIG CURS
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
REUNIÓ DE PARES 1r ESO curs La Salle Cassà
BIENVINGUTS 5é B de Primària
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
19 de Setembre del 2018, Escola Marinada, El Masnou
OBJECTIUS TALLER Saber d’on partim (PRIMÀRIA) i cap a on anem (SECUNDÀRIA) Descobrir els principals CANVIS que es produeixen. Saber què implica el canvi.
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Seminari d’Educació Especial
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
4t C- Laura Madrià (subs. Toñi Ramírez)
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
Presentació de 1r d’ESO Curs
3r de Primària Escola Pau Casals Sabadell
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
ASSAMBLEA GENERAL ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES CURS 17/18
REUNIÓ D´AULA P4 CURS
Inici del curs setembre de 2018
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
Coneixements i idees previs
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
Acollida ESO Curs 201 _-201 _ BENVINGUTS curs ESO Grup
IES CAN PUIG CURS
BENVINGUTS A FORMIGUES!
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
2n de primària Curs Escola La Serreta.
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
ESCOLA ELS QUATRE VENTS Sant Jaume dels Domenys ETAPA: PRIMÀRIA Els nens i nenes de 5è CICLE SUPERIOR.
REUNIÓ DE MARES i PARES ESO CURS: – 10 1
P-5 Curs
Qui som? El Dr. Jordi Julvez, investigador principal del projecte, treballa al Centre de Recerca en Epidemiologia Ambiental (CREAL, ubicat.
Reunió de famílies 6è EP L’Educació Secundària Obligatòria
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
BENVINGUTS !!!!.
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
REUNIÓ MARES I PARES OCTUBRE r de Batxillerat
Transcripción de la presentación:

REUNIÓ DE PARES 2n ESO curs 2013-14 La Salle Cassà 26 de setembre del 2013

2n ESO

Cotutores: Vanessa Picas, Lídia Jiménez 2n ESO “A” Montserrat Oliveras TUTORS Cotutores: Vanessa Picas, Lídia Jiménez 2n ESO “A” Montserrat Oliveras 2n ESO “B” Raül López

GRUP TUTORIA moliveras@lasalle.cat Divendres 10:00h rlopez@lasalle.cat GRUP A Professor/a: MONTSERRAT OLIVERAS GRUP B Professor/a: RAÜL LÓPEZ GRUP Professor/a: VANESSA / LÍDIA Albert Abras Anna Li Albertí Lucia Arias Laura Bernà Laia Casadevall Pol Dalmau Kadi Diallo Fiorella Gal.lo Maria Alba Garcia Jordina Malagón Abril Martí Toni Pacheco Marc Reixach Aina Ribalta Eloi Rocamora Jonathan Teixeira Paula Viejo Albert Solench   moliveras@lasalle.cat Divendres 10:00h Alexia Anguera Adriana Calvet Albert Cañigueral Chantal Cañigueral Laura Cullell Laia Estalrich Isaac Fontao Eloy Iglesias Hristina Ivanova Marc Massachs Núria Massaneda Miquel Moragas Eduard Palancar Marçal Pérez Núria Rebugent Cristina Rubirola Marc Ruiz Eduard Vert Wenchang Xiang rlopez@lasalle.cat Divendres 10:00 h Gerard Albertí Joan Castañé Anna Carbó Pau Collell Arnau Comas Laura Davesa Roger Delemus Jordi Domingo Loli Fajardo Abril Lecina Luna Limo Anna Miralles Gemma Miralles Eloi Ribas José Carlos Rojas Mar Sánchez Neus Serra Albert Vila Àlex Zimmermann vpicas@lasalle.cat Divendres 12:15h ljimenez@lasalle.cat

HORARI D’ENTREVISTES Montserrat Oliveras: Divendres 10:00h Raül López: Divendres 10:00h V. Picas / L. Jiménez: Divendres 12:15h

PROFESSORAT NAT: Montse Oliveras SOC: Quim Ortiz TEC: Dharma Pinós REL: Vanessa Picas Lídia Jiménez EVP: Dharma Pinós ED. FÍS: Eva Torrelles FAIG: Equip Docent H C: Gmà Albí Gómez Ana Fernández Núria Duran CAT: Gmà Albí Gómez Raül López Gmà Joan Casas CAS: Raül López ANG: Sandra Sellabona Joan R. Saavedra MAT: Montse Oliveras Ester Triadú Xevi Miralles TUT: Montse Oliveras

Pati - Pati - Pati - Pati - Pati HORARI 2n A   DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES 9.00 a 10.00 FAIG E.V.P. CASTELLÀ NATURALS RELIGIÓ 10.00 a 11.00 SOCIALS ANGLÈS 11.00 a 11.15 Pati - Pati - Pati - Pati - Pati 11.15 a 12.15 MATEMÀTIQUES CATALÀ ED.FÍSICA 12.15 a 13.15 De 14.30 a 15.20 TECNOLOGIA 15.00 a 16.00 H.C. 16.00 a 17.00 TUTORIA De 16.10 a 17.00

Pati - Pati - Pati - Pati - Pati HORARI 2n B   DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES 9.00 a 10.00 FAIG SOCIALS ED. FÍSICA CASTELLÀ NATURALS 10.00 a 11.00 TECNOLOGIA ED. VISUAL I PLÀSTICA 11.00 a 11.15 Pati - Pati - Pati - Pati - Pati 11.15 a 12.15 MATEMÀTIQUES CATALÀ RELIGIÓ 12.15 a 13.15 De 14.30 a 15.20 ANGLÈS 15.00 a 16.00 H.C.2 16.00 a 17.00 TUTORIA De 16.10 a 17.00

LEMA CURS SOM HARMONIA DE COLORS

PER REFLEXIONAR El valor de la convivència El valor de la igualtat Els colors: Groc-Vitalitat, Vermell-Passió, Blau- Serenitat, Taronja-Calidesa, Intensitat, Lluminositat, Morat-Intimitat, Essencial, Profund i Verd-Naturalesa, Tranquil·litat...

PER REFLEXIONAR Presa de decisions coherents Responsabilitat Treball personal Participació en la vida escolar Desenvolupament d’hàbits d’ordre i puntualitat

OBJECTIUS TUTORS I COTUTORES: Ajudar a l’aprenentatge de l’alumne. Acompanyar i fer el seguiment de la seva formació personal. Afavorir la bona relació i convivència. Relació escola i família. PARES: Ajudar a l’aprenentatge del vostre/a fill/a. Relació família escola.

CALENDARI 1r trimestre: 26-IX-13, DJ – Reunió de pares 1-X-13, DM – Proves psicopedagògiques 12-X-13, DG – Diada del Pedal 31-X-13, DJ – Castanyada 1-XI-13, DV – Festa de Tots Sants 4-XII-13, DC – Sessió 1a avaluació 5-XII-13, DJ – Fi 1a avaluació 6-XII-13, DV – Festa Constitució

2n trimestre: 9 a 13-XII-14, DL a DV – Campanya del Quilo. Assaig Pastorets (tardes) 14 i 15-XII-14, DS i DG – 37a edició d’Els Pastorets 20-XII-14, DV – Fi classes 1r trimestre (migdia) 8-I-14, DC – Inici classes (tornada vacances Nadal) 27 a 31-1-14 – Controls recuperacions cursos pendents 30-I-14, DJ – Diada de la Pau 3-II-14, DL – Dia festiu de lliure elecció 4-II-14, DM – Inici esmorzars solidaris (tots els dimarts i dijous de febrer) 28-II-14, DV – Excursió 3-III-14, DL – Dia festiu de lliure elecció 5-III-14, DC – Dimecres de cendra III-14, DG – Jornada Portes Obertes 12-III-14, DC – Sessió 2a avaluació 14-III-14, DV – Fi 2a avaluació 19-III-14, DG – 133è aniversari de l’escola 21-III-14, DV – Diada de l’Esport i Fi classes 2n trimestre

2n trimestre Durant la setmana del 27 al 31 de gener hi haurà les recuperacions de les assignatures pendents d’altres cursos. Al llarg del curs l’alumne pot anar recuperant els trimestres que no els tingui assolits. Consultar els criteris d’avaluació de cada assignatura .

3r trimestre: 24-III-14, DL – Inici classes 14 al 21- IV-14, DL – Setmana Santa 22 i 23 -IV-14, DM i DC – Jornades culturals. Festes La Salle 1-V-14, DJ - Festa del Treball 2-V-14, DV – Dia festiu de lliure elecció 10-V-14, DV – Pujada a peu a Montserrat 12 al 16-V-14, DL a DV – Setmana PROIDE 16-V-14, DV – Sopar Solidari 4-VI-14, DC- Sessió 3ª avaluació 6-VI-14, DV – Sopar de Germanor (amb famílies) 16 i 17-VI-14, DL i DM – Festa Major de Cassà 18 al 20-VI-14, DC a DV – Horari intensiu (classes només els matins) 19-VI-14, DJ – Festa dels Finalistes 20-VI-14, DV – Festival de la cançó i final de curs  

3r trimestre: Exàmens de Recuperació Setembre: 1 i 2-IX-13, DL i DM – Exàmens de recuperació del curs 13-14   Els dijous, durant tot el curs i setmana sí setmana no, hi ha la Pregària de Taizé a la capella del col·legi, de 2/4 i 5 de 9 h a 3/4 i 5 de 9 h.

GUIA DE LES FAMÍLIES http://cassa.lasalle.cat/ CARÀCTER PROPI DE L’ESCOLA LA SALLE OBJECTIUS DE CURS MATÈRIES AVALUACIÓ PLA D’ACCIÓ TUTORIAL NORMATIVA CARPETA PRESENTACIÓ DE TREBALLS NORMATIVA GENERAL INFRAESTRUCTURES I RECURSOS EQUIP DOCENT HORARI I CALENDARI SORTIDES I CELEBRACIONS INFORMACIONS GENERALS I ALTRES

FAIG -TREBALL COOPERATIU 1 sessió de 4 hores de FAIG setmanals (Dilluns) Mètode IDEAR: IDENTIFICAR DEFINIR EXAMINAR ACTURAR RESULTATS Cada una de les parts té unes tècniques a desenvolupar per tal d’arribar a un objectiu tot treballant cooperativament.

RECURSOS TECNOLÒGICS Tenir cura del portàtil, és personal (cal posar el nom). Seguir la normativa donada per l’escola per fer-ne un bon ús. Recordar que cal posar a carregar la bateria quan s’arribi a casa. Tenir cura de la pissarra digital, és de tots i cal fer-ne un bon ús i evitar malmetre-la, així com l’ordinador de la classe. L’ús de les noves tecnologies i la manera d’ensenyar a l’aula afavoreixen a l’aprenentatge i a assolir els nous reptes que marca la societat.

NOVETATS SALLENET Nova plataforma a on es trobaran els llibres, materials que el professor hi posi per consulta i activitats per realitzar. Notes, circulars, demanar entrevista, veure tasques i deures, agenda, correu... COMPETÈNCIA LINGÜÍSTICA Al llarg del curs es realitzaran 2 activitats específiques de llengua per tal de valorar aquesta competència. ANGLÈS Exàmens oficials.

NOVETATS ACTITUD Aquest curs 2013/14 es valoraran 5 criteris d’actitud: Puntualitat: -1 punt Deures: criteri lliure dels professors Material: -1 punt Exàmens signats: -1 punt Fulls d’incidència: greu -2 punts

NOVETATS GRUPS FLEXIBLES Aquest curs 2013/14 es valorarà el grup flexible A amb una ponderació positiva de 1.05 REFLEXIÓ DEL DIA Els 5 minuts de reflexió diaris seran a les 9 del matí i mitjançant projeccions a la PDI

NOVETATS SORTIDA Es realitzarà un sortida el 28 de febrer de 2014 a Girona. Objectius de l’activitat: «Les matemàtiques a Girona (matí)» Conèixer la Girona medieval Valorar el caràcter instrumental de la matemàtica a la realitat Aprendre la lògica de les dades reals Utilitzar tècniques matemàtiques per interpretar i avaluar la informació de l’entorn Els efectes de les matemàtiques a la nostra vida quotidiana (Tarda a concretar)

HARA Projecte innovador sobre la INTERIORITAT. Es treballa la Interioritat a partir de: el treball corporal la integració emocional l’obertura a la transcendència Per aconseguir la identitat personal com a procés de maduració: equilibri, responsabilitat, confiança, autoestima, interioritat i silenci.

TENIR CURA ALIMENTACIÓ INDUMENTÀRIA ESTUDI SON XARXES SOCIALS

LA PERSONALITAT A L’ADOLESCÈNCIA ADOLESCÈNCIA: És el pas de la infantesa a la maduresa. PERSONALITAT: És tenir molt clar una escala de valors i ésser capaç, per autodomini o força de voluntat, d’actuar d’acord amb ella. Problemàtica: El pas d’una etapa a una altra. Canvis biològics i psicològics. Descobriment de la intimitat.

INSEGURETAT L’amaguen: Fugint: Tancats en si mateixos, Mentides, TV, Música, Verborrea Xuleria: Presumpció, Gamberrisme, Vestimenta, Afany de cridar l’atenció Crítica: Afany d’autojustificació, Crítica al col·legi: professors, pares. Tot és un revulsiu de la seva consciència Extremisme: o blanc o negre, no hi ha grisos.

ACTITUD DELS PARES ENVERS ELS FACTORS DE L’ADOLESCÈNCIA AUTOESTIMA. Saber acceptar-se tal com són. CULPABILITAT. Estimular que reconeguin els errors. ANGOIXA. Ser exigent amb comprensió. INSEGURETAT. Normes clares de conducta i convivència. FUGIDA. Estimular la sinceritat. XULERIA. Dedicar-los temps. Parlar amb ells. CRÍTICA. Ensenyar-los a escoltar les dues parts , sense jutjar. VOLUNTAT. No decidir per ells.

DELEGATS Representant dels pares de la classe. Coordinar demandes de pares a l’APA .

GRÀCIES. BON CURS A TOTS I TOTES !

PRECS I PREGUNTES