L’AMIC RETROBAT MARC RIUS CASAN.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EDUARD MUNCH
Advertisements

Entrevistem a Joaquín Castel Mas
SANTA ANA ANA BOLUFER BISQUERT.
PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
LA PSICOLOGIA DELS PERSONATGES EN LA PRODUCCIÓ DE MERCÈ RODOREDA
Novel·la Cavalleresca Catalana
CLAUDE MONET.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
ANÀLISI EL CAFÈ DE LA MARINA
IN MEMORIAM - 65 YEARS LATER Irena Sendler
TIM BURTON.
El Club de Futbol Femení de St.Roc DISSENYA EL BLOG DEL SEU EQUIP
ELS COLORS AMB JOAN MIRÓ
LA VIDA DE JOAN MIRÓ.
PABLO RUIZ PICASSO.
Quan l’amor fa mal.
8ª Convocatòria Planter de Sondeig i Experiments
SETMANA SANTA Catequesi infantil – Parròquia Catedral de Sant Llorenç 2016.
BERNAT METGE.
TORRES DE DEFENSA A BEGUR.
H. EBBINGHAUS. ELS PRIMERS ESTUDIS SISTEMÀTICS SOBRE MEMÒRIA
Tipus segons l’extensió CONTE LLARG/NOVEL·LA CURTA
NOVETATS ESPAI MARGALEF
Tothom pot aconseguir el que es proposa !!!
Teseu i el Minotaure Joan Serrano Gual.
Quin dinosaure!.
DRAMES RURALS DALTABAIX
Un test per pensar... Materials de
3. TOTS SOM DIFERENTS..
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
Què existeix i què no existeix.
Entrevista a Enric Larreula
DRAMES RURALS EN MET DE LES CONQUES.
La vida és un do de Déu i un servei als altres
RATATOUILLE.
JO, AMB LES OBRES,ET MOSTRARÉ LA MEVA FE
EN HODJA I LA PORTA Conte del Marroc.
I tu, qui dius que sóc? Maria Carol Romera 6è. – Grup 0
CONCURS.
Activitats de comprensió
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
XIII a Setmana de la solidaritat
DALI ESPAI FEM CULTURA.
EL PRIMER MANAMENT MT, 22,
Júlia Mir Domènech i Claudia Esther Zuniga
ABBÀ, PARE ! PENTECOSTA 2007.
Proposta 2.
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
LA PANDILLA.
Proposta 8.
Hi ha totes les idees principals; totes són completes
Per la PAU, en record de RACHEL CORRIE.
· Tema seleccionat: Compartir.
La Ratlla Verda Dídac Prat Galí 3r ESO C.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Religió Catòlica 2 Educació Primària.
Tot sobre la vida d’Anthony Edward Tudor Browne.
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
TREBALL REALITZAT PER: ÀLEX CABERO I LAIA ORTEGA
Per què ens fan llegir? Perquè llegir és un plaer. Protagonitzem històries que ens transporten a viure aventures que ens meravellen i ens fan somiar! A.
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
OWL Boy scouts summer ‘19 Quan: Del 25 de juny al 26 de juliol, de 9:00h a 13:00h Servei de menjador de 13:00 a 16:30 Lloc: Plaça 11 de setembre local.
Xarxa de lluita contra el maltractament i la violència de gènere
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
L’AIGUA ÉS VIDA.
Sentiments cliqueu.
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
Sobre l’esforç Anònim 2014 .
Transcripción de la presentación:

L’AMIC RETROBAT MARC RIUS CASAN

DADES DE L’AUTOR: Fred Uhlman Va nàixer Alemania l’any 1901 i va morir a Londres l’any 1985. va ser un escriptor i pintor Alema d'origen jueu. Va realitzar els seus estudis i va exercir la seva professió d'advocat a Alemanya fins que va haver d'abandonar el país. Arriba A Paris i es dedica a la pintura per a sobreviure. Va ser un prestigiós pintor encara que va arribar a la fama com escriptor. La seva obra més aclamada va ser la novel·la L‘AMIC RETROBAT en 1960.

GENERE DE L’OBRA: Fa servir la narració i la descripció. La narració l’utilitza en tot el llibre i la descripció l’utilitza sobretot en parlar de l’escola i els seus amics.

LLOC I TEMPS: Aquest llibre se situa del 1933 al 1965 aproximadament. L'acció dura 32 anys. La major part del llibre transcorre a Wüttemberg, Alemanya i l'altra part (últim capítol) a Amèrica.

PERSONATGES: PRIMARIS: - Hans Shwartz: Fill de jueu. - Konradin von Hohenfels: Era un noi diferent de tots els altres.

SECUNDARIS: Max Loehr: Era el professor de gimnàstica. - Her Zimmermann: Era un home de pell clara amb els cabells, el bigoti i la punxeguda barba tintats de gris. - Alumnes. - Pare d'en Hans Era un home que no li agradava parlar molt de religió. Era metge. Mare d'en Hans. Mare d'en Konradin. Pare d'en Konradin.

RESUM DE L’ARGUMENT:

TIPUS DE LLENGUATGE: Aquesta novel·la té un llenguatge culte estandarditzat.

VALORACIÓ PERSONAL: Que et crida mes l’atenció? Dificultats o senzilleses del text? Et fa pensar en altres obres? Raons per recomanar-lo?