Fecundació de l’eriçó de mar IES Narcís Oller. Valls

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Advertisements

2. L' idealisme transcendental:la síntesi kantiana 2. 3
Treball realitzat a l’aula d’acollida de l’IES OLORDA CURS
LA PRIMERA GUERRA MUNDIAL
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
LA TARDOR Cicle Inicial.
CONCEPTES BÀSICS DE GENÈTICA.
El Pare Claret és un regal per a tots
Estudi per a la identificació de
FUNCIONAMENT DE L’EPÈRGAM
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
NIVELLS D’0RGANITZACIÓ
1.9. Nivells d’organització
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
de qualitat a l’administració local
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
TEXT DIDÀCTIC FUNCIONAL PER A FER UN ORGANIGRAMA
CONSULTA OBERTA LA CONSULTA OBERTA COM A REPTE PERSONAL I PROFESSIONAL. AJUDAT A VALORAR ELS ADOLESCENTS D’UNA ALTRA MANERA, FINS ARA, AL MENYS PER MI.
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Experimentam amb la ciència
L'ILLA DELS 5 FARS (FERRAN RAMÓN CORTÉS)
1. Aristòtil 1.4 El problema de l’ésser humà i del coneixement
Tema 5. L’atmosfera. Pàg 66 La Terra està envoltada per una barreja de gasos que anomenem atmosfera. Aquesta barreja de gasos és l’aire que respirem,
PRIMERS TESTIMONIS FILOSÓFICS.
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
QUAN EL RIU ARRIBA AL MAR: EL GALATXO D’EN SORRAPA
ANTECEDENTS I OBJECTIUS
DE LA DURADA AL RITME.
Virus i bacteris.
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
Presentació de la proposta curricular de Biologia per al batxillerat
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
La gestió per processos
3. TOTS SOM DIFERENTS..
ENCONTRE PETITS TALENTS CIENTÍFICS
L’ANABOLISME HETERÒTROF
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
Què existeix i què no existeix.
Enginyeria del software II
L’AIGUA A LA NATURA.
Objectiu Educatiu Trienni
Docublog El blog del Programa de Documentació dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya Núria Ferran.
Presentació BATXILLERAT
Conceptes bàsics. Pàg 160 Organismes pluricel·lulars
BIODIVERSITAT A L’HORT
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
CREIXEM EL COS HUMÀ Alumnes de Primer de Primària.
PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17 Generalitat de Catalunya
CONCURS BÍBLIC Laia Garrit Mª del Mar Puigferrat.
8 març Dia Internacional de les Dones
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
L’ ESPÒNSOR QUÍ QUÉ COM.
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
d’una xerrada de l’Eduard Sala que trobareu a
Tatiana Fichter Nogal Bárbara Congost Gascó.
Organització i creixement
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
El Modernisme Tradició I Modernitat a L’arquitectura Del Canvi De Segle Projecte Escolar Comènius 1
EL QUADRAT LES MARIETES.
CONDICIÓ FÍSICA.
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Transcripción de la presentación:

Fecundació de l’eriçó de mar IES Narcís Oller. Valls Míriam Boada Jaume Oller Marc Escoda

Com a alumnes hem après: A observar fenòmens biològics que es produeixen a la natura i que són semblants als que fem els humans, estudiar-los i fotografiar-los.

A fer anar el microscopi i obtenir microfotografies que ens serveixen per a estudiar els fenòmens biològics com una eina més en la nostra formació al batxillerat

Entendre el procés de la divisió cel·lular d'una manera gràfica, pautada i real

Que la vida, tot i la seva complexitat, té un origen comú en tots els organismes i en el que hi intervé l'atzar.

Com a professor volia que els alumnes i les alumnes fessin: - L’anàlisi de seqüències de vídeos i fotografies científiques tot interpretant-les com un complement dels conceptes estudiats a l’aula. - La planificació i observació d’organismes i fenòmens biològics, en aquest cas la divisió cel.lular. Selecció i maneig adequat del material comú de laboratori.

Seqüència de fotografies seleccionada http://xtec.cat/~fsalat/fecundacio/