Fecundació de l’eriçó de mar IES Narcís Oller. Valls Míriam Boada Jaume Oller Marc Escoda
Com a alumnes hem après: A observar fenòmens biològics que es produeixen a la natura i que són semblants als que fem els humans, estudiar-los i fotografiar-los.
A fer anar el microscopi i obtenir microfotografies que ens serveixen per a estudiar els fenòmens biològics com una eina més en la nostra formació al batxillerat
Entendre el procés de la divisió cel·lular d'una manera gràfica, pautada i real
Que la vida, tot i la seva complexitat, té un origen comú en tots els organismes i en el que hi intervé l'atzar.
Com a professor volia que els alumnes i les alumnes fessin: - L’anàlisi de seqüències de vídeos i fotografies científiques tot interpretant-les com un complement dels conceptes estudiats a l’aula. - La planificació i observació d’organismes i fenòmens biològics, en aquest cas la divisió cel.lular. Selecció i maneig adequat del material comú de laboratori.
Seqüència de fotografies seleccionada http://xtec.cat/~fsalat/fecundacio/