PRESENTACIÓ PROJECTE FUTBOL BASE FC BARCELONA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Espai cultural Caja Madrid Barcelona, fins
Advertisements

El pes de la responsabilitat. Guillermo Mordillo és un dibuixant argentí que utilitza molt sovint el món de l’esport en les seves creacions gràfiques.Aquí.
Pla de Recursos Humans per al mandat
BÀSQUET.
ESPORT I CONVIVÈNCIA Fundació per l’Esport i l’Educació de Barcelona Programa Convivim Esportivament Barcelona, 27 d’octubre de 2017.
Planing d’Entrenament Nadal 09-10
Barça Reportatge especial Reportatge creat per: T’INTERESSA.
PLA D’ESPAIS VERDS DE TARRAGONA
Ponència Una educació per a un nou país.
L’ENTRENAMENT ESPORTIU
Treball presentat per: Paula Rullán Sergio Torres Aina Iglesias
Podeu posar una foto del vostre centre
SOM DE PRIMERA! CAMPANYA DE SOCIS
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
MOBILITAT INTERNACIONAL I PROGRAMES EUROPEUS
iPediatric El consultori pediàtric mòbil per a
INTRODUCCIÓ Educar en valors. Eix transversal En tots els àmbits Epp
Banc de Bones Pràctiques de VIC (BBPV)
UD 1. Activitat Física i Entrenament
El Club de Futbol Femení de St.Roc DISSENYA EL BLOG DEL SEU EQUIP
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
PETITS REPORTERS Títol.
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Durada dels estudis = 2000 hores
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
Pobla de Segur, 2010 Jordi Canals
Jornada de portes obertes
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
5. El problema de la moral: eudemonisme
EL FUTBOL.
“LA VIDA ÉS UN DO DE DÉU I UN SERVEI ALS ALTRES”
Un test per pensar... Materials de
La gestió per valors Girona, 18 de febrer 2016.
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Estat de benestar i drets socials
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
La gestió per processos
EL FUTBOL.
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
Dispositiu Local d’Inserció
Entrevista a Enric Larreula
PLATAFORMA PIMEC COMERÇ VALLÈS
TEMPORADA
TEMPORADA
PLA DE SERVEIS INDIVIDUALITZATS
AMPA PURIFICACIÓ SALAS
REUNIÓ VIIè CROS CÈSAR AUGUST
Coneixements i idees previs
Proves de competències bàsiques als 14 anys
Curs d’Introducció a l’Ultimate
CLASSIFICACIÓ D'EMERGÈNCIES:
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
EL FUTBOL Àlex Bañeres.
L’HANBOL.
Marcos Escolano, Carles Casamiquela i Adrià Doménech
CONSISTORI INFANTIL.
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
Promoció de la salut i programació sanitària
La Gestió dels Camps de Futbol
Presentació de resultats
COORDINACIÓ D’ACTIVITATS EUROPEES
Convivència i Mediació Escolar
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
FASES DE PROJECTE TECNOLÒGIC
Índex 1. Què és el “Semàfor dels Valors”?
Transcripción de la presentación:

PRESENTACIÓ PROJECTE FUTBOL BASE FC BARCELONA

ORGANIGRAMA FUTBOL BASE Secretari tècnic ÈRIC ABIDAL Director Futbol Base JOSÉ R. ALEXANKO BARCELONA B Scouting Coordinador Juvenil A -Cadet A Coordinador Cadet A -Benjamí B Entrenaments específics Entrenaments específics

ELEMENTS DE COORDINACIÓ Control de camps Control d’equips Control d’horaris Control social, pares Control habitatges, hotels, etc. Control estudis Control equips filials Control jugadors cedits Control scoutings Control mitjans informàtics, noves tecnologies Control entrenadors, categories inferiors Control de premsa

EQUIPS DEL FUTBOL BASE 16 Equips Futbol Base PreBenjamí -A 8 anys Benjamí C—D-- B i Benjamí-- A 9 - 10 anys Aleví D-C-Aleví --B i Aleví --A 11 – 12 anys Infantil --B i Infantil --A 13 – 14 anys Cadet --B i Cadet --A 15 – 16 anys Juvenil --B i Juvenil --A 17 – 19 anys Barcelona “B” 17 – 22 anys

Com hem de formar els nostres joves valors? L’EDUCACIÓ INTEGRAL Com hem de formar els nostres joves valors?

L’EDUCACIÓ INTEGRAL EDUCACIÓ FÍSICA ESPORTIVA EDUCACIÓ INTEL·LECTUAL MORAL I DEL CARÀCTER EDUCACIÓ INTEGRAL DEL FUTBOLISTA

LA MASIA

Crear hàbits de vida saludables L’EDUCACIÓ INTEGRAL Formar bones persones Crear hàbits de vida saludables Que siguin feliços amb l’estil de vida que han escollit Responsabilitat en els estudis I, per suposat…

Entrenant bons jugadors… i bons entrenadors LA MASIA Entrenant bons jugadors… i bons entrenadors

FORMAR MOLT BONS JUGADORS DE FUTBOL! FUTBOL BASE FORMAR MOLT BONS JUGADORS DE FUTBOL!  

FUTBOL BASE

FUTBOL BASE JUGADORS ESTRUCTURA TÈCNICA MOLTA IL·LUSIÓ SCOUTING LA MASIA LOGÍSTICA INFRAESTRUCTURES GESTIÓ ESTRATÈGICA SERVEIS METGES MOLTA IL·LUSIÓ JUGADORS ESTRUCTURA TÈCNICA

OBJETIUS DELS ENTRENAMENTS Els nens han d’aprendre els conceptes bàsics del futbol: Assimilar una preparació física específica Adquirir un nivell tècnic adequat Aprendre a desenvolupar el seu talent dintre d’un sistema de joc.

CONSTRUCCIÓ D’UNA SESSIÓ Cadet “A” fins Barcelona “B” ESCALFAMENT Jocs Per parelles Tàctics Tècnica Agilitat Rondos Jocs de posició 1ª PART 2ª PART Força Resistència Velocitat Joc de posició Conservacions Entrenament Tècnic/Tàctic Futbol Força Futbol resistència Partits curts Partits 2 equips

DES DE CADET B FINS A BENJAMÍ B A nivell tècnic: Tir / La conducció / 1x1 Tot i que per desenvolupar la filosofia de joc del futbol base del FCB els més importants son: El control de la pilota I la passada + Formatiu

OBJETIUS DEL FUTBOL BASE Benjamins i Alevins Infantils I Cadet B Cadet A i juvenils Barcelona B 1r Equip + Competitiu + Formatiu

FUTBOL BASE Cadet “B” fins Benjamí “B” El més important NO es el sistema de joc El més important ÉS l’estil de joc creatiu i ofensiu + Formatiu

FILOSOFIA I ESTIL DE JOC COM ENTRENEM COM JUGUEM

ENTRENADORS-EDUCADORS ENTRENADORS DEL FUTBOL BASE Entrenar el seu equip Controlar la seva categoria Tenir informació complerta dels jugadors que pugen de les categories inferiors Disposar de temps per l’observació de partits, amb objectius determinats o per controlar Sol·licitar informació de qualsevol decisió tècnica Respectar el reglament intern de l’entrenador i millorar-lo Controlar l’àrea social del jugador (família, amics, estudis...) Integrar-se en els objectius que es marquen des de la direcció social i tècnica del club Treballar per un interès comú (jugadors primer equip, etc.)

FCB

DEPARTAMENT D’SCOUTING

OBSERVADORS ESTAT ESPANYOL-SUDAMÈRICA-EUROPA-ÀFRICA-RESTA DEL MÓN LA CORUNYA, LUGO, ORENSE, PONTEVEDRA, PORTUGAL BISCAIA, GUIPÚSCOA, ÀLABA, CANTABRIA, NAVARRA, BURGOS ANDALUSIA JAÉN CÀDIS MÀLAGA CÒRDOVA HUELVA ALMERIA CIUDAD REAL, ALBACETE, TOLEDO SARAGOSSA, OSCA, TEROL, CONCA, SÒRIA - 5 -

OBSERVADORS-CATALUNYA CATALUNYA I ESTAT ESPANYOL ANDORRA, LLEIDA OSONA VALLÈS ORIENTAL GIRONA GIRONA TARRAGONA VALLÈS OCCIDENTAL BARCELONA JUVENIL BARCELONA CADET BARCELONA INFANTIL BARCELONA ALEVÍ - 8 -

BARÇA B I JUVENIL PRIORITAT RESTA DE FUTBOL BASE NECESSITATS D’INFORMACIÓ BARÇA B I JUVENIL PRIORITAT RESTA DE FUTBOL BASE - 11 -

JUGADORS DEL FC BARCELONA Els jugadors del FCBARCELONA han de ser: Ràpids (físicament i mentalment) Intel·ligents (tenir visió del joc) Tècnics (gran domini de les accions bàsiques, en funció de la posició que ocupin al camp) Guanyadors (una actitud i una mentalitat molt fortes)

CITES OBJECTIU: JUGAR A PROP El joc senzill és el més preciós. Quantes vegades veus un passi de 40 metres quan 20 metres són suficients? La solució que sembla més fàcil és, de fet, la més difícil” Johan Cruyff, 2004

CITES S’ha de jugar amb extrems purs o no? L’important és fer més gran el camp. “Pisar línia”. Johan Cruyff, 2004

ANALOGIA DEL FC BARCELONA AMB ELS CASTELLERS