Proposta EC: definició, objectius i pressupost

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Webs d’interès: PER TREBALLAR L’AUTOCONEIXEMENT:
Advertisements

COM OBTENIR LA MÀXIMA RENDIBILITAT D’UNA FIRA DEL SECTOR CULTURAL?
Presentació de la IoT Catalan Alliance
EL ROL DE LES EMPRESES INSTAL·LADORES EN L’EFICIÈNCIA ENERGÈTICA
Els reptes de la indústria a Sant Boi de Llobregat
ESTUDI DE MOBILITAT URBANA SOSTENIBLE DE CALDES DE MONTBUI
Institut Català de Finances
LA PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS VIARIS
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
IMPLANTACIÓ DE LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I COMUNICACIÓ A LA CIUTAT DE LLEIDA Anàlisi estadística - desembre 2000 IMPLANTACIÓ DE LES TIC A LA CIUTAT.
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
Aportacions Reintegrables per a empreses culturals.
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
Algunes dades 65 i més anys ,5 % 75 i més anys ,5%
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
ORGANITZACIÓ I FUNCIONS DE LA COMISSIÓ CENTRAL DE SUBMINISTRAMENTS
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
Autor: Samuel Lozano Alcodori
V Dia d’ATENEA 18 de Juny de 2013.
Unitat 1 La idea de negoci.
Per què fer recerca i innovació tecnològica en l’àmbit del
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
va aprovar la Llei de Millora de barris.
T'acompanyam perquè treballis en IGUALTAT.
DIGITALMAKERS Acompanyem a les empreses per créixer digitalment
Evolució dels perfils professionals a logística
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
Gestió de la qualitat en el litoral.
Integració europea i gènere Centre de Documentació Europea de la URV
Projecte d’Itineraris Formatius
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
Estratègia de Catalunya en l’Aplicació de la metodologia LEADER Tremp avança! Suma’t al futur. Sessió 1 Les ajudes de que disposem Els instruments.
Jornada Cloenda Esports
Campanya per fomentar l’ús del català en els establiments comercials
Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Sabadell
Marketing Cultural per a les Societats Musicals
Préstecs participatius per a emprenedors digitals culturals
ELS MERCATS ESTRATÈGICS DE LES ARTS ESCÈNIQUES I LA MÚSICA A CATALUNYA
Presentació Cadena de Valor
Tesis Doctorals en Xarxa
Com preparar una unitat per a l’avaluació
Serveis de Formació.
Grup ICF Finançament Empresarial Coinversió Març de 2012.
PROGRAMA EDUCATIU DE MEDI AMBIENT VIC
IV JORNADES DOCTORIALS
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Xarxa de Custòdia del Territori
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
Projecte d’Itineraris Formatius
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
DOSSIER DE PREMSA Resultats OPE 2010, projectes actuals i reptes de futur Manlleu, 6 de juliol de 2011 Per a més informació: Gabinet de Comunicació T.:
CRAI: Unitat de Recerca
PRESENTACIÓ RIS VICEPRESIDENCIA I CONSELLERIA INNOVACIÓ
Els reptes de la indústria a Sant Boi de Llobregat
ESTRATÈGIES I OBJECTIUS
la depressió dels anys trenta
Informe Observatori Barcelona 2016
la depressió dels anys trenta
Recursos d'informació en globalització i sostenibilitat
Presentació de resultats
Àrea d’Atenció a les Persones
PROGRAMA BECA PER L’OCUPACIÓ
CICLES FORMATIUS.
Informe per a l’ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIETATS MUSICALS
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Proposta EC: definició, objectius i pressupost

Proposta 1.800 milions d’euros (35% més) (inclou eina finançament) ESTRUCTURA EUROPA CREATIVA (2014-2020) Proposta 1.800 milions d’euros (35% més) Transversal (inclou eina finançament) 15 % (200 milions d’euros) Cultura 30 % (de 400 a 500 milions d’euros) MEDIA 55 % (de 770 a 900 milions d’euros)

¿QUÈ ÉS ?

2012: Catalunya va rebre del programa MEDIA més de 2,5 milions d’euros en un total de 45 projectes catalans.

400 consultes i assessoraments als professionals i empreses catalanes. 8 sessions formatives amb més de 500 assistents. Producció pròpia de tres guies MEDIA en català. Gestió mundial de la MFDB. Més de 10.000 impactes al sector català. Avaluació de la satisfacció de la indústria catalana sobre els beneficiaris del programa MEDIA a Catalunya.

Necessitats i objectius Resultats desitjats Possibles accions Objectius específics - Més professionalització - Pimes més fortes - Xarxes transnacionals més fortes - Millora de projectes - Formació de professionals - Donar suport als agents de vendes - Disposició a inversió - Instruments finançament - Slate funding - Accés a mercats intls. Capacitat de treballar - networking Fragmentació a. Millorar competitivitat Capacitat financera - Estructura financera més forta - Increment de las fonts privades de finançament - Millora de la preparació per a inversió - Nou instrument finançament - Gestió i formació financera - Sinergies amb les polítiques de les Pimes b. Millorar capacitat finançament - Millora de la quota de mercat - Augment global del BO - Noves fonts d’ingressos per Pimes - Més coproduccions - Millora del potencial comercial - Nous canals de distribució - Agents de vendes - Noves eines de marketing Series de TV de qualitat Iniciativa “Media Literacy” - Fòrums de coproducció Promoure la circulació de les obres i arribar a noves audiències Globalització Digitalizació Accés a informació - Polítiques públiques y accions rellevants Obtenir dades millors i més comparables, estudis, enquestes estadístiques o informació de fonts internes y externes Polítiques d’ajuda basades en l’evidencia

Passatge de la Banca, 1-3, 1a planta 08002 Barcelona 93 552 49 49 / 93 552 49 48 media_antena.cultura@gencat.cat www.antenamediacat.eu www.mfdb.eu MEDIACatalunya @MEDIACatalunya AntenaMediaCat MEDIA Antena Catalunya